فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی


 

قطعاً در سمت گران‌تر است، اما مواد تضمین شده است که ترک نخورند، تراشه یا نسوزند و با ضمانت مادام العمر محدود پشتیبانی می‌شوند. این نمایندگی سینک ایلیا استیل  تک لگنی با پیش بند برجسته، پیچیدگی براق و جذابیت سنتی را متعادل می کند.چگونه سینک آشپزخانه را نصب کنیم؟حداقل اندازه کابینت مورد نیاز چقدر است؟نحوه خرید سینک استیل ضد زنگ با استفاده از علم

ملیسا پانیاگوا، هماهنگ کننده محتوای وب سایت فرگوسن توسط ملیسا پانیاگوا 15/12/23

زمانی را به خاطر دارید که فکر می کردید معلم علوم دبیرستان شما اشتباه می کند و هرگز مجبور نخواهید شد آن درس های شیمی را بعداً در زندگی به کار ببرید؟ خوب، وقتی نوبت به انتخاب یک سینک آشپزخانه جدید از جنس استنلس استیل می رسد، معلوم می شود که معلم شما درست گفته است. درک شیمی اولیه فولاد ضد زنگ به شما ایده بهتری می دهد که هنگام خرید سینک به دنبال چه چیزی باشید. به معلم شیمی قدیمی خود افتخار کنید و از علم فولاد ضد زنگ برای پیدا کردن سینک آشپزخانه با کیفیت برای خانه خود استفاده کنید.

 

مبانی علم فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ یک آلیاژ فلزی است که از فولاد و حداقل 10.5 درصد کروم تشکیل شده است.

افزودن کروم به فولاد به این ماده خاصیت ضد زنگ می دهد.

ساختار اتمی فولاد ضد زنگ با اضافه شدن عناصر دیگر به آن تغییر می کند.

پنج خانواده از فولاد ضد زنگ وجود دارد که بر اساس ساختار اتمی گروه بندی می شوند.

فولاد ضد زنگ با محتوای نیکل بالا یک نوع فولاد ضد زنگ بسیار بادوام است.

علم را به کار ببرید - هنگام خرید سینک استیل ضد زنگ به چه نکاتی توجه کنیم و چرا؟

 

درخشش. اگر سینک براق است، به احتمال زیاد سینک با نیکل ساخته شده است. افزودن نیکل به فولاد ضد زنگ ساختار اتمی ماده را تغییر می دهد و آن را قوی تر و درخشان تر از سایر انواع فولاد ضد زنگ با نیکل کمتر می کند. سینک های با محتوای نیکل بالاتر برای مقاومت در برابر سوء استفاده روزانه عالی هستند.

 

مغناطیس. آیا می توانید آهن ربا را به داخل سینک بچسبانید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، این بدان معناست که سینک از فولاد ضد زنگ با کیفیت پایین تر ساخته شده است. این به محتوای نیکل برمی گردد. با افزودن نیکل بیشتر، فولاد ضد زنگ قوی تر می شود اما خواص مغناطیسی خود را از دست می دهد.

 

ضخامت. کیفیت فولاد ضد زنگ به ضخامت یا گیج آن بستگی دارد. هرچه عدد گیج کوچکتر باشد، فولاد ضد زنگ ضخیم تر است. به دنبال سینک های فولادی ضد زنگ گیج 18 باشید. ممکن است به نظر یک عدد بی اهمیت باشد، اما وقتی سال ها هر روز در قابلمه ها و ماهیتابه ها را در آن می کوبید، تفاوت زیادی ایجاد می کند.

 

سلسله. دسته‌های فولاد ضد زنگ به شماره‌های سری اختصاص داده می‌شوند که آرایش عنصری مواد را نشان می‌دهند. سینک های فولادی ضد زنگ در سری 300 بیشترین درخواست را دارند زیرا دارای سطوح بالاتری از کروم و نیکل هستند، عناصری که دوام را به فولاد ضد زنگ می بخشند. سینک های فولادی ضد زنگ سری 304 به ویژه قوی و مقاوم در برابر خوردگی هستند.

 

اکنون که یک متخصص فولاد ضد زنگ هستید، آزمایش را انجام دهید. از مهارت های علمی خود استفاده کنید و بهترین سینک استیل ضد زنگ را برای آشپزخانه خود بیابید.

 

    36 اینچ برای اطمینان از وجود فضای کافی در داخل کابینت برای سینک و سخت افزار نصب همراه آن است.

