فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

نکات و راهنماها

 

راهنمای خریدار: 6 مرحله ساده برای انتخاب هود توکار آلتونمناسب

توسط Hauslane | 15 دقیقه مطالعه

 

فهمیدن اینکه چگونه یک هود توکار آلتون  انتخاب کنید ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد - اما در واقع زمانی که اصطلاحات و نحوه کار را درک کنید بسیار ساده و ساده است.

 

به همین دلیل Hauslane این راهنمای کوتاه و مفید را گردآوری کرده است.

چرا انتخاب مدل هود توکار آلتونمناسب اهمیت دارد؟

 

خرید هود توکار آلتونیک تصمیم بسیار بزرگتر از خرید مثلاً یک چاقوی آشپزخانه ارزان قیمت است. شما احتمالاً می توانید یک چاقو را از یک کاتالوگ فقط بر اساس ظاهر انتخاب کنید و در بیشتر موارد کار خود را برش دادن، خرد کردن و آماده کردن غذا انجام می دهد. در نهایت، تیغه ها کدر می شوند و شما آن را تعویض خواهید کرد. کارها با هودهای برد اینطور نیست.

 

هود توکار آلتونبرد چیزی است که شما برای سالهای بسیار زیادی نگه دارید.

 

پس از نصب، تعویض آن زمان‌بر و پرهزینه است، بنابراین ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم که آن را در اولین بار به درستی انجام دهید.

 

به عنوان مثال، اگر یک هود توکار آلتونبا فن انتخاب کنید که به اندازه کافی برای مشعل های روی اجاق گاز شما قوی نیست، دود و بو باقی می ماند و در سراسر خانه پخش می شود. و اگر مدلی را انتخاب کنید که نمی توانید آن را با کانال خود ادغام کنید (ما در زیر توضیح خواهیم داد)، ممکن است نتوانید آن را در وهله اول نصب کنید. دانستن نحوه انتخاب هود توکار آلتونبرای عملکرد مناسب کل آشپزخانه شما مهم است.

 

خرید هود توکار آلتونمحدوده یک سرمایه گذاری است و اگر محصول ایده آلی را برای نیازهای خود انتخاب کنید، سال ها – حتی دهه ها – در خدمت شما خواهد بود! هودهای Hauslane برای دوام ساخته شده اند و تجربه آشپزی حرفه ای را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهند.

 

چرا رینگ هود توکار آلتونجزء ضروری یک آشپزخانه سالم است >


 

خبر خوب

این راهنمای 6 مرحله‌ای ساده به شما همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه انتخاب هود توکار آلتونبشناسید به شما می‌گوید، بنابراین هیچ مشکلی برای انتخاب هود توکار آلتونباکیفیت که کاملاً با آشپزخانه و زندگی شما مطابقت دارد، نخواهید داشت.

 

سوالات؟ برای ما پیام ارسال کنید و ما بلافاصله با شما تماس خواهیم گرفت: info@hauslane.com | 1-800-929-0168

 

آنچه را پوشش خواهیم داد

 

مرحله 1: تفاوت بین داکت در مقابل را بیاموزید. تهویه بدون کانال

 

مجرای هوا یک لوله فلزی پهن است که به دمنده اجازه می دهد تا دود حاصل از پخت و پز را به بیرون از خانه پمپ کند.


 

هودهای داکتی به کانال های هوا در آشپزخانه شما متصل می شوند و به دمنده اجازه می دهند دود، بو و گریس را بمکد و آن را به بیرون منفجر کند.


 

هودهای بدون کانال از فیلترهای زغالی برای جذب چربی، بو و زباله ها قبل از چرخش مجدد هوا به خانه استفاده می کنند.

 

هودهای داکتی/بدون داکت دارای هر دو فناوری داخلی هستند، بنابراین می توانید آنها را در هر آشپزخانه ای نصب کنید. بسیاری از هودهای ما بسته به نیاز شما می توانند به عنوان واحدهای کانالی یا بدون کانال استفاده شوند. بیاموزید که چگونه بفهمید هود توکار آلتونلوله کشی یا بدون کانال برای آشپزخانه شما مناسب است.

 

چرا بدون کانال برویم؟

 

برخی از خانه‌ها کانال‌هایی در آشپزخانه تعبیه شده‌اند که آماده اتصال به هود توکار آلتونهستند، در حالی که برخی دیگر اینطور نیستند. اگر اجاق گاز شما در کنار دیوار بیرونی نیست، ممکن است هیچ کانالی وجود نداشته باشد زیرا مسیر روشنی برای اجرای کانال وجود ندارد.

 

اگر کانال ندارید یا نمی توانید از محل نصب خود به آنها دسترسی داشته باشید، مطمئن شوید که واحدی با گزینه بدون کانال انتخاب کنید.

 

همچنین می‌توانید مدلی با قابلیت‌های بدون کانال انتخاب کنید، زیرا همه کاره‌تر است. به عنوان مثال، اگر در حال بازسازی هستید و تصمیم دارید اجاق گاز را در قسمتی از آشپزخانه قرار دهید که نزدیک کانال نیست، مدل های بدون کانال نیاز به انجام مجدد کانال کشی را از بین خواهند برد.

چرا کانال کشی کنیم؟

 

اگر آشپزخانه شما دقیقاً همان جایی که می‌خواهید کانال‌هایی دارد، یک هود توکار آلتونلوله‌دار ممکن است ایده‌آل باشد، زیرا کار بهتری برای مکیدن ذرات چربی و بخار پخت و پز انجام می‌دهد.

 

هودهای برد کانالی همچنین به شما امکان می دهند دمنده قوی تری را نصب کنید (مرحله 4 را ببینید) که در صورت داشتن برد بزرگ و حرفه ای که در صورت استفاده با ظرفیت کامل دود زیادی تولید می کند، به کارتان می آید.

 

نکته جستجو: هنگامی که محصولات Hauslane را برای یافتن هود توکار آلتونمناسب برای آشپزخانه خود جستجو می‌کنید، از فیلتر ("فیلتر توسط") در گوشه سمت چپ بالا برای جستجوی هودهای "مجرایی" یا "بدون کانال" استفاده کنید، بسته به نوع خود. نیاز دارد.

 

فروشگاه داکتد کلکسیون

 

از HAUSLANE

 

اکنون خرید کنید

مرحله 2: سبک نصب خود را انتخاب کنید

 

اکنون زمان آن است که تصمیم بگیرید که کجا و چگونه می خواهید هود توکار آلتونبرد خود را نصب کنید. وقتی متوجه می‌شوید چگونه یک هود توکار آلتون  انتخاب کنید، چهار گزینه اصلی دارید: زیر کابینت، روی دیوار، مستقیماً به سقف (جزیره)، یا فرورفته (داخل دیوار یا کابینت). در اینجا نحوه عملکرد هر یک از این گزینه ها آمده است.

 

1. زیر کابینه

 

این هودها مستقیماً در زیر کابینت قرار می گیرند و کانال توسط خود کابینت پنهان می ماند. شما بر اساس چیدمان آشپزخانه خود سه سبک زیر کابینتی دارید.

منبع



 

https://hauslane.com/pages/how-to-choose-a-range-hood

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی