فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است


با ترکیب سبک با تکنولوژی، طیف وسیعی از هود مخفی توکار آشپزخانه ما یک نفس تازه در هر آشپزخانه ای است. یک هود دودکش دار یا هود سایبانی را انتخاب کنید تا بوها را از بین ببرید و در حین آشپزی بخار و چربی را استخراج کنید. برای تاثیرگذاری فوری، با یک هود طراح برجسته بیانیه ای ارائه دهید، یا اگر ظاهری ظریف تر را ترجیح می دهید، یک هود مخفی با احتیاط را انتخاب کنید.

نحوه خرید بهترین هود اجاق گاز بهترین هود اجاق گاز در استخراج چربی، رطوبت و بو عالی خواهد بود. در ادامه بخوانید تا بدانید کدام نوع برای آشپزخانه شما بهترین است.

هود اجاق گاز یک سرمایه گذاری بلندمدت برای آشپزخانه شماست، بنابراین بهتر است هودی را انتخاب کنید که نه تنها کار خود را به خوبی انجام دهد، بلکه ظاهر خوبی نیز داشته باشد. برخی از هودهای اجاق گاز می توانند سر و صدای زیادی ایجاد کنند و در عین حال بی اثر باشند. بهترین ها به سرعت و بی صدا عمل می کنند، رطوبت و بو را از بین می برند و مانع از نشستن چربی روی سطوح آشپزخانه شما می شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های کلیدی که هنگام خرید هود اجاق گاز جدید باید به آنها توجه کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

کدام نوع هود برای آشپزخانه من بهتر است؟ برای شروع، باید تصمیم بگیرید که چه نوع هود اجاق گازی را می خواهید. این بیشتر با توجه به اندازه اجاق گاز، محل قرارگیری آن، سبکی که به دنبال آن هستید و بودجه شما تعیین می شود. انواع مختلفی از هود اجاق گاز وجود دارد. همه خرده فروشان آنها را به یک شکل دسته بندی نمی کنند، اما ما انواع اصلی را در زیر خلاصه کرده ایم.

هود مخفی 

هود مخفی توکار (که گاهی به آن هود اجاق گاز یکپارچه می گویند) در داخل کابینت دیواری آشپزخانه قرار می گیرند. اگر فضای کمی دارید و نمی خواهید ویژگی هود اجاق گاز خود را ایجاد کنید، انتخاب خوبی است. مناسب برای اجاق‌ها و اجاق‌ها با عرض استاندارد یا باریک. تمایل به سمت کوچک، معمولاً 52-60 سانتی متر عرض دارد.
هودهای سایبان همسطح با قسمت زیرین واحدهای دیوار آشپزخانه قرار می گیرند. اگر فضای محدودی دارید، یک هود سایبان را در نظر بگیرید. برخی از هودهای سایبان دارای بخش تلسکوپی قابل افزایش هستند تا سطح بیشتری را برای استخراج فراهم کنند. ممکن است این هودها را به عنوان هودهای تلسکوپی به جای هودهای سایبانی در وب سایت های خرده فروشی مشاهده کنید.


اگر اجاق گاز شما پشت به دیوار است، ممکن است یک هود به سبک دودکشی بخواهید - به خصوص برای اجاق های بزرگتر یا اجاق هایی که در جایی قرار دارند که کمدهای دیواری در جای خود قرار ندارند. اینها شامل یک سایبان به علاوه یک دودکش هستند. هودهای دودکشی از جنس استنلس استیل، شیشه یا ترکیبی از این دو هستند. اندازه بزرگ آنها می تواند آنها را به یک ویژگی شیک در آشپزخانه شما تبدیل کند. شما باید یکی از آنها را با سایبان تهیه کنید که در تمام عرض اجاق گاز شما پخش شود – بنابراین چه چهار حلقه روی اجاق گاز خود داشته باشید یا یک اجاق گاز پهن با هشت شعله، مطمئن شوید که اندازه مناسبی را انتخاب کرده اید.


اگر آشپزخانه شما ظاهری مینیمالیستی دارد، ممکن است یک دستگاه استخراج رو به پایین وسوسه انگیز باشد. استخراج‌کننده‌های روبه‌روی یک نوع جدید و نسبتاً گران قیمت از هود اجاق‌پز هستند که در صورت عدم استفاده در زیر میز کار، پشت اجاق گاز پنهان می‌شوند. با فشار دادن یک دکمه، آنها بالا می روند تا رطوبت، بو و چربی حاصل از آشپزی شما را بمکند.


هودهای جزیره ای - که به آن هودهای مستقل نیز می گویند - بزرگ هستند و می توانند بسیار گران باشند، بنابراین اگر در حال طراحی آشپزخانه جدیدی هستید و تصمیم می گیرید اجاق گاز و اجاق گاز خود را کجا قرار دهید، این را در نظر بگیرید. اینها می توانند ظاهری چشمگیر به یک آشپزخانه بزرگ ببخشند. هودهای جزیره ای مستقیماً به سقف متصل می شوند، بنابراین برای قرار دادن آن به فضای زیادی نیاز خواهید داشت.
این نوع اصلی هود اجاق گاز است و گاهی از این مدل ها به عنوان هود معمولی یاد می شود. آنها در یک زاویه مناسب با دیوار، معمولا در قسمت زیرین یک واحد دیوار آشپزخانه قرار می گیرند. هودهای گیره نسبتا ارزان هستند و مانند هودهای اجاق گاز یکپارچه یا توکار، برای آشپزخانه هایی با فضای محدود مناسب هستند. هودهای گیره‌ای را که آزمایش‌های دقیقی انجام داده‌ایم ببینید. برای تهیه یک هود خوب چقدر باید هزینه کنم؟ ارزان‌ترین نوع آن معمولاً هودهایی به سبک گیره، ساخته شده (یکپارچه) یا هودهای سایبانی هستند که برای قرار گرفتن روی یک اجاق گاز یا اجاق گاز چهار حلقه طراحی شده‌اند. بسیاری از این هودها با قیمت کمتر از 100 پوند در دسترس هستند، اما برخی از آنها بسیار بهتر از سایرین هستند، و برخی از هودها با این قیمت به اندازه کافی قدرتمند نیستند که بتوانند کار مناسبی برای استخراج بخار انجام دهند. شما می توانید هودهای دودکشی را با قیمت کمتر از 100 پوند نیز پیدا کنید، اما خرج کردن 300 تا 500 پوند برای یکی از آنها آسان است. هودهای سایبانی Best Buy از حدود 300 پوند شروع می‌شوند و مدل‌های بزرگ‌تر و شیک‌تر می‌توانند بسیار گران‌تر باشند. هود اجاق‌های شومینه‌ای را می‌توان با قیمت کمتر از 100 پوند پیدا کرد. . ویژگی هایی که باید در هودهای اجاق گاز در این بازه قیمت جستجو کنید عبارتند از سه تنظیم برق، افزایش قدرت اضافی و گزینه تنظیم خاموش شدن خودکار هود توکار مخفی پس از مدت کوتاهی. اگر اجاق گاز شما در یک جزیره است، یا می خواهید ظاهری مینیمال داشته باشید، احتمالاً در نهایت بیش از 400 پوند برای یک هود جزیره ای بزرگ یا یک هود اجاق گاز پایین کشیده خواهید پرداخت.
هود اجاق‌های شومینه‌ای را می‌توان با قیمت کمتر از 100 پوند پیدا کرد. . ویژگی هایی که باید در هودهای اجاق گاز در این بازه قیمت جستجو کنید عبارتند از سه تنظیم برق، افزایش قدرت اضافی و گزینه تنظیم خاموش شدن خودکار هود پس از مدت کوتاهی. اگر اجاق گاز شما در یک جزیره است، یا می خواهید ظاهری مینیمال داشته باشید، احتمالاً در نهایت بیش از 400 پوند برای یک هود جزیره ای بزرگ یا یک هود اجاق گاز پایین کشیده خواهید پرداخت. با استفاده از بررسی های مستقل و عمیق هود اجاق گاز، بهترین مدل را متناسب با بودجه خود پیدا کنید. بهترین هود های اجاق گاز: ویژگی هایی که باید به دنبال هود اجاق گاز باشید چندان پیچیده نیست، اما چند ویژگی کلیدی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. کنترل ها - برای کنترل آسان، یک هود با کنترل در جلو به جای داخل یا قسمت زیرین انتخاب کنید. تنظیمات برق - به طور کلی اکثر هودهای اجاق گاز دارای سه سرعت هستند. اگر به طور منظم غذاهای با بوی تند مانند ماهی سرخ می کنید، ممکن است بخواهید هودی را با گزینه انفجار کوتاه و پرقدرت انتخاب کنید - اینها به سرعت آشپزخانه را از بو و بخار پاک می کنند. چراغ ها - چراغ های هود اجاق گاز به شما کمک می کند هنگام آشپزی بهتر ببینید. اکثر هودهای اجاق گاز دارای دو یا چند چراغ برای روشنایی آشپزی شما هستند. این روزها اکثراً LED هستند و باید برای مدت طولانی دوام بیاورند. اگر نیاز به تغییر نور دارید، ممکن است مشکل باشد. بهترین هودها دارای محفظه های سبک با باز شدن سریع هستند که برای انجام آسان این کار ایده آل هستند. هودهای با امتیاز پایین دارای لبه های فلزی غیر دوستانه هستند که باز کردن آنها ممکن است دشوار باشد. استخراج یا گردش مجدد؟ می توانید هود اجاق گاز خود را طوری تنظیم کنید که هوا را از طریق یک مجرا به دریچه ای در دیوار خود خارج کند یا از آن در حالت گردش مجدد استفاده کنید. اینجا جایی است که هوا از فیلترهای کربنی عبور می کند و سپس به آشپزخانه شما بازگردانده می شود. ما همه هودهای اجاق گاز را در حالت استخراج آزمایش می کنیم، زیرا این روش موثرتری برای از بین بردن بخار و بو است. در بهترین خریدهای هود اجاق گاز ما به هودهای اجاق گاز با امتیاز برتر نگاهی بیندازید.

 

منبع :

https://www.which.co.uk/reviews/cooker-hoods/article/how-to-buy-the-best-cooker-hood-aLcBZ7Y6xN6U

مایکروویو
چه در حال تهیه پاپ کورن برای یک فیلم خانگی یا گرم کردن باقیمانده غذا هستید، مایکروویو داتیس مطمئناً یکی از پرکاربردترین وسایل در آشپزخانه شما خواهد بود. در حالی که از نظر فنی در دسته اجاق قرار نمی‌گیرند، اغلب به‌عنوان روشی جایگزین برای پختن غذا یا گرم کردن باقی‌مانده‌ها، در کنار اجاق‌های دیواری نصب می‌شوند.

انواع مایکروویو
سه نوع اصلی از مایکروویوها در دسترس شما هستند، از جمله مایکروویوهای بیش از حد، مایکروویوهای داخلی، مایکروویوهای کشویی و مایکروویوهای رومیزی. درک تمایز بین این انواع مختلف مایکروویو به شما کمک می کند تا بهترین را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

 

 

مایکروویوهای رومیزی: اینها معمولاً مقرون به صرفه ترین گزینه ها هستند، اما فضای با ارزشی را اشغال می کنند. این واحدها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و واحدهای قابل حملی هستند که در صورت عدم استفاده می‌توانید آن‌ها را در کمد نگهداری کنید. مزیت اصلی مایکروویوهای رومیزی این است که به راحتی می توان آنها را از یک ملک به ملک دیگر منتقل کرد. اگر اجاره می کنید، نیازی به تغییر در خود آشپزخانه نیز ندارند.
مایکروویوهای بیش از حد: این مایکروویوها مستقیماً در محدوده شما نصب می شوند و اغلب دارای تهویه داخلی هستند که به آنها اجازه می دهد تا به عنوان هود برد دو برابر شوند.
مایکروویوهای داخلی: مایکروویوهای داخلی برای نصب در طراحی کابینت شما طراحی شده اند. مایکروفر داتیس آنها اغلب بالای فر دیواری یا در کابینت یک جزیره آشپزخانه نصب می شوند.
مایکروویو کشویی: یکی از مبتکرانه ترین گزینه ها برای مایکروویو، مایکروویو کشویی است. این مایکروویو در کابینت پایینی شما نصب می شود و یک کشوی کشویی به جای درب چرخشی ارائه می دهد. این باعث می‌شود که برای افرادی که روی صندلی چرخدار نشسته‌اند یا آن‌قدر قد ندارند که بتوانند با خیال راحت به یک مایکروویو معمولی بالاتر از برد یا داخلی بروند، گزینه‌ای در دسترس‌تر باشد. یک مایکروویو کشوی معمولاً فضای داخلی بزرگتری نسبت به سایر انواع مایکروویو ارائه می دهد.
ویژگی های مایکروویو
وقتی صحبت از مایکروویو می شود، مدل های مختلف می توانند ویژگی های بسیار متفاوتی را ارائه دهند. محدود کردن جستجوی شما برای بهترین مایکروویو برای خانه شما اغلب به انتخاب یکی از ویژگی های مناسب ختم می شود. هنگام خرید، حتما در نظر بگیرید:

ظرفیت: ابعاد خارجی مایکروویو به اطمینان از تناسب عالی در کابینت شما کمک می کند، اما ابعاد داخلی مایکروویو ظرفیت را تعیین می کند. ظرفیت داخلی به شما کمک می کند تا بدانید مایکروویو چه اندازه ظروف را در خود جای می دهد.
وات: وات به میزان توان خروجی برای مایکروویو اشاره دارد. هرچه وات بیشتر باشد، عملکرد دستگاه بهتر است. دقت کنید که مایکروویوهایی با توان 800 وات یا بیشتر انتخاب کنید.
تنظیمات از پیش تعیین شده: اکثر مایکروویوها گزینه های از پیش تنظیم شده ای را ارائه می دهند که پختن اقلام را در دمای ایده آل و برای مدت زمان ایده آل آسان می کند. به دنبال تنظیمات پیش‌فرض باشید که گرم کردن مواردی را که دوست دارید در مایکروویو خود بپزید، از نوشیدنی‌های داغ گرفته تا پاپ کورن، آسان کند.

 

وسایل آشپزی به استفاده در داخل خانه محدود نمی شود. امروزه طیف وسیعی از وسایل آشپزی به طور خاص طراحی شده اند تا بخشی از آشپزخانه در فضای باز شما باشند. وسایل آشپزی در فضای باز به گونه ای طراحی شده اند که در برابر عناصر مقاوم باشند و می توانند افزودنی عالی برای اتاق های بیرونی شما باشند. کباب پز، سیگاری، و اجاق پیتزا از جمله محبوب ترین وسایل آشپزی هستند که به آشپزخانه های فضای باز اضافه می شوند. یک آشپزخانه فضای باز مجهز می تواند تقریباً با هر چیزی که در یک آشپزخانه داخلی پیدا می کنید مجهز شود، همه چیز به شما و تصمیم آشپزی شما بستگی دارد.

 

منبع:

https://www.build.com/oven-buying-guide/a16355

 

 

محدوده قیمت
قیمت اولیه برای یک اجاق معمولی می تواند تا 415 دلار باشد، که به شما یک اجاق گاز همرفت فر برقی آلتون  داخلی را بدون هیچ یک از زنگ ها و سوت ها می دهد. یک اجاق برقی استاندارد پیرولیتیک با ویژگی های کباب کردن بین 900 تا 1500 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و قیمت ها بر اساس اندازه، مارک و قابلیت ها افزایش می یابد. برای پریمیوم ترین و پرکاربردترین مدل ها، انتظار پرداخت 10000 دلار و بالاتر را دارید.

الزامات نصب
نصب برخی از اجاق ها توسط برقکار مجاز الزامی است. Good Guys Home Services این تخصص را دارد که فر شما را نصب کند و آن را برای شما راه اندازی کند. ما حتی همه زباله‌ها را تمیز می‌کنیم و می‌بریم، بنابراین شما مجبور نیستید. خدمات نصب کوره Good Guys Home Services شامل نصب، نمایش و تمیز کردن است. ما همچنین نصب و حذف را پیشنهاد می کنیم، به این معنی که نه تنها اجاق گاز جدیدتان را نصب می کنیم و به شما نشان می دهیم که چگونه از اجاق گاز جدیدتان استفاده کنید، بلکه اجاق قدیمی شما را نیز پس از خروج می گیریم. به علاوه، تمام خدمات خانه Good Guys تحت ضمانت 12 ماهه قرار دارند.

درباره خدمات نصب فر ما بیشتر بدانید

 

بیایید فر جدید شما را نصب کنیم
آیا سنت های خوبی می شناسید؟ ما انجام می دهیم! Good Guys Home Services می تواند یک برقکار فر برقی آلتون کاملاً دارای مجوز را برای راه اندازی و راه اندازی اجاق جدید شما بفرستد. هنگامی که فر شما نصب شد، حتی می توانند فر قدیمی شما را بردارند و همه زباله ها را با خود ببرند. همه کارها دارای گواهینامه و ضمانت هستند، بنابراین شما می توانید با دانستن اینکه همه چیز مراقبت شده است، استراحت کنید.

بعلاوه، شما همچنین می توانید هزینه خدمات خود را با LatitudePay پرداخت کنید - 10 پرداخت هفتگی. هیچ علاقه ای وجود ندارد. در اینجا درباره LatitudePay بیشتر بدانید.

 

آشپزخانه قلب خانه است و وسایل آشپزی که انتخاب می کنید ممکن است تنها ضربان قلب باشند. فر برقی آلتون برداشتن تمام مواد مورد علاقه خود و رساندن آنها از خواربارفروشی به میز نیاز به انتخاب اجاق های دیواری، اجاق گاز، اجاق گاز و سایر وسایل آشپزی دارد که به شما در تهیه غذاهای مورد علاقه کمک می کند. فر و سایر وسایل آشپزی تقریباً هر روز استفاده می شوند و می توانند بخش قابل توجهی از بودجه بازسازی آشپزخانه شما را تشکیل دهند. ما این راهنمای خرید را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم انتخاب مناسبی برای فضای خود و نحوه آشپزی خود داشته باشید.

آشپزخانه قلب خانه است و وسایل آشپزی که انتخاب می کنید ممکن است تنها ضربان قلب باشند. فر برقی آلتون برداشتن تمام مواد مورد علاقه خود و رساندن آنها از خواربارفروشی به میز نیاز به انتخاب اجاق های دیواری، اجاق گاز، اجاق گاز و سایر وسایل آشپزی دارد که به شما در تهیه غذاهای مورد علاقه کمک می کند. فر و سایر وسایل آشپزی تقریباً هر روز استفاده می شوند و می توانند بخش قابل توجهی از بودجه بازسازی آشپزخانه شما را تشکیل دهند. ما این راهنمای خرید را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم انتخاب مناسبی برای فضای خود و نحوه آشپزی خود داشته باشید.

لوازم ضروری آشپزخانه
وقتی صحبت از ایجاد یک آشپزخانه کاربردی می شود، چند وسیله ضروری برای پخت و پز وجود دارد. درک تفاوت بین این لوازم به شما کمک می کند انتخاب کنید کدام یک جزء جدایی ناپذیر طراحی آشپزخانه شما خواهند بود.

انواع فر برقی 

اجاق گازی یا اجاق دیواری، محفظه‌ای است که در آن غذا گرم، پخته یا برشته می‌شود. فرها نیز بخشی از مجموعه ای هستند که شامل اجاق گاز است. اجاق های دیواری لوازمی جداگانه و بدون اجاق گاز هستند.

 

اجاق‌ها سطوح افقی پخت و پز هستند که از شعله‌هایی استفاده می‌کنند که به شما فر توکار آلتون امکان می‌دهند اقلام را در قابلمه‌ها و تابه‌ها تفت داده، تفت دهید و بپزید. آنها اغلب در کابینت و میزهای پایینی یا حتی جزیره آشپزخانه تعبیه می شوند. اجاق‌های اجاق گاز را می‌توان در محدوده‌ای قرار داد که اجاق‌های اجاق گاز را با اجاق‌های پایین‌تر ترکیب می‌کند. بسته به نوع اجاقی که خریداری می کنید، می توان آنها را از شیشه، سرامیک و مواد دیگر ساخت.

 انواع فر توکار 

 

این مجموعه یک دستگاه پخت و پز است که شامل اجاق گاز و اجاق گاز در یک واحد است. آنها می توانند به صورت مستقل یا مستقل ساخته شوند، و محدوده های حرفه ای می توانند بسیار بزرگ باشند تا مجموعه ای از ویژگی های پخت و پز تخصصی را در خود جای دهند.

هود برد

کشوهای گرم کننده یک افزودنی مناسب برای آشپزخانه شما هستند زیرا ظروف شما را در دمای گرم نگه می دارند تا زمانی که برای سرو آماده شوند. این به شما کمک می کند چندین غذا را سرو کنید، همه در دمای ایده آل. برخی از کشوهای گرم کننده حتی می توانند اقلام را به آرامی بپزند.

خرید لوازم آشپزی بر اساس نوع سوخت
قبل از اینکه بتوانید خرید بهترین وسایل آشپزی برای خانه خود را آغاز کنید، ابتدا باید تعیین کنید که خانه شما از چه نوع سوختی برای تامین انرژی این وسایل استفاده می کند. در حالی که قیمت دقیق برق و گاز می تواند بر اساس محل زندگی شما متفاوت باشد، فر توکار آلتون به طور کلی استفاده از وسایل گازسوز ارزان تر از استفاده از وسایل برقی برای مدت زمان مشابه است.

اگر از خانه دیگری لوازم می آورید، کیت های تبدیل گاز به برق در دسترس هستند. اگر می خواهید یک وسیله برقی را به گاز تبدیل کنید، باید با یک برقکار حرفه ای تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب بین وسایل گازسوز و برقی، راهنمای خرید ما را بررسی کنید.

لوازم برقی پخت و پز

اجاق های دیواری، اجاق هایی هستند که جدا از اجاق گاز هستند که برای تعبیه در کابینت طراحی شده اند. آنها را می توان بالاتر از یک محدوده نصب کرد، که آنها را به یک انتخاب محبوب، به ویژه در فضاهای مطابق با ADA تبدیل می کند.

 متعارف در مقابل کوره های دیواری همرفتی
کوره های دیواری به یکی از دو دسته تقسیم می شوند: همرفتی در مقابل معمولی. درک تفاوت بین اجاق‌های همرفتی و معمولی و اجاق‌های دیواری به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید کدام یک بهترین انتخاب را برای آشپزخانه شما دارد.

معمولی: فرهای معمولی دارای عناصر گرمایش کویل سنتی برای پخت و کباب کردن غذاهای مورد علاقه شما هستند.
همرفت: اجاق‌های همرفت از فن‌هایی استفاده می‌کنند تا هوای گرم را درون محفظه فر توکار آلتون جابجا کنند تا پخت و پز سریع‌تر و یکنواخت‌تر انجام شود. بسیاری از اجاق‌های همرفت به شما این امکان را می‌دهند که به طور معمول پخت کنید یا ویژگی همرفت را روشن کنید.
پیکربندی فر دیواری
هنگامی که تصمیم گرفتید یک اجاق گاز دیواری را در آشپزخانه خود به نمایش بگذارید، سه پیکربندی اساسی برای انتخاب وجود دارد، از جمله:

 

منبع 

 

 

می‌توانید غذاهای کم‌آبی، شور و غیر سیرکننده‌تان را در خانه بگذارید – اجاق‌ گاز تک شعله رومیزی امروزی سطح کاملاً جدیدی از لذیذ را به ماجراجویی‌های کمپینگ و بیس کمپینگ با ماشین شما می‌آورند. برخلاف کوله پشتی، نیازی به جست و جوی پینترست برای یافتن راه حل برای جبران اجاق های پایین تر نیست، زیرا می توانید انتظار خروجی ثابت سوخت، شعله های آتش قوی و کنترل های دم کردن عالی را از بهترین پیشنهادها داشته باشید.

اندازه اجاق گاز های تک شعله رومیزی از مدل های کوچک رومیزی گرفته تا غول های مستقل برای گروه های بزرگ متفاوت است. برای کسانی که برای اولین بار می‌خواهند اطلاعات پس‌زمینه‌ای داشته باشند، ارزش آن را دارد که جدول مقایسه ما را بررسی کرده و ضمن محدود کردن جستجوی خود، توصیه‌هایی برای خرید داشته باشند. در زیر، اجاق‌های کمپینگ مورد علاقه ما را برای سال 2021 پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال گزینه‌های سبک‌تر و کوچک‌تر با کوله‌پشتی هستید، مقاله ما را در مورد بهترین اجاق‌های کوله‌پشتی ببینید.

 

 یکی از محبوب‌ترین و اثبات‌شده‌ترین طرح‌ها در دنیای اجاق‌ تک شعله است که ترکیبی از قدرت پخت، راحتی و قابلیت اطمینان برتر را ارائه می‌دهد. از نظر خروجی، دو شعله بزرگ دریافت می‌کنید که گرمای زیادی را (هر کدام 20000 BTU) پمپ می‌کنند، اما همچنین برای پخت غذاهای متنوع‌تر و پیچیده‌تر، کنترل دم کردن عالی دارند. ویژگی‌های کاربردی از جمله دسته حمل راحت و درب قفل، سپرهای جانبی برای جلوگیری از وزش باد، رنده پخت با پوشش نیکل و وزن مناسب 12 پوندی را اضافه کنید، و طراحی فوق‌العاده‌ای خوب و توانا خواهید داشت.

 

علاوه بر اورست استاندارد، کمپ سرآشپز یک مدل ارتقا یافته 2X نیز می سازد. با 43 دلار بیشتر، Everest 2X بهبودهای متوسطی را در مقاومت و دوام در برابر باد، همراه با ظاهر و احساس کمی مدرن به شما ارائه می دهد. با این حال، با توجه به شباهت‌ها در خروجی و عملکرد کلی، اکثر کمپینگ‌ها این تفاوت‌های جزئی را ارزش جهش قیمت را ندارند. هر دو اجاق گاز اورست کمی سنگین‌تر و حجیم‌تر از برخی دیگر از رقبا هستند -

به‌ویژه زمانی که در مقابل طرح‌های ساده‌ای مانند کوویا Slim Twin در زیر قرار می‌گیرند - اگرچه هنوز نسبتاً جمع‌وجور هستند و حمل و نقل آن‌ها آسان است. به طور کلی، ما فکر می‌کنیم که اورست بهترین گزینه برای سال 2021 است، مگر اینکه برای پخت و پز برای یک گروه بزرگ به یک ساخت مستقل یا یک مشعل سوم نیاز داشته باشید. در زمان انتشار در چند خرده فروش بزرگ دوباره موجود است.

 

منبع :