فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

جنبه های اضافی که باید در هنگام خرید سینک آشپزخانه در نظر بگیرید

فراتر از مواد، نوع نصب و پیکربندی در اینجا موارد دیگری هستند که باید هنگام انتخاب سینک برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید.

 

اندازه قیمت سینک توکار ایلیا استیل  به اندازه آشپزخانه بستگی دارد. اندازه آشپزخانه شما معمولاً اندازه سینکی را که باید انتخاب کنید تعیین می کند. باور کنید یا نه، اما سینک آشپزخانه یک چیز بزرگ است. چرا؟ زیرا چیزهای کمی در آشپزخانه به اندازه سینک شما سخت کوش هستند! هر روز با باقی مانده غذاها، ظروف آغشته شده، شستشوی منظم دست ها و موارد دیگر سروکار دارد. و باید همه این کارها را انجام دهد در حالی که مثل روزی که آن را خریده اید بی عیب به نظر می رسد.

 

و شما می‌خواهید که در بالای صفحه ظاهر شود، زیرا سینک شما ظاهر و احساس کل آشپزخانه شما را تغییر می‌دهد. آیا به دنبال یک لمس رمانتیک با سینک سرامیکی سفید هستید؟ یا مدرن با فولاد ضد زنگ؟ یا شاید یک احساس مینیمال و آینده نگر با کامپوزیت کوارتز سیاه؟ در هر صورت، طیف وسیع سینک ظرفشویی ما مطمئناً در آشپزخانه رویاهای شما جای می گیرد.

 

سینک ظرفشویی در متریال های مختلف

کدام ماده بهترین سینک آشپزخانه را می سازد؟ پاسخ اغلب این است: هر کدام با بقیه آشپزخانه شما مطابقت دارد. در حالی که مواد مختلف دارای خواص متفاوت با مزایای خاص هستند، همه سینک های آشپزخانه در IKEA محکم، خیره کننده و بدون لک هستند.

 

سینک آشپزخانه استیل

سینک های استیل ضد زنگ بسیار بادوام و مقاوم در برابر لکه هستند. در نهایت، آنها یک پتینه خوب دریافت می کنند و بنابراین، بسیار شبیه یک شراب خوب، فقط با گذشت زمان بهتر می شوند. نیازی به گفتن نیست که سینک ظرفشویی از جنس استنلس استیل می تواند جای خود را در هر آشپزخانه ای پیدا کند.

 

سینک سرامیکی آشپزخانه

سینک های سرامیکی با سطح صافی که دارند از مقاومت بالایی در برابر لکه برخوردار هستند که تمیز کردن آنها را بسیار آسان می کند. این یک ظاهر شیک است که هر فضای داخلی آشپزخانه را جلوه می دهد.

 

سینک آشپزخانه کامپوزیت کوارتز

سینک های کامپوزیت کوارتز سطحی بادوام دارند که از آنها در برابر خراش، لکه، گرما و ضربه به طور کلی محافظت می کند. سینک های کامپوزیت کوارتز ما ظاهر جالبی دارند که آشپزخانه شما را جذاب می کند.

 

یک، یک و نیم یا دو کاسه برای سینک آشپزخانه شما؟

هنگام انتخاب اندازه بهینه برای سینک آشپزخانه، باید فضایی را که در اختیار دارید و برای چه چیزی از آن استفاده خواهید کرد، در نظر بگیرید.

 

اگر ماشین ظرفشویی دارید، یک سینک ظرفشویی کوچکتر می تواند کافی باشد. اما اگر ظروف را با دست می‌شویید، یک سینک آشپزخانه دو کاسه‌ای زندگی شما را آسان‌تر می‌کند و یک کاسه برای شستشو و یکی برای آبکشی ارائه می‌کند. و اگر فضای کافی برای یک سینک دو کاسه ای بزرگ ندارید، ممکن است یک سینک 1.5 کاسه ای را در نظر بگیرید که یک کاسه بزرگتر و یک کاسه کوچکتر را برای شما فراهم می کند. پس از آبکشی، ممکن است به یک آبکش ظرف نیاز داشته باشید که بتوانید ظروف و ظروف نقره خود را در آن قرار دهید تا خشک شوند. سینک های دارای تخته آبکش نیز برای خشک کردن ظروف ایده آل هستند، زیرا سطح شیب دار اجازه می دهد تا آب اضافی به داخل کاسه برود. خوشبختانه، ما شما را در آنجا نیز با گزینه های مختلف تحت پوشش قرار داده ایم.

 

وقتی سینک کامل خود را انتخاب کردید، فراموش نکنید که آن را با یک شیر آشپزخانه مناسب هماهنگ کنید تا ظاهر شیک بیشتری داشته باشید.

به احتمال زیاد، آشپزخانه های کوچک در یک سینک ظرفشویی بزرگ غرق خواهند شد. قاعده کلی این است که برای آشپزخانه های کوچک سینک یک کاسه ای و برای آشپزخانه های بزرگتر سینک ظرفشویی دو یا سه کاسه ای انتخاب کنید.

سینک های بزرگتر ممکن است نیاز به سفارشی سازی داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که سینکی که انتخاب می‌کنید در کابینت پایه قرار می‌گیرد. بیشتر کابینت‌های پایه استوک و نیمه سفارشی در عرض‌های مختلف، 36 اینچ یا حداکثر 48 اینچ ساخته می‌شوند.

پیکربندی لوازم جانبی شیر و سینک ایلیا استیل خود را از قبل برنامه ریزی کنید. شما باید نوع راه اندازی شیر آب را که قرار است استفاده کنید یا در صورت تعویض سینک قدیمی دارید، بدانید. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا قصد دارید از ویژگی های اضافی مانند لوازم جانبی تصفیه آب و/یا دستگاه پخش صابون به منظور تعیین تعداد صحیح سوراخ ها در سینک استفاده کنید یا خیر.

تصمیم بگیرید که چگونه از سینک به صورت روزانه استفاده کنید تا تعیین کنید چه پیکربندی برای شما بهترین کار را دارد. اگر بیشتر اوقات ظروف خود را با دست می شویید، ممکن است یک کاسه دوتایی بخواهید، یکی برای شستن و دیگری برای آبکشی یا آبکشی. با این حال، اگر بیشتر اوقات از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید و فقط قابلمه ها و تابه های بزرگ را می شویید، ممکن است یک کاسه تکی بزرگ بخواهید.

وقت بگذارید و با تمام ویژگی های جدید سینک های آشپزخانه آشنا شوید و شانس بیشتری برای پیدا کردن سینکی خواهید داشت که نه تنها از آن راضی هستید، بلکه آشپزخانه شما را به فضای کاری کارآمدتری تبدیل می کند.

در حالی که ما در مورد تنوع قیمت سینک ایلیا استیل خانه های مزرعه هستیم، نمی توانیم افزایش "جلوهای پیش بند" بافت دار را نادیده بگیریم، که بخش رو به رو سینک خانه مزرعه است که در جلوی میز قرار دارد.

 

بیشتر آنها بخشی از طراحی سینک دائمی هستند، اما ما از روکش پیش بند سینک آشپزخانه Elkay Crosstown برای گزینه پیش بند قابل تعویض قدردانی می کنیم. سینک مزرعه استیل ضد زنگ با پیشبند قابل تعویض. اکنون می‌توانید بهترین‌های دنیا را داشته باشید، از جمله پیش‌بند جلویی که گرایش‌های نوسان طراحی آشپزخانه را منعکس می‌کند.

 

سینک و لوازم جانبی ایستگاه کاری سینک سینک

سینک های ایستگاه کاری عملکرد هر آشپزخانه را بهبود می بخشد و به ویژه در فضاهای کوچکتر و طرح های آشپزخانه در دسترس مفید هستند. تخته های برش کشویی، تخته های آبکش و درزهای آبکش نه تنها عملکرد را بهینه می کنند، بلکه به کاهش آشفتگی آشپزخانه نیز کمک می کنند. قفسه‌های همراه همچنین می‌توانند مواد غذایی یا ظروف فلزی پخت و پز/ظروف را از سطح سینک دور نگه دارند، که حفظ ظاهر جدید چینی یا سایر روکش‌های سینک با رنگ روشن را آسان‌تر می‌کند.

 

سنگ فینیش سینک گرانیت-سینک-2

صحبت از پرداخت های مختلف، ما را به سمت سینک های گرانیتی سوق می دهد. در حالی که اینها در واقع به طور کامل از گرانیت ساخته نمی شوند، گزینه های سینک کامپوزیت شامل لکه ها و کریستال هایی از گرانیت و سایر سنگ های طبیعی است. در نتیجه، صاحبان خانه می توانند از یک سینک توکار ایلیا استیل بدون متخلخل (به معنی بهداشتی تر) با هر سایه و رنگی که می خواهند، از جمله ظاهر سنگ طبیعی، لذت ببرند.

 

بسیاری از صاحبان خانه هایی که صفحات گرانیتی یا کوارتز را انتخاب می کنند از این واقعیت که سینک ظرفشویی آنها می تواندر حالی که طرح‌های سنتی آشپزخانه از بافت‌ها، عناصر تزئینی و کمی ترکیب‌بندی و تطبیق یا «نقایص عمدی» استفاده می‌کنند، مدرنیست‌های متعهد و برخی از صاحبان خانه‌ها به سادگی آشپزخانه‌هایی را ترجیح می‌دهند که تا حد امکان یکپارچه باشند.

 

اگر این مورد برای شماست، از گزینه های سینک که ممکن است بشناسید فراتر بروید و به دنبال یکپارچه سازی سینک یکپارچه باشید. از نقطه نظر سلامتی، اتصالات یا درزهای میز و سینک مکان هایی هستند که کثیفی، باقی مانده های غذا، رطوبت و کپک/کپک می توانند در آنجا جمع شوند. بنابراین، ما به DuPont برای تسلط بر مفهوم سینک سطح جامد Corian یکپارچه تحسین می کنیم.

 

برای تغییر آماده اید؟

اگر به سینک های استیل ضد زنگ علاقه دارید، ما اینجا هستیم. و اگر روکش های ضد زنگ فنجان چای شما نیستند، کیچن مجیک گزینه های زیادی برای انتخاب دارد. کارشناسان ما اینجا هستند تا به شما کمک کنند تا از بازسازی آشپزخانه خود نهایت استفاده را ببرید - مهم نیست پروژه چقدر بزرگ یا کوچک باشد. کاوش کنید که چگونه می توانید ظاهر و عملکرد آشپزخانه خود را با مشاوره رایگان طراحی تغییر دهید. این سرگرم کننده، آموزنده و کاملا رایگان است! فقط با ما با شماره 866-525-7999 تماس بگیرید، یا اینجا را کلیک کنید تا مشاوره طراحی رایگان خود را امروز با ما برنامه ریزی کنید!

د یکپارچه با میز کارشان ترکیب شود قدردانی می کنند. یکی دیگر از مزایای سینک های گرانیتی و کوارتز؟ آنها می توانند تقریباً در هر فضایی کار کنند، و آنها را بسیار کاربردی و در سبک ها و اشکال منحصر به فرد در دسترس قرار می دهد.


 

منبع

https://www.faucetdepot.com/resources/choose-kitchen-sink.asp

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی