فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

سینک های گرانیتی می توانند در برابر استفاده های سنگین مقاومت کنند و افزودنی جذابی به آشپزخانه می دهند.
وقتی صحبت از سینک آشپزخانه به میان می آید، دوام و ظاهر زیبا در صدر فهرست موارد ضروری قرار دارند. سینک های گرانیتی می توانند در برابر استفاده های سنگین مقاومت کنند و افزودنی جذابی به آشپزخانه می دهند. اگر قصد نصب سینک را دارید، با مزایا و معایب سینک گرانیتی آشنا شوید.

بر خلاف میزهای گرانیتی که عموماً از 100 درصد گرانیت تشکیل شده اند، سینک گرانیتی معمولاً از ترکیبی از سنگ طبیعی و رزین تشکیل شده اند. این مخلوط حاوی تقریباً 80 درصد گرانیت و 20 درصد رزین اکریلیک است. این منجر به یک سینک گرانیتی کامپوزیتی می شود که زیبایی سنگ طبیعی را دارد و در عین حال ظاهری یکنواخت تر از سنگ تمام طبیعی دارد.

برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا سینک گرانیتی انتخاب خوبی برای آشپزخانه شما است یا خیر، مزایا و معایب سینک گرانیتی زیر را در نظر داشته باشید.

مزایای سینک گرانیتی
سینک های گرانیتی مزایای زیادی دارند. اگر تصمیم دارید یک سینک گرانیتی برای آشپزخانه خود تهیه کنید، می توانید انتظار مزایای زیر را داشته باشید:

بادوام و ماندگار. سینک های گرانیتی در برابر سایش و پارگی که در آشپزخانه رایج است مقاوم هستند. دوام سینک گرانیتی یک مزیت در خانه های شلوغ است. این ماده سینک در برابر خراش، لکه، تراشه و گرما مقاومت می کند. نسبت به سرامیک یا فولاد ضد زنگ ناهموارتر است. بر خلاف گرانیت معمولی، سینک های گرانیتی کامپوزیت نیازی به آب بندی یا نگهداری پیشگیرانه دیگر ندارند.
ظاهری منسجم و یکنواخت در حالی که یک کانتر تمام گرانیتی احتمالاً دارای تغییراتی در تمام مواد است، سینک گرانیتی کامپوزیت رزین، ظاهری یکدست و یکنواخت در سرتاسر آن دارد. رنگ یکسان در سراسر سینک می تواند ترکیب سینک را با سایر عناصر طراحی آشپزخانه آسان تر کند.
بسیاری از امکانات طراحی از آنجایی که سینک‌های گرانیتی از مواد کامپوزیتی تشکیل شده‌اند، این فرصت را برای بسیاری از گزینه‌های طراحی فراهم می‌کنند. می توانید سینک گرانیتی را به هر شکلی که می خواهید درآورید و سینک می تواند هر اندازه ای که می خواهید باشد. همچنین می‌توانید بین گزینه‌های رنگی، رنگ‌بندی و سبک‌های مختلف یکی را انتخاب کنید.

https://sinkgraniti.com/granite-sink-disadvantages/


توان مالی. سینک های گرانیتی ظاهری لوکس و دوام بدون برچسب قیمت بالا ارائه می دهند. از آنجا که آنها فقط از گرانیت تشکیل نشده اند، سینک های گرانیتی کامپوزیت ارزان تر هستند. با سینک گرانیتی کامپوزیت، بدون صرف هزینه زیاد از مزایای ظاهری گرانیتی بهره مند می شوید.
نگهداری آسان سینک های گرانیتی غیر متخلخل و مقاوم در برابر لکه، تراشه، خط و خش و حرارت هستند. بر خلاف میز گرانیتی، سینک های گرانیتی نیازی به آب بندی منظم ندارند.

https://homesteady.com/13412412/granite-sinks-pros-cons