 

آیا می توانم یک زباله دان را روی این سینک نصب کنم؟

    بله، دفع زباله با سینک های ما 100% سازگار است. به جای نصب سطل زباله در فاضلاب، سطل زباله جایگزین زهکشی می شود زیرا فلنج مخصوص به خود را دارد و مستقیماً روی سینک نصب می شود.

 

آیا مهم است که از کدام طرف یک دیسک نصب کنم؟

    دفن زباله را می توان در هر طرف نصب کرد و یک اولویت است.

 

ارتفاع تقسیم کننده وسط سینک چقدر است؟

    تقریبا 6 اینچ

 

آیا توری های سینک در ماشین ظرفشویی ایمن هستند؟

    بله، توری های سینک 100% قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

 

نسبت کروم به نیکل چقدر است؟

    نسبت کروم به نیکل 10:18 است

 

گیج فولادی چیست؟

    گیج TRU 16

 

فاصله دیواره سینک تا مرکز زهکش چقدر است؟

    4 1/2 اینچ

 

آیا می توانم این سینک را در یک کانتر لمینت نصب کنم؟

    سینک های زیر کوه ما برای سطوح جامد مواد روی میز مانند بتن مرمر، سنگ صابون و گرانیت مناسب هستند. برای لمینت یا شمارنده کاشی که نقاط ضعف زیادی در امتداد درزها و خطوط دوغاب برای تحمل وزن سینک دارند، مناسب نیست.

 

آیا پایین شیب دارد؟

    بله، سینک های ما با شیب 1/8 اینچی طراحی شده اند تا به راحتی به هدایت آب به سمت تخلیه کمک کنند.

 

آیا توری های سینک در ماشین ظرفشویی ایمن هستند؟

    بله، توری های سینک 100% قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

 

آیا می توانم پایه و ضربه گیر اضافی برای شبکه سینک خود بخرم؟

    بله، می‌توانید با تماس مستقیم با ما با شماره 800-775-0703 یا از طریق ایمیل در customerservice@krausa.com، پایه‌های شبکه و ضربه‌گیرهای اضافی خریداری کنید.

 

آیا مواد میرایی صدا وجود دارد؟

    بله، این سینک شامل فناوری NoiseDefend Soundproofing است و لنت‌های ضخیم بیشتری را ارائه می‌کند که بیش از 80 درصد سینک را پوشش می‌دهد و پوشش زیرین غیر سمی را برای عایق بیشتر ارائه می‌دهد.

 

اگرچه اکثر مردم مدل‌های زیر نسخه‌ای را انتخاب می‌کنند، اپستاین توضیح می‌دهد که بستگی به این دارد که برای نصب در حال نصب یا نصب در زیر نصب شده باشد. عوامل دیگر عبارتند از اینکه آیا صرفاً تعویض سینک است یا کل آشپزخانه با کانترهای جدید.

 

اپستین می‌گوید: «اگر اندازه استانداردی دارید، ممکن است به آسانی جدا کردن سینک، شیر آب، خط زباله و گیره‌ها برای بالا کشیدن آن باشد.» با این حال، او خاطرنشان می کند که ممکن است هنوز نیاز داشته باشید که لبه های برش خود را بیشتر بتراشید تا محل دقیق سینک خود را به دست آورید.اگر طرفدار سینک‌های مزرعه‌ای هستید، نمی‌توانید با Kohler Whitehaven (مدل K-5827) اشتباه کنید. از چدن فوق‌العاده بادوام ساخته شده است و دارای روکش لعابی براق در 12 رنگ انتخابی شما از سفید سنتی تا مایل خنثی تا مشکی مد روز است.

 

او خاطرنشان می کند که اگر قبلاً برش ندارید، برش میز شما احتمالاً به یک متخصص نیاز دارد. در غیر این صورت، در صورت آسیب رساندن به میز، هزینه شما می تواند به شدت افزایش یابد.

 

آیا می توانید سینک آشپزخانه را بدون تعویض کانتر تعویض کنید؟

شما می توانید سینک آشپزخانه خود را بدون تهیه پیشخوان جدید تعویض کنید. با این حال، اپستین خاطرنشان می کند: "شما باید در نظر داشته باشید که ممکن است مجبور شوید سینکی را پیدا کنید که متناسب با بریدگی موجود باشد." اگر یک بریدگی با اندازه استاندارد باشد، مشکلی برای یافتن یک برش مناسب ندارید، اگرچه اشکال غیرمعمول می تواند پیچیده تر باشد. در صورت شک، هم برای انتخاب و هم برای نصب با یک متخصص تماس بگیرید.

 

چه نوع سینک برای آب سخت بهتر است؟

اپستین توضیح می‌دهد که صرف‌نظر از مواد، هر زمان که محتوای مواد معدنی سنگین در آب وجود داشته باشد، تغییر رنگ در طول زمان رخ می‌دهد. اگر با آب سخت سر و کار دارید، او توصیه می کند با تمیز کردن منظم مشکل را حل کنید. علاوه بر این، او می‌گوید: «اگر شیر شما دائماً داخل سینک می‌چکد، لکه‌هایی خواهید داشت»، بنابراین حتماً فوراً به نشتی رسیدگی کنید.


 

ابعاد کلی: 33 x 22 x 9.8 اینچ | جنس: چدن | حوضه: 1 | سوراخ شیر آب: هیچ | محل تخلیه: عقب راست | نصب: زیر سوار


 

بهترین دو نفره: سینک ظرفشویی دو لگنی Kraus Quar

به دنبال یک حوضه دوبل هستید؟ با Kraus Quarza (مدل KGD-442) همراه شوید. این سینک آشپزخانه از 80 درصد کوارتز زمین و 20 درصد کامپوزیت گرانیت ساخته شده است و به طور طبیعی در برابر خط و خش، ضربه، لکه، خط و خش و محو شدن مقاوم است.

 

Quarza دارای یک کاسه کوچک و یک کاسه بزرگ است که هر کدام نزدیک به 11 اینچ عمق دارند و در عقب خود را تخلیه می کنند. این سینک با شکاف کم را می توان با روش در حال نصب یا زیر سواری نصب کرد و با ضمانت مادام العمر محدود ارائه می شود.

 

ابعاد کلی: 33 x 22 x 10.8 اینچ | جنس: کوارتز، کامپوزیت گرانیت | حوضه: 2 | سوراخ شیر آب: 1 | محل تخلیه: وسط عقب | نصب و راه اندازی: به صورت کشویی یا زیر سوار


 

بهترین کرکره: سینک آشپزخانه از جنس استیل ضد زنگ در خیابان Elkay با توری پایین

اگر روی نصب کشویی تنظیم کرده اید، ما خیابان Elkay (مدل HDDSB33229TR3) را پیشنهاد می کنیم، که در واقع این گزینه را برای هر نوع نصب به شما می دهد. این از فولاد ضد زنگ T-304 با دوام و کم تعمیر ساخته شده است و دارای سه سوراخ شیر آب و یک شبکه زیرین قابل جدا شدن برای تطبیق پذیری بیشتر است.

 

این سینک آشپزخانه دارای دیواره های کناری مستقیم، کف صاف و زهکشی است. در حالی که کف صاف می تواند تخلیه مایعات را دشوار کند، طراحی به حداکثر رساندن فضای قابل استفاده شما کمک می کند.

نصب جزئی تا زیر پیشخوان؟ نگاهی به سینک کورین ایلیا استیل  زیر کوه تک کاسه ای MR Direct (مدل 848-BL-CFL) بیندازید. این ماده هیبریدی غیر متخلخل از 80 درصد کوارتز طبیعی و 20 درصد اکریلیک ساخته شده است که در برابر خراش، لکه، محو شدن و دمای 550 درجه مقاوم است.

 

این ماده همچنین صدا را بافر می کند و مانع رشد باکتری ها نمی شود. این سینک ظرفشویی با ضمانت مادام العمر محدود، در شش رنگ خنثی (و فلنج منطبق با بوت) عرضه می شود تا هر طرح طراحی آشپزخانه را برای سال های آینده تکمیل کند.

 

ابعاد کلی: 32.5 x 20.3 x 9.5 اینچ | جنس: کوارتز، اکریلیک | حوضه: 1 | سوراخ شیر آب: هیچ | محل تخلیه: مرکز عقب | نصب: زیر سوار


 

بهترین ایستگاه کاری: Glacier Bay All-in-One Double Bowl R0 در ایستگاه کاری سینک آشپزخ

برای عملکرد بهینه بدون از بین بردن فضای پیشخوان بیشتر، سینک ایستگاه کاری مانند کاسه دوبل All-in-One Glacier Bay (مدل 4310F-2) را در نظر بگیرید. حوضچه های بسیار بزرگ برای تهیه غذا، پخت و پز و تمیز کردن ایده آل هستند، در حالی که یک مسیر کشویی آن را همه کاره تر می کند.

 

این سینک آشپزخانه از جنس استیل ضد زنگ درجه تجاری با تمام زنگ ها و سوت ها ارائه می شود. ما درباره یک دفتر کل آویزان، یک تخته برش، یک شبکه پایینی، یک تشک رول آپ، یک آبکش، یک سوراخ شیر آب، یک سوراخ پخش کننده صابون و حتی یک حوله دستی صحبت می کنیم. نه تنها این، بلکه توسط یک ضمانت مادام العمر محدود پشتیبانی می شود.

بهترین مس: سینک ظرفشویی مسی خالص جلوی پیش بند خانه مزرعه Sinkology Lange

سینک جلوی پیش بند خانه مزرعه ای لانگ مسی خالص

مشاهده در Lowe's

مشاهده در انبار خانه

مشاهده در Menards.com

آنچه ما دوست داریم

زیبایی شناسی منحصر به فرد

 

عمق ارگونومیک

 

بافر صدا

 

گارانتی مادام العمر

 

چیزی که ما دوست نداریم

به مرور زمان پتینه ایجاد می کند

 

سینک لانگ سینکولوژی (مدل SEK307-33AC) از مس خالص 17 ساخته شده است و با یک تکنیک چکش کاری دستی برای ایجاد زیبایی الهام گرفته از عتیقه ها به پایان رسیده است. با توجه به ماهیت فلز، می توانید انتظار داشته باشید که در طول زمان پتینه ای مایل به سبز ایجاد کند.

 

عمق ارگونومیک شستن ظروف را کمی راحت‌تر می‌کند، در حالی که پدهای مرطوب‌کننده صدا پژواک ظروف آشپزخانه را به حداقل می‌رسانند و صدای ناشی از دور ریختن شما را کاهش می‌دهند. Sinkology همچنین این محصول را با ضمانت مادام العمر پشتیبانی می کند.

 

ابعاد کلی: 32 x 21.5 x 9 اینچ | جنس: مس | حوضه: 1 | سوراخ شیر آب: هیچ | محل تخلیه: مرکز | نصب: زیر سوار

 

بهترین سرامیک: سینک ایلیا استیل آشپزخانه تک کاسه ای DeerValley در مزرعه

سینک آشپزخانه خانه های کشاورزی برگشت پذیر

مشاهده در آمازون

مشاهده On Wayfair

مشاهده در Walmart

آنچه ما دوست داریم

لعاب چینی

 

غیر قابل نفوذ

 

برگشت پذیر

 

چیزی که ما دوست نداریم

نسبتا کوچک / کم عمق

 

سینک ظرفشویی تک کاسه ای DeerValley (مدل DV-1K026) از سرامیک جامد ساخته شده و با لعاب چینی صاف و براق ساخته شده است. نتیجه یک سطح بدون متخلخل است که در برابر خراش، حرارت زیاد، زنگ زدگی، لکه ها و محو شدن مقاوم است.

 

این سینک آشپزخانه مدرن جمع و جور و در عین حال جادار الهام گرفته از خانه های مزرعه ای دارای یک حوضچه بزرگ با یک زهکشی مرکزی و یک کف شیبدار برای تمیز کردن آسان است. طراحی برگشت پذیر به شما این امکان را می دهد که آن را با دریچه های عمودی رو به بیرون یا دو حلقه افقی برای جذابیت مینیمالیستی نصب کنید.

 

ابعاد کلی: 30*18*10 اینچ | جنس: سرامیک | حوضه: 1 | سوراخ شیر آب: هیچ | محل تخلیه: مرکز | نصب و راه اندازی: کشویی

 

بهترین فولاد ضد زنگ: سینک آشپزخانه از جنس استنلس استیل

سینک آشپزخانه زیرmount Zero Radius توسط Kingsman Hardware (مدل ARL-F3619-GRY) از فولاد ضد زنگ 16 گیج بسیار ضخیم و درجه یک ساخته شده است و دارای یک روکش براق براق است. به لطف پدهای خاموش کننده صدا و پوشش زیرین محافظ، می توانید در حین کار روی کمترین پژواک و کاهش صداهای تق تق حساب کنید.

 

ریچارد اپستاین، لوله‌کش کارشناسی ارشد مجوز و عضو هیئت بررسی بهبود خانه صنوبر، به The Spruce می‌گوید: «سینک‌های شعاع صفر اغلب در گوشه‌های تنگ کثیف می‌شوند و تمیز نگه‌داشتن آن می‌تواند دردسرساز باشد». با این حال، او خاطرنشان می کند که مردم تمایل دارند از زیبایی شناسی مدرن خطوط واضح، تمیز و گوشه های تیز قدردانی کنند. این سینک دارای لوازم جانبی مختلفی از جمله قفسه رول آپ، تشک قابلمه ای و صافی سبد می باشد.

 

ابعاد کلی: 36 x 19 x 10 اینچ | جنس: فولاد ضد زنگ | حوضه: 1 | سوراخ شیر آب: هیچ | محل تخلیه: وسط عقب | نصب: زیر سوار

 

بهترین پاک کننده های استیل ضد زنگ برای درخشندگی لوازم خانگی شما

بهترین کامپوزیت: سینک آشپزخانه کوارتز تاپ مانت Karran

سینک آشپزخانه کوارتز Drop-In Karran (مدل QT-812) از 80 درصد کریستال های کامپوزیت کوارتز با منبع زمین و 20 درصد رزین اکریلیک ساخته شده است. این ماده منحصر به فرد با دوام و بدون متخلخل در برابر ضربه، خراش و درجه حرارت تا 535 فارنهایت مقاوم است.

 

اپستاین توضیح می‌دهد که یکی از مزیت‌های سینک‌های کامپوزیتی این است که اغلب رنگ‌های زیادی دارند. مطمئناً این مدل کشویی در رنگ های سفید، بژ، قهوه ای، مشکی و چندین سایه خاکستری موجود است. ما همچنین دوست داریم که توسط 25 سال ضمانت سازنده پشتیبانی شود.

در سینک آشپزخانه به دنبال چه چیزی باشید

اندازه

تشخیص اندازه صحیح سینک می تواند مشکل باشد. چند عنصر مختلف از جمله طول، عرض و عمق حوضچه، به علاوه ابعاد کل سینک و عمق پیشخوان در بازی وجود دارد. توصیه این است که سینک شما حداقل 27 اینچ طول، 19 اینچ عرض و 7 اینچ عمق داشته باشد، اگرچه اگر آشپزخانه کوچک یا سینک گوشه ای دارید به راحتی قابل تنظیم است.

 

مواد

محبوب ترین ماده برای سینک های آشپزخانه، فولاد ضد زنگ است که به دلیل دوام، مقاومت در برابر خراشیدگی و فرورفتگی و تطبیق پذیری بسیار ارزشمند است. با این حال، بسیاری از مواد دیگر برای انتخاب وجود دارد.

 

چدن با روکش چینی به دلیل ظاهر سنتی و مناسب برای خانه‌های مزرعه‌ای محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند، اما پوشش لعابی آن دقیقاً ساییدگی و پارگی را پنهان نمی‌کند.

 

مس، گرانیت و خاک نسوز گزینه‌های مدرن‌تری هستند و همگی گزینه‌های عالی هستند که شیک هم به نظر می‌رسند – اگرچه توجه داشته باشید که مس برای حفظ ظاهری خوب به مراقبت بیشتری نیاز دارد.

 

نصب و راه اندازی

ممکن است در ابتدا متوجه آن نشوید، اما سینک ها را می توان به روش های مختلف نصب کرد. سینک های کشویی (یا در بالا) به سادگی در یک سوراخ بریده شده روی میز قرار می گیرند و نصب آنها را آسان تر می کند.

 

سینک های زیر میز در زیر کانتر نصب می شوند و ظاهری صاف و بدون درز ایجاد می کنند که افراد دارای حساسیت های مدرن تر را خوشحال می کند.

 

سینک های مزرعه (یا پیش بند جلو) جلوی خود را نشان می دهد، جایگزین کابینت می شود و بیانیه ای شگفت انگیز را ایجاد می کند.

 

سبک

هر دو سینک ظرفشویی تک لگنه و سینک دو لگنه ارزش بررسی دارند و برای هر کدام مزایا و معایب متفاوتی دارند. سینک های تک لگنی به شما این امکان را می دهند که با مساحت بیشتری کار کنید، که اگر تمایل به استفاده از قابلمه و تابه زیاد دارید، آنها را ایده آل می کند. سینک های دوگانه به شما این امکان را می دهند که ظروف خود را به طور موثرتری بشویید و می توانید بین سینک های هم اندازه یا یک لگن کوچک و یک لگن بزرگ یکی را انتخاب کنید. سینک ظرفشویی سه گانه نیز وجود دارد، اما آنها برای آشپزخانه های بسیار بزرگ بهترین هستند.

منبع

 

https://www.thespruce.com/best-kitchen-sinks-4801594


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی