فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

۱۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

قدرت برد هود

هود محدوده مدرن در برابر دیوار چند رنگ.

قدرت یا حرکت هوا برای قیمت هود توکار بیمکث بردگزینه های تهویه

شما دو گزینه در مورد سیستم تهویه هود برد خود دارید. می توانید آن را با کانال نصب کنید یا هودی داشته باشید که به بیرون مجرای نداشته باشد (بدون کانال).

 

هودهای محدوده با کانال

اگر می خواهید به طور کامل از شر آلاینده ها خلاص شوید، به شدت توصیه می شود که کانال را به بیرون بکشید. اگر صفحه اجاق گاز دارید، نه تنها توصیه می شود، بلکه لازم است که مجرای آن را به بیرون بکشید، زیرا تجمع محصولات احتراق از شعله گاز برای سلامتی انسان خطرناک است. اگر می خواهید کانال کشی را خودتان نصب کنید، چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:


 

ابعاد مقطع کانال کشی

بسته به قدرت موتور در سیستم اگزوز، اندازه کانال شما متفاوت است. یک موتور قدرتمندتر به طور طبیعی هوای بیشتری را حرکت می دهد و بنابراین سطح مقطع مجرا باید به اندازه ای باشد که اجازه دهد این حجم هوا بدون مانع از آن عبور کند.

 

اکثر هودهای برد دارای یک پریز هستند که شبکه کانال شما باید به آن وصل شود. حداقل مساحت شبکه کانال شما باید با سطح مقطع این پریز یکسان باشد. اندازه معمولی برای هودهای خانگی 6 اینچ یا 8 اینچ است. اگر مجرای بزرگتر از حد توصیه شده دارید، مشکلی نیست. اما اگر مجرای کوچکتر از حد توصیه شده باشد، منجر به مقاومت در برابر ضربه و افزایش صدا به دلیل بوفه می شود.

 

شکل مجرا

خروجی از هود برد یا دایره ای یا مستطیلی است. اگر نمی توانید مستقیماً به این پریز وصل شوید، ممکن است به یک قطعه انتقال نیاز داشته باشید که از کانال دایره ای به مستطیل شکل یا برعکس تبدیل شود. این وب سایت دارای یک جریان هوا در CFM و جدول مبدل داکت مستطیل به دایره است که ممکن است مفید باشد.


 

اگر می‌توانید بین مجرای گرد یا مستطیلی یکی را انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم از کانال‌های گرد استفاده کنید زیرا اصطکاک کمتری به جریان می‌دهند و در نتیجه سر و صدای کمتری دارند. از طرف دیگر، طول کانال برای سیستم های اگزوز آشپزخانه خانگی به قدری کوچک است که واقعاً اهمیتی ندارد. اگر قرار است هود شما در زیر کابینت قرار گیرد، ممکن است بخواهید از مجرای مستطیلی استفاده کنید زیرا با استفاده از قالب‌گیری تاج مخفی کردن آن آسان‌تر است.

 

استفاده از مجرای انعطاف پذیر ممکن است آسان به نظر برسد زیرا نیازی به اندازه گیری کامل ندارید. اما پیشنهاد می کنم از کانال کشی انعطاف پذیر استفاده نکنید، مگر اینکه بتوانید آن را کشش دهید، به طوری که دیگر انعطاف پذیر نباشد. برجستگی های داخلی روی مجرای امتداد نیافته مقاومت جریان را افزایش می دهد و کارایی دمنده شما را کاهش می دهد و در عین حال باعث افزایش نویز می شود.

 با فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه گیری می شود. اگر آشپزی سنگین زیادی بیشتر از آنچه تصور می‌کنید اتفاق می‌افتد که مردم فکر می‌کنند می‌توانند هود برد خود را تخلیه کنند، اما بعداً متوجه می‌شوند که نمی‌توانند یا دریچه‌ای که می‌توانند نصب کنند اجازه نمی‌دهد که هود فاصله‌دار واقعاً کار کند (احتمالاً جالب است، پایین‌تر در این راهنما: داشتن خم در کانال کشی). هنگامی که در حال نصب هود مجرای هستید، لوله کشی هرگز نباید به اتاق زیر شیروانی، فضای بین دیوارها، گاراژها یا فضاهای خزنده ختم شود. این ممکن است مستلزم کانال های مجرای طولانی تر باشد، بنابراین هنگام تعیین هزینه ها این را در نظر داشته باشید.

 

من هنوز تصمیم نگرفته‌ام... اگر اغلب آشپزی می‌کنید، کارشناسان همیشه پیشنهاد می‌کنند که یک هود مجرای تهیه کنید، زیرا این کار دود، بو و سایر بخارات را از آشپزخانه شما خارج می‌کند نه فیلتر کردن و چرخش مجدد مانند حالت چرخش مجدد. هودها

 

سرخ کردن استیک در تابه

علاوه بر این، اگر مشکل هزینه کانال کشی است، باید به خاطر داشته باشید که هودهای بازچرخانی از شما می خواهند بسته به مقدار و نوع غذایی که می پزید، فیلتر زغال چوب را هر چند ماه یکبار تعویض کنید (اگر این کار را نکنید، به همین صورت است. خوب است که یک دستگاه صدا در آشپزخانه خود داشته باشید و نه هود). این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید که آیا تعویض فیلتر زغالی که معمولاً حدود 20 تا 30 دلار برای سالها هر چند ماه یکبار قیمت دارد، گزینه بهتری نسبت به سرمایه گذاری یکباره در کانال کشی است یا خیر.


 

ترخیص کالا چیست؟

در حال حاضر عاقلانه است که فقط فضای خالی موجود از اجاق گاز تا سقف/کابینت بالاتر از محدوده اندازه گیری شود. اکثر تولیدکنندگان هودهای ظرفشویی پیشنهاد می‌کنند که بین 20 تا 24 اینچ فاصله بین پایین هود و بالای سطح پخت و پز بگذارید. مگر اینکه غیر از این مشخص شده باشد، فاصله پیشنهادی برای محدوده گاز 24 اینچ تا 30 اینچ است. مهم است که به دفترچه راهنمای نصب برای هر ارتفاع مشخصی که تعریف شده است نگاه کنید، زیرا این کار بر عملکرد تأثیر می گذارد.

 

بسیار مهم است که نه تنها مطمئن شوید که فاصله کافی بین اجاق گاز و ظرف وجود دارد، بلکه باید مطمئن شوید که فضای کافی برای قرار گرفتن کل دستگاه (تاسیسات زیر کابینت) وجود دارد. در مورد پایه دیواری و سایبان های پخت و پز جزیره ای، باید اطمینان حاصل کنید که دودکش به سقف (سقف های بلند) می رسد. اکثر تولید کنندگان افزونه هایی را ارائه می دهند که اغلب به طور جداگانه فروخته می شوند. اگر سقف کم (تا 8 فوت) دارید، ممکن است لازم باشد که از دودکش کوتاه‌تر بخواهید. اگر این کار را انجام ندهید، ممکن است در نهایت دودکش تلسکوپی را برش دهید، و مگر اینکه در کارهای فلزی مهارت داشته باشید، این هرگز گزینه خوبی نیست.

 

سوالات دیگری که باید از خود بپرسید

چه سبک و رنگی در آشپزخانه من خوب به نظر می رسد؟

بودجه من شامل همه هزینه ها: هود برد، گارانتی طولانی، هزینه های نصب، کانال کشی، فیلترهای زغالی (هودهای دور بدون کانال)، پسوند دودکش (در صورت نیاز)، سایر موا

https://kitease.com/range-hood/buying-guide

 

 انجام می‌دهید که شامل بخار یا بوی تند است، یک هود با حداقل 350 CFM تهیه کنید. برای محدوده گاز با خروجی بالا یا اجاق گاز،راهنمای خرید هود بیمکث

دانستن و درک گزینه های خود اولین گام برای قرار دادن سیستم اگزوز مناسب در آشپزخانه شما است. به عنوان مثال، اگر اجاق‌های مایکروویو بیش از حد را در نظر می‌گیرید، باید بدانید که برای تخلیه دود و بخارات روغنی بهترین نیستند (مگر اینکه مجرای بیرونی داشته باشند).

 

راهنمای خرید هود برد

منبع تصویر

از سوی دیگر، این امکان وجود دارد که شما یک محدوده جزیره ای و چند تزئین سقف زیبا در آشپزخانه خود داشته باشید که نمی خواهید مانع ایجاد آن شوید. بله، تعداد زیادی هود جزیره‌ای خیره‌کننده وجود دارد که به زیبایی آشپزخانه می‌افزاید (و من برخی از آنها را توصیه می‌کنم)، اما شما گزینه‌های دیگری نیز دارید، مانند فن‌های اگزوز سقفی آشپزخانه یا هودهای محدوده پایین‌روی (بعضی از شما ممکن است شنیده‌اند که سیستم‌های هود مخفی رو به پایین بدترین هستند، تا چند سال پیش چنین بود).

 

تمام چیزی که می‌گویم این است که قبل از اینکه ذهن خود را روی چیز خاصی متمرکز کنید، عاقلانه است که بسیاری از احتمالات را درک کنید.

 

 

 

فهرست مطالب: از آنچه از قبل می دانید صرف نظر کنید

سوالاتی که قبل از جستجو باید به آنها پاسخ داد

گزینه های هود مخفی

انواع هودهای رنج

Range Hood Lingo

عوامل فنی برای در نظر گرفتن

سوالاتی که قبل از جستجو باید به آنها پاسخ داد

توصیه می‌کنم یک برگه کاغذ و یک خودکار تهیه کنید یا احتمالاً برنامه‌ای را باز کنید که بتوانید یادداشت برداری کنید. اطلاعات فنی وجود دارد که ابتدا باید از آشپزخانه خود جمع آوری کنید.

 

آیا شما در حال تعویض یک هود محدوده موجود هستید؟

اگر پاسخ منفی دادید، به سوال بعدی بروید. اگر پاسخ شما مثبت است، باید اطلاعات زیر را یادداشت کنید:

 

آیا مهم است که هود جدید شما باید دقیقاً همان ابعاد هود فعلی باشد؟ شاید شما یک کابینت داشته باشید که در راه است. اگر چنین است، یا ابعاد جریان را اندازه بگیرید یا برای این اطلاعات به دفترچه راهنمای کاپوت برد فعلی نگاه کنید.

آیا قبلاً کانالی نصب کرده اید؟ اگر این کار را انجام دهید، استفاده از شبکه مجرای موجود برای نصب جدید بسیار آسان تر است. ادامه دهید و قطر لوله هواکش و همچنین محل کانال را اندازه بگیرید. آیا بلافاصله پشت هود برد فعلی (روی دیوار) است یا از سقف یا کابینت بالا می رود؟

آیا کانال کشی یک گزینه است یا باید هود شما بدون کانال باشد

اگر در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنید که در آن آزادی انجام تغییرات اساسی را ندارید، یا اگر در آپارتمانی بلندمرتبه با محدوده جزیره‌ای زندگی می‌کنید که واقعاً نمی‌توانید از سقف عبور کنید. می تواند یکی از دلایل دیگر (از جمله هزینه ها) باشد که هیچ گزینه ای برای کانال کشی برای شما باقی نمی گذارد. در هر صورت، مهم است که محدودیت‌های خود را بشناسید، زیرا به محدود کردن جستجوی شما کمک می‌کند.

 حداقل نرخ 1 CFM هود مخفی در هر 100 واحد حرارتی بریتانیا (BTU) توصیه می شود. به عنوان مثال، اگر خروجی مشعل شما با خروجی بالا 45000 BTU است، به دنبال هود محدوده ای باشید که 450 CFM را برای تمیز کردن هوا به بهترین نحو ارائه دهد. با این حال، هر چه CFM بالاتر باشد، هود بلندتر خواهد بود.

 

نکته

برخی از شهرها محدودیت هایی در مورد قدرت دمنده شما دارند. قبل از خرید هود محدوده، بررسی کنید که آیا چنین کدهایی برای شهر شما قابل اجرا هستند یا خیر.

فیلتر برای هودهای محدوده

هود محدوده جزیره از تیر سقف آویزان شده است.

یک هود مجرای از فیلترهای آلومینیومی برای به دام انداختن چربی قبل از بیرون آمدن دود و بو استفاده می کند. فیلترهای گریس مشبک آلومینیومی را هر ماه بسته به استفاده در ماشین ظرفشویی خود بشویید. اگر با روغن زیاد غذا می پزید (مانند سرخ کن یا ووک) آنها را بیشتر بشویید. یک هود غیر مجرای از فیلترهای زغالی برای به دام انداختن چربی و سایر مولکول های کوچکتر استفاده می کند تا دوباره به آشپزخانه منفجر نشوند. این فیلترهای ذغالی قابل شستشو نیستند و باید هر چند ماه یکبار (بسته به دفعات پخت) تعویض شوند. برخی از هودها دارای چراغ های نشانگر فیلتر هستند که زمان تعویض فیلترها را به شما هشدار می دهند.

 

خرید قطعات هود محدوده

سطوح صدای هود محدوده

صدایی که یک هود فاصله ایجاد می کند با سون ها اندازه گیری می شود. یک سونه تقریباً برابر با صدای دویدن یخچال است. مکالمات معمولی در حدود 4 sone و نرخ ترافیک سبک تا حدود 8 انجام می شود. از sone ها برای مقایسه واحدها استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که هرچه CFM هود برد بالاتر باشد، احتمالاً رتبه sone آن بالاتر خواهد بود. بهترین هودهای برد برای استفاده همه منظوره، بی صداترین هودها در سطوح عملیاتی معمولی هستند.

سایر ویژگی های Range Hood

خاموش شدن خودکار را می توان برای خاموش کردن فن پس از یک زمان خاص از پیش تنظیم کرد.

چراغ های نشانگر تعویض فیلتر نیاز به تمیز کردن یا تعویض فیلتر را هشدار می دهند.

Heat Sentry™ یا یک سنسور حرارتی به طور خودکار دمنده را روی سرعت بالا تنظیم می کند که هود محدوده حرارت بیش از حد را تشخیص دهد.

روشنایی در اکثر هودها وجود دارد، با گزینه هایی که شامل لامپ های رشته ای، فلورسنت، هالوژن یا دیود ساطع کننده نور (LED) می شود. هود شما ممکن است یک تا چهار چراغ برای روشن کردن محل آشپزی شما داشته باشد. هودهایی با تنظیم سطح نور کم برای عملکرد در شب مفید هستند.

قابلیت Wi-Fi به شما امکان می دهد از طریق دستگاه هوشمند خود به دستگاه دسترسی داشته باشید و آن را کنترل کنید.

هودهای محدوده دارای گواهینامه ENERGY STAR در چندین سبک هود موجود هستند.

برچسب های مرتبط:

راهنمای خرید هود آشپزخانه

راهنمای خرید هود آشپزخانه

 

از بین بردن بوهای آشپزی و اطمینان از بوی تازه آشپزخانه شما کار ساده ای نیست. اینجاست که هود اجاق گاز وارد می شود. آنها نقش مهمی دارند و امروزه در اکثر آشپزخانه ها یافت می شوند. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام خرید باید در نظر بگیرید.

 

 

 

تعویض یا ارتقا؟ انواع هود آشپزخانه را در نظر بگیرید

 

آیا یک هود اجاق گاز قدیمی را با یک مدل مشابه جایگزین می کنید یا به یک نسخه با تکنولوژی پیشرفته تر ارتقا می دهید؟ انواع مختلفی از هودهای اجاق گاز برای انتخاب وجود دارد - از جمله انواع شیک که می‌توان از آنها برای ایجاد یک بیانیه جسورانه استفاده کرد - اما مطمئن شوید که یکی از آنها با طراحی آشپزخانه شما مطابقت دارد.

با جریان برو

 

بهترین هود اجاق گاز با یک دستگاه استخراج عرضه می شود که می تواند به طور موثر تمام بوهای تند و زننده را از آشپزخانه شما پاک کند. با این حال، گاهی اوقات، به دلیل محدودیت فضا یا نصب، ممکن است مجبور شوید از یک نوع چرخشی استفاده کنید که هوا را تمیز می کند و با استفاده از فیلترهای زغالی آن را به آشپزخانه شما بازیافت می کند.

 

 

هود مناسب اجاق گاز را انتخاب کنید

 

آیا شما یک اجاق گاز 5 شعله دار دارید که چندین قابلمه در هر لحظه از بین می روند؟ یا فقط یک اجاق گاز سه حلقه ای دارید؟ به خاطر داشته باشید که هرچه اجاق گاز بزرگتر باشد، هود شما سخت‌تر کار می‌کند، بنابراین حتما هودی را انتخاب کنید که متناسب با نوع و میزان پخت شما باشد. همچنین باید هودی را انتخاب کنید که پهنای آن برابر یا بیشتر از پهنای اجاق گاز شما باشد تا بوها به طور موثری از بین بروند.

منبع

 

https://www.electrolux.com.my/appliances/cooker-hoods/kitchen-hoods-buying-guides/

 

قدرت برد هود

هود محدوده مدرن در برابر دیوار چند رنگ.

قدرت یا حرکت هوا برای هود بیمکث قیمت برد با فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه گیری می شود. اگر آشپزی سنگین زیادی انجام می‌دهید که شامل بخار یا بوی تند است، یک هود با حداقل 350 CFM تهیه کنید. برای محدوده گاز با خروجی بالا یا اجاق گاز، حداقل نرخ 1 CFM تهویه در هر 100 واحد حرارتی بریتانیا (BTU) توصیه می شود. به عنوان مثال، اگر خروجی مشعل شما با خروجی بالا 45000 BTU است، به دنبال هود محدوده ای باشید که 450 CFM را برای تمیز کردن هوا به بهترین نحو ارائه دهد. با این حال، هر چه CFM بالاتر باشد، هود بلندتر خواهد بود.

 

نکته

برخی از شهرها محدودیت هایی در مورد قدرت دمنده شما دارند. قبل از خرید هود محدوده، بررسی کنید که آیا چنین کدهایی برای شهر شما قابل اجرا هستند یا خیر.

فیلتر برای هودهای محدوده

هود محدوده جزیره از تیر سقف آویزان شده است.

یک هود مجرای از فیلترهای آلومینیومی برای به دام انداختن چربی قبل از بیرون آمدن دود و بو استفاده می کند. فیلترهای گریس مشبک آلومینیومی را هر ماه بسته به استفاده در ماشین ظرفشویی خود بشویید. اگر با روغن زیاد غذا می پزید (مانند سرخ کن یا ووک) آنها را بیشتر بشویید. یک هود غیر مجرای از فیلترهای زغالی برای به دام انداختن چربی و سایر مولکول های کوچکتر استفاده می کند تا دوباره به آشپزخانه منفجر نشوند. این فیلترهای ذغالی قابل شستشو نیستند و باید هر چند ماه یکبار (بسته به دفعات پخت) تعویض شوند. برخی از هودها دارای چراغ های نشانگر فیلتر هستند که زمان تعویض فیلترها را به شما هشدار می دهند.

 

خرید قطعات هود محدوده

سطوح صدای هود محدوده

صدایی که یک هود فاصله ایجاد می کند با سون ها اندازه گیری می شود. یک سونه تقریباً برابر با صدای دویدن یخچال است. مکالمات معمولی در حدود 4 sone و نرخ ترافیک سبک تا حدود 8 انجام می شود. از sone ها برای مقایسه واحدها استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که هرچه CFM هود برد بالاتر باشد، احتمالاً رتبه sone آن بالاتر خواهد بود. بهترین هودهای برد برای استفاده همه منظوره، بی صداترین هودها در سطوح عملیاتی معمولی هستند.

سایر ویژگی های Range Hood

خاموش شدن خودکار را می توان برای خاموش کردن فن پس از یک زمان خاص از پیش تنظیم کرد.

چراغ های نشانگر تعویض فیلتر نیاز به تمیز کردن یا تعویض فیلتر را هشدار می دهند.

Heat Sentry™ یا یک سنسور حرارتی به طور خودکار دمنده را روی سرعت بالا تنظیم می کند که هود محدوده حرارت بیش از حد را تشخیص دهد.

روشنایی در اکثر هودها وجود دارد، با گزینه هایی که شامل لامپ های رشته ای، فلورسنت، هالوژن یا دیود ساطع کننده نور (LED) می شود. هود شما ممکن است یک تا چهار چراغ برای روشن کردن محل آشپزی شما داشته باشد. هودهایی با تنظیم سطح نور کم برای عملکرد در شب مفید هستند.

قابلیت Wi-Fi به شما امکان می دهد از طریق دستگاه هوشمند خود به دستگاه دسترسی داشته باشید و آن را کنترل کنید.

هودهای محدوده دارای گواهینامه ENERGY STAR در چندین سبک هود موجود هستند.

برچسب های مرتبط:

راهنمای خرید هود آشپزخانه

راهنمای خرید هود آشپزخانه

 

از بین بردن بوهای آشپزی و اطمینان از بوی تازه آشپزخانه شما کار ساده ای نیست. اینجاست که هود اجاق گاز وارد می شود. آنها نقش مهمی دارند و امروزه در اکثر آشپزخانه ها یافت می شوند. در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام خرید باید در نظر بگیرید.

 

 

 

تعویض یا ارتقا؟ انواع هود آشپزخانه را در نظر بگیرید

 

آیا یک هود اجاق گاز قدیمی را با یک مدل مشابه جایگزین می کنید یا به یک نسخه با تکنولوژی پیشرفته تر ارتقا می دهید؟ انواع مختلفی از هودهای اجاق گاز برای انتخاب وجود دارد - از جمله انواع شیک که می‌توان از آنها برای ایجاد یک بیانیه جسورانه استفاده کرد - اما مطمئن شوید که یکی از آنها با طراحی آشپزخانه شما مطابقت دارد.

با جریان برو

 

بهترین هود اجاق گاز با یک دستگاه استخراج عرضه می شود که می تواند به طور موثر تمام بوهای تند و زننده را از آشپزخانه شما پاک کند. با این حال، گاهی اوقات، به دلیل محدودیت فضا یا نصب، ممکن است مجبور شوید از یک نوع چرخشی استفاده کنید که هوا را تمیز می کند و با استفاده از فیلترهای زغالی آن را به آشپزخانه شما بازیافت می کند.

 

 

هود مناسب اجاق گاز را انتخاب کنید

 

آیا شما یک اجاق گاز 5 شعله دار دارید که چندین قابلمه در هر لحظه از بین می روند؟ یا فقط یک اجاق گاز سه حلقه ای دارید؟ به خاطر داشته باشید که هرچه اجاق گاز بزرگتر باشد، هود شما سخت‌تر کار می‌کند، بنابراین حتما هودی را انتخاب کنید که متناسب با نوع و میزان پخت شما باشد. همچنین باید هودی را انتخاب کنید که پهنای آن برابر یا بیشتر از پهنای اجاق گاز شما باشد تا بوها به طور موثری از بین بروند.

منبع

 

https://www.electrolux.com.my/appliances/cooker-hoods/kitchen-hoods-buying-guides/

 

با هود بیمکث، اکنون به جای تمیز کردن پس از پخت و پز، زمان بیشتری را صرف تکمیل شاهکارهای خود در هود مورب بیمکث خواهید کرد. با از بین بردن چربی هایچگونه بهترین هود را برای خانه خود پیدا کنید هود دودکش بالای اجاق گاز. به روز شده در 26 اکتبر 2020 برایان جی. توسط برایان جی. بهترین راه حل برای پختن روغن، رطوبت و گرما در آشپزخانه، نصب هود است. با تعدادی گزینه و سبک برای توکارها، محدوده ها و جزایر، می توانید راه حل مناسب برای آشپزخانه خود پیدا کنید. فهرست مطالب هود آشپزخانه هود برد انواع هودهای رنج قدرت برد هود فیلتر برای هودهای محدوده سطوح صدای هود محدوده سایر ویژگی های Range Hood هود آشپزخانه هود برد هود بین کابینت چوبی. هنگام تعویض یا نصب دریچه هود آشپزخانه، قبل از خرید به اندازه، شکل و نوع نصب آن توجه کنید. هود جدید باید حداقل به اندازه محدوده یا سطح اجاق گاز باشد و ترجیحاً 3 اینچ از هر طرف بلندتر باشد. رایج ترین عرض ها 30 و 36 اینچ هستند. برای عملکرد بهینه، یک هود را در فاصله 20 تا 24 اینچ از اجاق گاز برقی و 24 تا 30 اینچ از اجاق گاز نصب کنید. همیشه الزامات مشخص شده برای ارتفاع مناسب نصب را بخوانید. مهمترین تصمیمی که هنگام خرید دریچه هود اجاق گاز می گیرید نحوه مجرای هود خود است. سه گزینه برای اگزوز وجود دارد: دارای هود آشپزخانه یا کانال کشی می توانید هود را به بیرون بکشید که برای حذف کامل محرک ها توصیه می شود. اگر هود برد شما به دیوار بیرونی نصب شود، مجرای اگزوز کوتاه تر و در نتیجه کارآمدتر خواهد بود. اگر هود لوله کشی شما به دیوار داخلی یا جزیره نصب می شود، واحد قوی تری را در نظر بگیرید زیرا باید هوا را با فشار بیشتری دور کنید. نصب صحیح کانال کشی برای کارایی و عملکرد کلی هود محدوده بسیار مهم است. هودهای محدوده مغازه محدوده فروشگاه خرید پنل های موجود در هوا، دود، دود، بو، گرما و بخار، بوی تازه آشپزخانه شما را حفظ می کند. از آنجایی که لکه های چربی مستعد آتش سوزی نیز در این فرآیند پاک می شوند، استفاده از هود خطر آتش سوزی آشپزخانه را به حداقل می رساند، بنابراین لازم نیست نگران ایجاد حوادث غیرمنتظره باشید. نحوه انتخاب هود مناسب متناسب با سبک زندگی خود را کشف کنید. نوع گردش - بین هودهای مجرای و چرخشی انتخاب کنید قبل از اینکه به طراحی هود خود فکر کنید، همچنین ارزش درک نحوه عملکرد هود را دارد. چیدمان خانه شما تا حد زیادی تعیین می کند که کدام نوع گزینه هود آشپزخانه مطبوع برای آشپزخانه شما مناسب تر است. هودهای چرخشی اگر فضا نگران کننده است، پس هود چرخشی بهترین انتخاب شماست. فیلترهای کربن فعال داخل هود، بوهای ناخواسته و دود را حذف می کنند، قبل از اینکه هوای تمیز را به آشپزخانه شما بازگردانند. از آنجایی که آنها نیازی به لوله اگزوز ندارند، می توانند در هر جایی از آشپزخانه شما نصب شوند، اگرچه سطح سر و صدای کمی بالاتر دارند و میزان استخراج کمی کاهش می یابد. هودهای آشپزخانه بیمکث همچنین مجهز به فیلترهای چربی فلزی هستند که به راحتی با دست یا در ماشین ظرفشویی تمیز می شوند. هودهای مجرای هودهای مجرای هوا را از آشپزخانه شما فیلتر می کنند، سپس آن را به بیرون از خانه ارسال می کنند. در حالی که آنها موثرترین راه را برای خلاصی از بخار و بوهای آشپزخانه شما ارائه می دهند، همچنین به نصب پیچیده لوله کشی برای تخلیه دود و بخار به بیرون نیاز دارند. این گزینه برای خانه های بزرگ با فضای کافی مناسب است. هودهای چرخشی اگر فضا نگران کننده است، پس هود چرخشی بهترین انتخاب شماست. فیلترهای کربن فعال داخل هود، بوهای ناخواسته و دود را حذف می کنند، قبل از اینکه هوای تمیز را به آشپزخانه شما بازگردانند. از آنجایی که آنها نیازی به لوله اگزوز ندارند، می توانند در هر جایی از آشپزخانه شما نصب شوند، اگرچه سطح سر و صدای کمی بالاتر دارند و میزان استخراج کمی کاهش می یابد. هودهای آشپزخانه بیمکث همچنین مجهز به فیلترهای چربی فلزی هستند که به راحتی با دست یا در ماشین ظرفشویی تمیز می شوند. هودهای مجرای هودهای مجرای هوا را از آشپزخانه شما فیلتر می کنند، سپس آن را به بیرون از خانه ارسال می کنند. در حالی که آنها موثرترین راه را برای خلاصی از بخار و بوهای آشپزخانه شما ارائه می دهند، همچنین به نصب پیچیده لوله کشی برای تخلیه دود و بخار به بیرون نیاز دارند. این گزینه برای خانه های بزرگ با فضای کافی مناسب است. هودهای چرخشی اگر فضا نگران کننده است، پس هود چرخشی بهترین انتخاب شماست. فیلترهای کربن فعال داخل هود، بوهای ناخواسته و دود را حذف می کنند، قبل از اینکه هوای تمیز را به آشپزخانه شما بازگردانند. از آنجایی که آنها نیازی به لوله اگزوز ندارند، می توانند در هر جایی از آشپزخانه شما نصب شوند، اگرچه سطح سر و صدای کمی بالاتر دارند و میزان استخراج کمی کاهش می یابد. هودهای آشپزخانه بیمکث همچنین مجهز به فیلترهای چربی فلزی هستند که به راحتی با دست یا در ماشین ظرفشویی تمیز می شوند. قبلی بعدی 1/2 نوع هود - هود مناسب برای سبک زندگی خود انتخاب کنید هودها علاوه بر اینکه آشپزخانه شما را خوشبو می‌کنند، می‌توانند یک افزودنی شیک برای آشپزخانه باشند. اگر جلوی آشپزخانه براق اولویت شماست، هود تلسکوپی را انتخاب کنید زیرا در کابینت آشپزخانه بالایی شما ناپدید می شود. این دستگاه حتی به EcoSilence Drive™ مجهز شده است تا عملکردی بی‌صدا و کارآمدتر در مصرف انرژی داشته باشد و تا 80 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند. هود تلسکوپی سری 8 برای کسانی که به یکپارچگی یکپارچه اهمیت می دهند اگر به دنبال ساخت یک آشپزخانه مینیمال و شیک هستید، این هودهای زیبا انتخابی عالی هستند. ساخته شده برای مطابقت کامل با طراحی آشپزخانه شما، از بین هودهای سایبان، روبه‌روی یا تلسکوپی برای پوششی دقیق و پیچیده انتخاب کنید. برای کسانی که برای سبک ارزش قائل هستند این هودهای نصب شده نه تنها به عنوان قطعاتی عالی هستند، بلکه بسیار کاربردی نیز هستند. هودهای دیواری و جزیره ای برای آشپزخانه های بزرگتر که هود را به عنوان یک عنصر طراحی واضح می بینند، ایده آل هستند، در حالی که عملی بودن را به خطر نمی اندازند. هودهای دیواری برای کسانی که مرتباً در خانه آشپزی می کنند، ایده آل است، به لطف شکل ارگونومیک خود، فضای سر نامحدودی ایجاد می کند. سنسور پرفکت هوای قدرتمند** آن نتایج عالی را تضمین می کند، زیرا دائما بوها را تشخیص می دهد و به بخار آب واکنش نشان می دهد و به طور خودکار قدرت تنظیمات فن را مطابق با نیازهای واقعی شما تنظیم می کند و بیش از 90٪ از بوهای تولید شده را کاهش می دهد. هود دیواری سری 8 یک جزیره آشپزخانه کاربردی و زیبا اغلب پر استفاده ترین قسمت در خانه است و نیاز به نصب هود جزیره ای دارد. هودهای جزیره ای از سقف بالای یک جزیره پخت و پز در مرکز اتاق آویزان شده اند و سقف انعطاف پذیری را برای آشپزخانه جزیره شما فراهم می کنند. این می تواند تا 89.2 درصد از چربی هوای آشپزخانه اطراف را فیلتر کند. سری 6 جزیره هود برای کسانی که برای سبک ارزش قائل هستند این هودهای نصب شده نه تنها به عنوان قطعاتی عالی هستند، بلکه بسیار کاربردی نیز هستند. هودهای دیواری و جزیره ای برای آشپزخانه های بزرگتر که هود را به عنوان یک عنصر طراحی واضح می بینند، ایده آل هستند، در حالی که عملی بودن را به خطر نمی اندازند. هودهای دیواری برای کسانی که مرتباً در خانه آشپزی می کنند، ایده آل است، به لطف شکل ارگونومیک خود، فضای سر نامحدودی ایجاد می کند. سنسور پرفکت هوای قدرتمند** آن نتایج عالی را تضمین می کند، زیرا دائما بوها را تشخیص می دهد و به بخار آب واکنش نشان می دهد و به طور خودکار قدرت تنظیمات فن را مطابق با نیازهای واقعی شما تنظیم می کند و بیش از 90٪ از بوهای تولید شده را کاهش می دهد. هود دیواری سری 8 یک جزیره آشپزخانه کاربردی و زیبا اغلب پر استفاده ترین قسمت در خانه است و نیاز به نصب هود جزیره ای دارد. هودهای جزیره ای از سقف بالای یک جزیره پخت و پز در مرکز اتاق آویزان شده اند و سقف انعطاف پذیری را برای آشپزخانه جزیره شما فراهم می کنند. این می تواند تا 89.2 درصد از چربی هوای آشپزخانه اطراف را فیلتر کند. سری 6 جزیره هود قبلی بعدی 1/3 محاسبه نرخ استخراج - هود مناسب برای نیازهای خود را کشف کنید اثربخشی هود در از بین بردن بخار و بوی آشپزی از آشپزخانه شما به میزان استخراج آن بستگی دارد. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه آشپزخانه بزرگتر باشد، میزان استخراج بیشتر مورد نیاز است. توصیه می شود که هود شما باید بتواند هوای اتاق را شش تا دوازده بار در ساعت جایگزین کند. نرخ استخراج = (حجم اتاق) x (6 یا 12)، که در آن حجم اتاق = طول x عرض x ارتفاع با استفاده از فرمول بالا، حجم اتاق 40 مترمکعب به هود با نرخ استخراج 240 مترمکعب برای استفاده معمولی یا 480 متر مکعب برای استفاده فشرده نیاز دارد. *فناوری موتور بسیار کارآمد با مصرف برق کمتر در مقایسه با موتورهای قطبی و خازن معمولی سایه دار، در مقایسه با مدل های دارای موتور خازن و چراغ های هالوژن، در ترکیب با LED تا 80 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. ** ماژول با فیلتر کربن فعال احیا کننده دارای یک مفهوم طولانی مدت تا 10 سال است زیرا کاربر می تواند فیلتر را در اجاق گاز قرار دهد تا آن را تا 30 بار در دمای 200 درجه سانتیگراد به مدت 2 ساعت بازسازی کند. مقدار بازسازی بر اساس استفاده معمولی (1 ساعت در روز) با بازسازی هر 3 تا 4 ماه انجام می شود.

منبع

https://www.bosch-home.com.sg/experience-bosch/living-with-bosch/fresh-reads/guide-to-buying-bosch-hood

انواع هود آشپزخانه هنگام خرید هود آشپزخانه بیمکث ، سبک های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. ممکن است دشوار باشد که بدانید کدام نوع را با این همه انتخاب انتخاب کنید، بنابراین ما ویژگی های کلیدی آنها را در زیر بیان کرده ایم تا به شما در تصمیم گیری کمک کند. سرعت استخراج این سرعتی است که هود اجاق گاز می تواند هوا را خارج کند. اکثر هودها حداقل سه سرعت دارند، از استخراج ملایم برای جوشاندن ماکارونی تا سرعت شدیدی که با آن استیک تند همخوانی دارد. تنظیمات بی صدا اگر آشپزخانه و فضای نشیمن با پلان باز دارید، دیگر هود اجاق گاز با صدای بلند نمی خواهید. خوشبختانه، بسیاری از مدل‌ها دارای محیطی آرام هستند، مانند درایو بوش بوش، که نویز را به حداقل می‌رساند، بنابراین می‌توانید از آن فیلم شنبه شب لذت ببرید. اتصال اجاق گاز به هود برخی از هودهای گران‌قیمت‌تر می‌توانند از طریق وای‌فای با اجاق گاز شما همراه باشند. این به این معنی است که هود به طور خودکار تنظیمات خود را برای مطابقت با اجاق گاز برای پخت و پز بدون دود تنظیم می کند. شایان ذکر است که این ویژگی فقط با یک اجاق گاز سازگار کار می کند. روشنایی LED بگذار نور باشد! بیشتر هودها دارای چراغ‌های LED هستند که وقتی روشن می‌شوند، صفحه شما را روشن می‌کنند، بنابراین می‌توانید تک تک آن شاهکارهای آشپزی را ببینید. آنها انرژی بسیار کمتری نسبت به لامپ های هالوژن مصرف می کنند و می توانند تا 10 برابر بیشتر عمر کنند. تایمر خودکار برخی از غذاهای مانند کاری تند کمی بیشتر طول می کشد تا هوا داده شوند. ویژگی تایمر خودکار به شما این امکان را می‌دهد تا مدت زمانی را که می‌خواهید هودتان روشن بماند، تنظیم کنید، بنابراین می‌توانید در حالی که هودتان از آشپزخانه‌تان مراقبت می‌کند، از غذا لذت ببرید. افزایش قدرت ماهی تابه در حال سرخ کردن دسته ای از استیک ها است و به آن مقدار نیروی بیشتر فن نیاز دارید؟ برخی از مدل‌ها دارای ویژگی تقویت انرژی مفیدی هستند که باعث می‌شود آشپزخانه شما در کمترین زمان از دود خارج شود. ویژگی های هوشمند اجاق گاز به هود تنها ویژگی هوشمندی نیست که در هود اجاق گاز پیدا می کنید. بسیاری از مدل‌های مدرن اکنون می‌توانند مستقیماً از طریق تلفن شما در یک برنامه خاص کنترل شوند، بنابراین می‌توانید تنظیمات را مستقیماً از کف دست خود تغییر دهید. هود اجاق گاز هودهای دودکش هودهای شومینه ای ظاهری کلاسیک دارند که ظاهری سنتی به آشپزخانه شما می بخشد. این نوع استخراج همه کاره است و برای انواع دکورها مناسب است. این هودهای بلند T شکل وارونه هوا را از طریق فیلتر چربی جذب می کنند. همانطور که آنها به دیوار نصب می شوند، استخراج هوا آسان تر است (اگرچه بسیاری از هودهای دودکش ما نیز امکان گردش مجدد را دارند). در صورت نیاز، این نوع هود اجاق گاز را می توان در گوشه ای نصب کرد. ما انواع مختلفی از اندازه ها، مواد و رنگ ها را برای مطابقت با انواع آشپزخانه در اختیار شما قرار می دهیم. هودهای دودکشی ما را کاوش کنید هود اجاق گاز جزیره هودهای جزیره اگر اجاق گاز شما در جزیره آشپزخانه نصب شده است، هود جزیره ای انتخاب مناسبی است. چه سقف‌های کم یا بلند داشته باشید، می‌توانید از طیف وسیعی از اندازه‌های مختلف انتخاب کنید تا فن در ارتفاع مناسبی قرار گیرد تا سطح مناسب تهویه را فراهم کند. شما عملکرد و سبک منحصر به فرد را با یک فن استخراج جزیره به ارث خواهید برد. این هودهای آشپزخانه که از سقف آویزان شده‌اند، بسیار بزرگ هستند و برای دور نگه داشتن بوی آشپزی در یک آشپزخانه با پلان باز ایده‌آل هستند. هود اجاق گاز سایبان هودهای سایبان اگر فضای محدودی دارید یک دستگاه هود پز سایبانی عالی است. سبک جمع و جور در زیر واحدهای کمد آشپزخانه شما قرار می گیرد و پنکه را از راه دور نگه می دارد تا ظاهری مینیمال و یکنواخت به آشپزخانه شما بدهد. این هودهای آشپزخانه برای ترکیب یکپارچه با دکوراسیون موجود شما عالی هستند و برای آشپزخانه هایی با مساحت های کوچکتر مناسب هستند. در انتخاب ما، اندازه ها، مواد و رنگ های متنوعی را برای انتخاب پیدا خواهید کرد. هودهای اجاق گاز ما را کاوش کنید هود اجاق گاز یکپارچه هودهای یکپارچه یک هود اجاق گاز یکپارچه برای قرار گرفتن در واحدهای آشپزخانه موجود شما ساخته شده است. این امر باعث می شود که به راحتی طرحی ایجاد کنید که با بقیه اتاق مطابقت داشته باشد و ظاهری یکپارچه داشته باشید. با انعطاف‌پذیری در حین نصب، استفاده از فن‌های استخراج‌کننده آشپزخانه یکپارچه آسان است: به سادگی درب را بیرون بکشید تا هنگام پخت و پز دستگاه استخراج کننده روشن شود و در صورت عدم استفاده آن را ببندید. هودهای اجاق گاز یکپارچه ما را کاوش کنید فن های استخراج سقفی دستگاه های استخراج سقف فن های استخراج سقفی عملکرد، طراحی و ظرافت را ارائه می دهند. آنها به راحتی خارج از سقف شما قرار می گیرند و بوها را بدون اشغال فضای ارزشمند از بین می برند. از آنجایی که آنها هم سطح با سقف قرار می گیرند، این نوع پنکه معمولاً با کنترل از راه دور کار می کند. اگر به دنبال طراحی تمیز و مینیمالیستی هستید، فن های استخراج سقف آشپزخانه باید مورد علاقه شما باشند. انتخاب ما را بررسی کنید تا طیف وسیعی از اندازه ها، مواد و رنگ های مختلف را انتخاب کنید. فن های استخراج سقفی ما را کاوش کنید هود تلسکوپی هودهای تلسکوپی هودهای تلسکوپی مانند فن های استخراج کننده یکپارچه در کمدهای شما تعبیه شده است و در صورت عدم استفاده می توان آنها را از سر راه خارج کرد. این نوع هود با بیرون کشیدن مکانیزم تلسکوپی کار می کند تا سطح بزرگتری برای تهویه در حین آشپزی فراهم کند. فن های استخراج تلسکوپی آشپزخانه با طراحی آشپزخانه شما ترکیب می شوند و وقتی آشپزی نمی کنید مانعی ایجاد نمی کنند. گفته می شود، این به قیمت از دست دادن مقداری فضای کمد است که توسط واحد اشغال می شود. چگونه بهترین هود اجاق را بخریم - آنچه باید بدانید هنگام خرید یک هود اجاق گاز جدید، 9 نکته اساسی باید در نظر گرفته شود. 1 - استخراج یا چرخش مجدد؟ بیایید واضح بگوییم: به سراغ استخراج بروید! این طولانی ترین و کارآمدترین راه حل است. هود اجاق گاز برای استفاده در حالت چرخش کاملاً سر و صداتر است. با دستگاه شما به ندرت داده های فنی اندازه گیری شده در حالت چرخش را دریافت می کنید (داده ها تقریباً همیشه فقط در حالت استخراج اندازه گیری می شوند). و هزینه های نگهداری بالاست. یک هود چرخشی به سادگی هوا را از طریق یک فیلتر فلزی و نوعی فیلتر ذغالی فیلتر می کند و نیازی به دریچه خارجی نیست. با این حال: فیلتر مقداری از چربی را جذب می کند اما بقیه در آشپزخانه شما باقی می ماند. فیلتر کربن تا حدی بوها را برای مدت کوتاهی از بین می برد اما پس از آن باید تمیز یا تعویض شود. هودی که به سادگی هوا را به گردش در می آورد، قادر به مقابله با هوای مرطوب ایجاد شده توسط پخت و پز شما نیست. 2 - قدرت استخراج به منظور صرفه جویی در انرژی، هودهای اجاق گاز اکنون می توانند حداکثر 650 متر مکعب در ساعت را با قدرت کامل استخراج کنند. این حد قانونی است. سازندگان ممکن است عملکرد تقویت قدرتمندتری را اضافه کنند، اما ممکن است فقط برای چند دقیقه فعال شود، که در طی آن تا 100 متر مکعب هوا اضافی استخراج می شود. هودی که قوی ترین ظرفیت استخراج را ارائه می دهد دارای: حداکثر تنظیم توان حدود 650 متر مکعب در ساعت عملکرد تقویت 1000 متر مکعب در ساعت سطوح توان چندگانه از جمله حداقل سطح پایین برای مدلی ارزان‌تر که برای آشپزخانه‌ای کوچک‌تر طراحی شده است، این قانون کلی «حداقل نیاز استخراج بر حسب متر مکعب در ساعت» را به شما می‌دهد: حجم آشپزخانه خود را محاسبه کرده و آن را در حداقل ده ضرب کنید (یعنی طول بر حسب متر x عرض در متر x ارتفاع بر حسب متر x 10). به یاد داشته باشید که قطر و طول لوله و تعداد گوشه های 90 درجه ای که هوا باید از اطراف آن عبور کند، عوامل کلیدی هستند که بر راندمان استخراج تأثیر می گذارند. توصیه می کنیم از لوله هایی با قطر 150 میلی متر استفاده کنید و تا حد امکان کوتاه و مستقیم نگه دارید.

منبع

 

https://www.neutratest.com/en/cooker-hood-guide/buying-guide

هود بدون کانال این معمولاً در برخی از هودها، اعم از نمایندگی هود بیمکث ، دیواری یا جزیره ای، گزینه ای است. این نوع نصب بخار، گرما و دود را از اجاق گاز راهنمای خرید هود اجاق گاز دسته: راهنما هنگام انتخاب هود اجاق گاز باید به چیزهای زیادی فکر کرد. شما یک فن استخراج می‌خواهید که مکمل آشپزخانه شما باشد در حالی که دود و بو را پاک می‌کند – اما هنوز چیزهای زیادی از نظر سبک، اندازه و عملکرد وجود دارد. راهنمای خرید هود اجاق گاز ما شما را با همه چیزهایی که باید بدانید آشنا می کند.انواع مختلف هواگیری هنگام خرید هود اجاق گاز دو نوع هواکش مختلف وجود دارد: کانالی و چرخشی. در زیر، ویژگی ها و مزایای این دو نوع استخراج را توضیح داده ایم. وقتی می‌خواهید یک پنکه آشپزخانه بخرید، ارزش این را دارد که در نظر داشته باشید که برخی از هودها امکان استخراج هر دو نوع را فراهم می‌کنند، در حالی که برخی دیگر فقط یکی را مجاز می‌کنند. صفحات محصول در سایت ما نوع (های) هواگیری هر هود را توضیح می دهد. مجرای هودهای مجرای دود و چربی را با استفاده از دریچه ای که به بیرون منتهی می شود، از اتاق خارج می کند (از این رو، آنها را به عنوان بیرون کش های تهویه یا بیرونی نیز می شناسند). آنها توسط یک دیوار بیرونی قرار می گیرند و کانال ها با پوشش به سقف یا دیوار می روند. هودهای اجاق گاز دارای تهویه مطبوع معمولاً در از بین بردن دود از محیط سریعتر و مؤثرتر هستند. با این حال، فرآیند نصب بیشتر طول می کشد و شما به یک متخصص برای نصب دریچه نیاز دارید. گردشمجدد هودهای چرخشی هوای دودی و چرب را فیلتر کرده و آن را به داخل اتاق بازیافت می کنند. برخلاف هودهای خارجی، هوا به جای اینکه به بیرون منتقل شود، چرخش می کند. این فرآیند استخراج با استفاده از فیلتر زغالی که آلودگی، چربی و بو را جذب می کند، کار می کند. مزیت اصلی هودهای چرخشی این است که می توان آنها را بر روی هر دیوار داخلی بدون نیاز به کانال قرار داد و در هنگام برنامه ریزی طراحی آشپزخانه شما انعطاف پذیرتر می شود. هود اجاق گاز چیست؟ انواع مختلف هواگیری انواع پنکه گیر آشپزخانه انتخاب سایز شما نحوه اندازه گیری هود اجاق گاز انتخاب نرخ استخراج مناسب برندهای هود اجاق گاز انتخاب رنگ شما خرید لوازم جانبی مناسب سوالات متداول هود اجاق گاز هود اجاق گاز چیست؟ هود اجاق گاز در اصل یک فن برقی است که بالای صفحه آشپزخانه قرار می گیرد. در حین آشپزی، تمام دود، بخار، چربی و بوی هوا را از بین می برد. دو نوع تهویه اصلی برای انتخاب وجود دارد: کانالی و چرخشی (در ادامه در مورد آنها بیشتر توضیح می دهیم). روش استخراج، نقاط نصب، منطقه داغ، سبک و اندازه ویژگی هایی هستند که باید هنگام انتخاب خود به آنها توجه کنید. خارج می کند، اما به آشپزخانه باز می گردد. فیلترهای اصلی آن می توانند قطرات روغن و گریس را که در هوای بالاتر از محدوده پراکنده شده اند به دام بیندازند و در بیشتر موارد یک فیلتر کربن اختیاری برای کاهش بو در دسترس است. ما هود بدون کانال را توصیه نمی کنیم، زیرا دود و بوهای تولید شده توسط اجاق گاز را گرفته و در آشپزخانه و بقیه خانه پخش می کند. هودهای داکتلس را در آمازون بخرید ویژگی های Range Hood مدلی را حداقل به عرض سطح آشپزی زیر آن انتخاب کنید. (هودهای جزیره ای فاقد دیوار یا کابینت در کنار آنها هستند تا به قیف دود کمک کنند، بنابراین باید پهن تر از سطح اجاق گاز باشند.) اینها برخی از ویژگی های هود در محدوده هستند که باید در نظر بگیرید. جریان هوا تولیدکنندگان فوت مکعب در دقیقه (CFM) هوای تخلیه شده را تعیین می کنند. جریان هوای بیشتر به معنای تهویه سریعتر است، اما ضامن جذب و حذف بهتر دود در آشپزخانه شما نیست. بسیاری از هودهایی که آزمایش کردیم و ادعا می‌کردند که دارای جریان هوای کمی هستند و همچنین هودهایی با جریان هوای دوبرابر. تعداد سرعت فن اکثر هودهایی که ما آزمایش کردیم از سه تا شش سرعت فن ارائه می‌شوند. ما حداقل دو سرعت را توصیه می کنیم: یک تنظیم سرعت بالا برای استفاده در هنگام پخت و پز و یک تنظیم بسیار کم و بسیار آرام برای استفاده پس از پخت و پز برای ادامه تهویه فضا در حین غذا خوردن. بیش از سه سرعت تنظیم شده خیلی زیاد است. اگر سازنده بخواهد بیش از سه سرعت ارائه دهد، فقط باید از یک سوئیچ سرعت متغیر استفاده کند که کاربر بتواند به راحتی آن را روی هر سرعت دلخواه تنظیم کند. کنترل ترموستات یک سنسور دمای داخلی در برخی مدل‌ها اگر دمای زیر کاپوت خیلی زیاد شود، به‌طور خودکار فن را روشن می‌کند. این ویژگی عمدتاً در مایکروویوهای بیش از حد در دسترس است. هدف واقعی ترموستات محافظت از لوازم الکترونیکی مایکروویو در برابر آسیب دیدن دمای بالا است. اگر دمای زیر مایکروویو خیلی زیاد باشد، فن اگزوز روشن می‌شود تا هوای گرم را بیرون بکشد و هوای خنک‌تری را از بقیه آشپزخانه بیرون بکشد. اما ما این ویژگی را در هودهای مخصوص محدوده توصیه نمی کنیم زیرا اگر در حال پختن با روغن هستید و ماهیتابه شما آتش می گیرد، فن اگزوز روشن می شود و هوای بیشتری را به سمت آتش می کشد، آن را باد می کند و شاید اوضاع را بدتر کند. تایمر اگزوز این ویژگی راحت، فن را پس از مدت زمان مشخصی خاموش می کند. برندهای مهم هودهای محدوده در چهار پیکربندی اصلی هستند که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده اند: زیر کابینت (تهویه شده و بدون تهویه)، دودکش دیواری، جریان رو به پایین و موقعیت جزیره. عرض آنها بین 33 تا 66 اینچ است. ویژگی هایی که باید به دنبال آن باشید عبارتند از ظرفیت بالای فوت مکعب در دقیقه، کنترل های الکترونیکی، حسگر حرارتی استارت/سرعت خودکار، قابلیت گرم کردن غذا، افزایش و جمع شدن خودکار، نشانگرهای نگهداری فیلتر و چراغ های هالوژن. از این پروفیل ها برای مقایسه هودهای برد بر اساس برند استفاده کنید.بزرگترین برندهای این صنعت متعلق به نورتک هستند و حدود 40 درصد از سهم بازار را در اختیار دارند. آنها هودهای برد را در همه پیکربندی ها و انواع، با قیمت هایی که از رده متوسط ​​شروع می شود، می سازند. محصولات Nutone قیمت پایین تری دارند در حالی که Best by Broan خط رده بالایی است. آنها را در Home Depot، Lowe's، Sears، و فروشگاه های لوازم خانگی مستقل پیدا خواهید کرد. وقتی از طریق پیوندهای خرده‌فروشی در سایت ما خرید می‌کنید، ممکن است کمیسیون‌های وابسته را دریافت کنیم. 100٪ هزینه هایی که جمع آوری می کنیم برای حمایت از ماموریت غیرانتفاعی ما استفاده می شود. بیشتر بدانید.

منبع

 

https://www.consumerreports.org/cro/range-hoods/buying-guide/index.htm

چگونه بهترین هود را برای خانه خود پیدا کنید

هود دودکش بالای اجاق گاز.

راهنمای خرید هود بیمکث 

کانوکشن و سایر ویژگی‌های اضافه شده به مایکروویوهای پرمصرف کمک می‌کنند تا انتخابی فریبنده نسبت به مدل‌های میز دزد فضا باشند. اما اگر به تخلیه دود و دود اهمیت می‌دهید، بهتر است از یک نمایندگی هود بیمکث استفاده کنید، به خصوص اگر روی اجاق‌های پرقدرت غذا می‌پزید.

کوچک نکنید

این زمانی است که اغلب اوقات بزرگتر بهتر است. هر هودی که در نظر می گیرید باید حداقل به اندازه سطح پختی که در بالا نصب می شود، عرض داشته باشد. و از هودهای رو به پایین، که در آزمایشات گذشته ما تاثیرگذار نبودند، خودداری کنید.

 

CFM همه چیز نیست

جریان هوای سازنده ادعا می‌کند که فوت مکعب در دقیقه (CFM) هوای تخلیه شده است. جریان هوای بیشتر به معنای تهویه سریعتر است اما جذب و حذف بهتر دود را تضمین نمی کند.

 

آن را به درستی نصب کنید

فرقی نمی‌کند هود یا اجاق مایکروویو بیش از حد را انتخاب کنید، مطمئن شوید که طبق دستورالعمل‌های سازنده نصب شده باشد - معمولاً 18 تا 30 اینچ بالاتر از مشعل‌ها یا عناصر. این به شما فضای کار می دهد و در عین حال به جلوگیری از خروج بخار به طرفین کمک می کند. در صورت امکان، با استفاده از مجرای فلزی جامد و دیواره صاف که مناسب است، در فضای باز هواگیری کنید. مسیر کانال را کوتاه نگه دارید و برای به حداکثر رساندن جریان هوا خمیدگی ها را به حداقل برسانید. یک دیوار یا کلاه سقفی در خارج از خانه از عقب نشینی جلوگیری می کند. فیلترها را هر یک تا سه ماه یکبار بشویید یا تعویض کنید - یا اگر مرتب غذا می‌پزید، بیشتر اوقات.

 

Consumer Reports در حال حاضر هودهای محدوده را آزمایش نمی کند، اما این راهنمای خرید می تواند قبل از خرید به شما کمک کند.

 

آنچه ما پیدا کردیم

شیک و در عین حال کاربردی

هودهای خارج از محدوده به همان اندازه که کاربردی هستند شیک شده اند. اکثر آنها اکنون ظاهر تجاری فولاد ضد زنگ را ارائه می دهند - و برای تهیه یک هود حرفه ای نیازی به پرداخت قیمت مناسب ندارید.

 

Range Hoods در مقابل مایکروویو OTR

بهترین هودهایی که ما در گذشته آزمایش کردیم در محتوی و تخلیه دود و دود و تبادل هوا عالی بودند. برخی نیز به طور قابل توجهی ساکت تر از بقیه بودند و در ارائه سطوح نور بالا و پایین بهتر بودند. آزمایشات اخیر ما از مایکروویوها بر یکنواختی پخت، توانایی یخ زدایی خودکار، سرعت گرمایش، نویز، سهولت استفاده و تهویه متمرکز بود. توجه داشته باشید که حتی بهترین ها نیز نمی توانند به خوبی یک هود فاصله داشته باشند.

 

چه چیزی را در نظر بگیرید

دارای تهویه یا بدون کانال؟ ما هود بدون کانال را توصیه نمی کنیم زیرا دود و بو را گرفته و در آشپزخانه و بقیه خانه پخش می کند. هواکشی هود به بیرون بهتر است، اما نصب آن پیچیده تر است.

 

نوع مناسب را انتخاب کنید. هودهای زیر کابینت در پایین کابینت دیواری نصب می شوند. اگر هود روی دیوار بیرونی باشد، کانال کشی را می توان از داخل کابینت و سپس بیرون، یا برای برخی مدل ها، مستقیماً از پشت هود عبور داد. در غیر این صورت، کانال کشی باید از طریق کابینت به سمت تعقیب، زیرانداز یا سقف هدایت شود.

 

هودهای دیواری دودکش می توانند در جاهایی که کابینت وجود ندارد کار کنند و با پشته های دریچه باز روی دیوار نصب شوند. هودهای جزیره، که در بالای شبه جزیره نیز کار می کنند، به سقف نصب شده و از طریق کانال کشی در سقف تخلیه می شوند. اینها فاقد دیواری از کابینت در کنار آنها هستند تا به قیف دود کمک کنند، بنابراین کابینتی را در نظر بگیرید که حداقل شش اینچ از سطح اجاق گاز گسترده تر باشد.

 

به روز شده در 26 اکتبر 2020

قدرت برد هود

هود محدوده مدرن در برابر دیوار چند رنگ.

 

سایر ویژگی های هود بیمکث خاموش شدن خودکار را می توان برای خاموش کردن فن پس از یک زمان خاص از پیش تنظیم کرد.

چراغ های نشانگر تعویض فیلتر نیاز به تمیز کردن یا تعویض فیلتر را هشدار می دهند.

Heat Sentry™ یا یک سنسور حرارتی به طور خودکار دمنده را روی سرعت بالا تنظیم می کند که هود محدوده حرارت بیش از حد را تشخیص دهد.

روشنایی در اکثر هودها وجود دارد، با گزینه هایی که شامل لامپ های رشته ای، فلورسنت، هالوژن یا دیود ساطع کننده نور (LED) می شود. هود شما ممکن است یک تا چهار چراغ برای روشن کردن محل آشپزی شما داشته باشد. هودهایی با تنظیم سطح نور کم برای عملکرد در شب مفید هستند.

قابلیت Wi-Fi به شما امکان می دهد از طریق دستگاه هوشمند خود به دستگاه دسترسی داشته باشید و آن را کنترل کنید.

هودهای محدوده دارای گواهینامه ENERGY STAR در چندین سبک هود موجود هستند.

برچسب های مرتبط:

https://www.consumerreports.org/cro/range-hoods/buying-guide/index.htm


 

قدرت یا حرکت هوا برای هود بیمکث برد با فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه گیری می شود. اگر آشپزی سنگین زیادی انجام می‌دهید که شامل بخار یا بوی تند است، یک هود با حداقل 350 CFM تهیه کنید. برای محدوده گاز با خروجی بالا یا اجاق گاز، حداقل نرخ 1 CFM تهویه در هر 100 واحد حرارتی بریتانیا (BTU) توصیه می شود. به عنوان مثال، اگر خروجی مشعل با خروجی بالا 45000 BTU است، به دنبال هود بردی باشید که 450 CFM را برای تمیز کردن هوا به بهترین شکل ارائه دهد. با این حال، هر چه CFM بالاتر باشد، هود بلندتر خواهد بود.

 

نکته

برخی از شهرها محدودیت هایی در مورد قدرت دمنده شما دارند. قبل از خرید هود محدوده، بررسی کنید که آیا چنین کدهایی برای شهر شما قابل اجرا هستند یا خیر.

فیلتر برای هود بیمکث  محدوده

هود محدوده جزیره از تیر سقف آویزان شده است.

یک هود مجرای از فیلترهای آلومینیومی برای به دام انداختن چربی قبل از بیرون آمدن دود و بو استفاده می کند. فیلترهای گریس مشبک آلومینیومی را هر ماه بسته به استفاده در ماشین ظرفشویی خود بشویید. اگر با روغن زیاد غذا می پزید (مانند سرخ کن یا ووک) آنها را بیشتر بشویید. یک هود غیر مجرای از فیلترهای زغالی برای به دام انداختن چربی و سایر مولکول های کوچکتر استفاده می کند تا دوباره به آشپزخانه منفجر نشوند. این فیلترهای ذغالی قابل شستشو نیستند و باید هر چند ماه یکبار (بسته به دفعات پخت) تعویض شوند. برخی از هودها دارای چراغ های نشانگر فیلتر هستند که زمان تعویض فیلترها را به شما هشدار می دهند.

 

خرید قطعات هود محدوده

سطوح صدای هود محدوده

صدایی که یک هود فاصله ایجاد می کند با سون ها اندازه گیری می شود. یک سونه تقریباً برابر با صدای دویدن یخچال است. مکالمات معمولی در حدود 4 sone و نرخ ترافیک سبک تا حدود 8 انجام می شود. از sone ها برای مقایسه واحدها استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که هرچه CFM هود برد بالاتر باشد، احتمالاً رتبه sone آن بالاتر خواهد بود. بهترین هود بیمکث  برد برای استفاده همه منظوره، بی صداترین هودها در سطوح عملیاتی معمولی هستند.


 

بهترین راه حل برای پختن روغن، رطوبت و گرما در آشپزخانه، نصب هود است. با تعدادی گزینه و سبک برای توکارها، محدوده ها و جزایر، می توانید راه حل مناسب برای آشپزخانه خود پیدا کنید.

 

فهرست مطالب

تهویه هود برد

انواع هود بیمکث  رنج

قدرت برد هود

فیلتر برای هود بیمکث  محدوده

سطوح صدای هود محدوده

سایر ویژگی های Range Hood

تهویه هود برد

هود بین کابینت چوبی.

هنگام تعویض یا نصب دریچه قیمت هود کتابی بیمکث  آشپزخانه، قبل از خرید به اندازه، شکل و نوع نصب آن توجه کنید. هود جدید باید حداقل به اندازه محدوده یا سطح اجاق گاز باشد و ترجیحاً 3 اینچ از هر طرف بلندتر باشد. رایج ترین عرض ها 30 و 36 اینچ هستند. برای عملکرد بهینه، یک هود را در فاصله 20 تا 24 اینچ از اجاق گاز برقی و 24 تا 30 اینچ از اجاق گاز نصب کنید. همیشه الزامات مشخص شده برای ارتفاع مناسب نصب را بخوانید.


 

مهمترین تصمیمی که هنگام خرید دریچه هود اجاق گاز می گیرید نحوه مجرای هود خود است. سه گزینه برای اگزوز وجود دارد:


 

دارای تهویه یا کانال کشی

می توانید هود را به بیرون بکشید که برای حذف کامل محرک ها توصیه می شود. اگر هود برد شما به دیوار بیرونی نصب شود، مجرای اگزوز کوتاه تر و در نتیجه کارآمدتر خواهد بود. اگر هود لوله کشی شما به دیوار داخلی یا جزیره نصب می شود، واحد قوی تری را در نظر بگیرید زیرا باید هوا را با فشار بیشتری دور کنید. نصب صحیح کانال کشی برای کارایی و عملکرد کلی هود محدوده بسیار مهم است.

 

هود بیمکث  محدوده مغازه

محدوده فروشگاه

خرید پنل های Backsplash

نکته

در حالی که بسیاری از افراد یک متخصص را برای نصب کانال خود استخدام می کنند، متخصصان باتجربه می توانند مواد و لوازم جانبی را برای این کار خریداری کنند. اگزوز هرگز نباید به اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین کشیده شود. اطمینان حاصل کنید که اندازه کانال با اتصال کانال در هود برابر است. همیشه مشخصات سازنده را با دقت بخوانید.

تهویه نشده، بدون کانال یا چرخش مجدد

این سه عبارت قابل تعویض هستند. منظور آنها این است که هوا از طریق یک فیلتر زغال چوب کشیده می شود تا مواد محرک را به دام بیندازد و دوباره به آشپزخانه سرازیر شود. با استفاده از این گزینه، مهم است که فیلترهای خود را هر چند ماه یکبار تعویض کنید تا از عملکرد موثر هود اطمینان حاصل کنید. این گزینه نیازی به کانال کشی ندارد.


 

قابل تبدیل

اینها هود بیمکث ی هستند که امکان کانالی یا غیر مجرای را دارند. برای بهترین نتیجه تهویه، کانال را به بیرون بکشید.

نکته

اگر هوای بیرون را دارید، ایده خوبی است که یک دمپر پشتی نصب کنید تا از نشت هوا از طریق کانال کشی به داخل خانه جلوگیری شود. برخی از هود بیمکث  محدوده از قبل مجهز به دمپرهای پشتی هستند، بنابراین قبل از خرید حتماً مشخصات سازنده را بررسی کنید.

انواع هود بیمکث  رنج

هود مشکی روی اجاق گاز.

انواع مختلفی از هود بیمکث  طیفی وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد.


 

هود زیر کابینتی

اینها به قسمت زیرین کابینت بالاتر از محدوده شما متصل می شوند و اگر به جای کابینت به دیوار نصب شوند، می توان آنها را پایه دیواری نامید. هود بیمکث  زیر کابینتی دارای سبک ها و قدرت های مختلفی هستند و می توانند کانالی یا غیر مجرای باشند.


 

هود دیواری

این هودها از نظر ظاهری شبیه هود بیمکث  زیر کابینتی هستند با این تفاوت که به جای کابینت های بالا به دیوار نصب می شوند.


 

هود بیمکث  دودکش

هود بیمکث  دودکش می توانند روی دیوار بالاتر از محدوده شما یا سقف بالای جزیره نصب شوند، اما دارای دودکش هستند که از دیوار تا سقف بالا می رود. اگر کابینت های بالاتر از محدوده دارید، باید آنها را بردارید تا این نوع هود به درستی جا بیفتد و کار کند.


 

هود بیمکث  جزیره

هود بیمکث  جزیره ای از سقف بر فراز جزیره آویزان می شوند و بهترین راه برای تهویه هوا در هنگام داشتن اجاق گاز جزیره ای هستند. بسیاری از سبک ها مانند سایبان های شیشه ای، فلزی منحنی و هود بیمکث  سبک سنتی موجود هستند.


 

هود بیمکث  رو به پایین

این هودها در اجاق گاز پنهان می شوند و هنگام استفاده برای کشیدن بخار و دود به صورت افقی در سراسر محدوده ظاهر می شوند. آنها یک انتخاب محبوب برای جزایر هستند زیرا نیازی به نصب سنتی ندارند که ممکن است خطوط دید را مسدود کند.


 

درج هود محدوده

پاور پک ها یا اینسرت ها هود بیمکث ی هستند که مخفی هستند. آنها در کابینت بالای اجاق گاز تعبیه شده اند تا یک رویکرد سفارشی برای هواگیری داشته باشند. گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین با یک متخصص صحبت کنید تا بفهمید کدام یک با کابینت شما بهتر کار می کند.


 

هود بیمکث  حرفه ای

هود بیمکث  حرفه ای شبیه هود بیمکث  زیر کابینتی هستند، اما بزرگتر، ظاهر حرفه ای تر و قدرت بیشتری نسبت به مدل های معمولی زیر کابینت دارند. اینها برای افرادی که زیاد آشپزی می کنند و ظاهر هود بزرگتری را ترجیح می دهند عالی هستند. آنها می توانند مجرای یا غیر مجرای باشند و در سبک های مختلفی برای پشتیبانی از انتخاب اگزوز ارائه می شوند.


 

هود بیمکث  محدوده سفارشی

ظاهر و تجربه خود را با هود بیمکث  محدوده سفارشی شخصی کنید. از روکش و رنگ گرفته تا کارایی، می‌توانید آشپزخانه خود را با هود مناسب برای سطح آشپزخانه یا محدوده خود بسازید.


 

مایکروویوهای بیش از حد

مایکروویو بیش از حد یک محافظ فضای آشپزخانه است که معمولاً به جای یا همراه با فن هود سنتی استفاده می شود. هنگام استفاده به جای هود، برای بهترین نتیجه تهویه، به جای چرخش هوا، مجرای آن را به بیرون هدایت کنید. یاد بگیرید که چگونه یک مایکروویو بیش از حد را جایگزین کنید.

 

هود بیمکث  محدوده مغازه

اجاق‌های آشپزخانه را بخرید

منبع

https://www.lowes.com/n/buying-guide/range-hood-buying-guide

 

چگونه بهترین هود را برای خانه خود پیدا کنید

هود دودکش بالای اجاق گاز.

به روز شده در 26 اکتبر 2020

قدرت برد هود

هود محدوده مدرن در برابر دیوار چند رنگ.

سایر ویژگی های هود بیمکث خاموش شدن خودکار را می توان برای خاموش کردن فن پس از یک زمان خاص از پیش تنظیم کرد.

چراغ های نشانگر تعویض فیلتر نیاز به تمیز کردن یا تعویض فیلتر را هشدار می دهند.

Heat Sentry™ یا یک سنسور حرارتی به طور خودکار دمنده را روی سرعت بالا تنظیم می کند که هود محدوده حرارت بیش از حد را تشخیص دهد.

روشنایی در اکثر هودها وجود دارد، با گزینه هایی که شامل لامپ های رشته ای، فلورسنت، هالوژن یا دیود ساطع کننده نور (LED) می شود. هود شما ممکن است یک تا چهار چراغ برای روشن کردن محل آشپزی شما داشته باشد. هودهایی با تنظیم سطح نور کم برای عملکرد در شب مفید هستند.

قابلیت Wi-Fi به شما امکان می دهد از طریق دستگاه هوشمند خود به دستگاه دسترسی داشته باشید و آن را کنترل کنید.

هودهای محدوده دارای گواهینامه ENERGY STAR در چندین سبک هود موجود هستند.

برچسب های مرتبط:

https://www.consumerreports.org/cro/range-hoods/buying-guide/index.htm


 

قدرت یا حرکت هوا برای هود بیمکث برد با فوت مکعب در دقیقه (CFM) اندازه گیری می شود. اگر آشپزی سنگین زیادی انجام می‌دهید که شامل بخار یا بوی تند است، یک هود با حداقل 350 CFM تهیه کنید. برای محدوده گاز با خروجی بالا یا اجاق گاز، حداقل نرخ 1 CFM تهویه در هر 100 واحد حرارتی بریتانیا (BTU) توصیه می شود. به عنوان مثال، اگر خروجی مشعل با خروجی بالا 45000 BTU است، به دنبال هود بردی باشید که 450 CFM را برای تمیز کردن هوا به بهترین شکل ارائه دهد. با این حال، هر چه CFM بالاتر باشد، هود بلندتر خواهد بود.

 

نکته

برخی از شهرها محدودیت هایی در مورد قدرت دمنده شما دارند. قبل از خرید هود محدوده، بررسی کنید که آیا چنین کدهایی برای شهر شما قابل اجرا هستند یا خیر.

فیلتر برای هود بیمکث  محدوده

هود محدوده جزیره از تیر سقف آویزان شده است.

یک هود مجرای از فیلترهای آلومینیومی برای به دام انداختن چربی قبل از بیرون آمدن دود و بو استفاده می کند. فیلترهای گریس مشبک آلومینیومی را هر ماه بسته به استفاده در ماشین ظرفشویی خود بشویید. اگر با روغن زیاد غذا می پزید (مانند سرخ کن یا ووک) آنها را بیشتر بشویید. یک هود غیر مجرای از فیلترهای زغالی برای به دام انداختن چربی و سایر مولکول های کوچکتر استفاده می کند تا دوباره به آشپزخانه منفجر نشوند. این فیلترهای ذغالی قابل شستشو نیستند و باید هر چند ماه یکبار (بسته به دفعات پخت) تعویض شوند. برخی از هودها دارای چراغ های نشانگر فیلتر هستند که زمان تعویض فیلترها را به شما هشدار می دهند.

 

خرید قطعات هود محدوده

سطوح صدای هود محدوده

صدایی که یک هود فاصله ایجاد می کند با سون ها اندازه گیری می شود. یک سونه تقریباً برابر با صدای دویدن یخچال است. مکالمات معمولی در حدود 4 sone و نرخ ترافیک سبک تا حدود 8 انجام می شود. از sone ها برای مقایسه واحدها استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که هرچه CFM هود برد بالاتر باشد، احتمالاً رتبه sone آن بالاتر خواهد بود. بهترین هود بیمکث  برد برای استفاده همه منظوره، بی صداترین هودها در سطوح عملیاتی معمولی هستند.


 

بهترین راه حل برای پختن روغن، رطوبت و گرما در آشپزخانه، نصب هود است. با تعدادی گزینه و سبک برای توکارها، محدوده ها و جزایر، می توانید راه حل مناسب برای آشپزخانه خود پیدا کنید.

 

فهرست مطالب

تهویه هود برد

انواع هود بیمکث  رنج

قدرت برد هود

فیلتر برای هود بیمکث  محدوده

سطوح صدای هود محدوده

سایر ویژگی های Range Hood

تهویه هود برد

هود بین کابینت چوبی.

هنگام تعویض یا نصب دریچه قیمت هود کتابی بیمکث  آشپزخانه، قبل از خرید به اندازه، شکل و نوع نصب آن توجه کنید. هود جدید باید حداقل به اندازه محدوده یا سطح اجاق گاز باشد و ترجیحاً 3 اینچ از هر طرف بلندتر باشد. رایج ترین عرض ها 30 و 36 اینچ هستند. برای عملکرد بهینه، یک هود را در فاصله 20 تا 24 اینچ از اجاق گاز برقی و 24 تا 30 اینچ از اجاق گاز نصب کنید. همیشه الزامات مشخص شده برای ارتفاع مناسب نصب را بخوانید.


 

مهمترین تصمیمی که هنگام خرید دریچه هود اجاق گاز می گیرید نحوه مجرای هود خود است. سه گزینه برای اگزوز وجود دارد:


 

دارای تهویه یا کانال کشی

می توانید هود را به بیرون بکشید که برای حذف کامل محرک ها توصیه می شود. اگر هود برد شما به دیوار بیرونی نصب شود، مجرای اگزوز کوتاه تر و در نتیجه کارآمدتر خواهد بود. اگر هود لوله کشی شما به دیوار داخلی یا جزیره نصب می شود، واحد قوی تری را در نظر بگیرید زیرا باید هوا را با فشار بیشتری دور کنید. نصب صحیح کانال کشی برای کارایی و عملکرد کلی هود محدوده بسیار مهم است.

 

هود بیمکث  محدوده مغازه

محدوده فروشگاه

خرید پنل های Backsplash

نکته

در حالی که بسیاری از افراد یک متخصص را برای نصب کانال خود استخدام می کنند، متخصصان باتجربه می توانند مواد و لوازم جانبی را برای این کار خریداری کنند. اگزوز هرگز نباید به اتاق زیر شیروانی یا زیرزمین کشیده شود. اطمینان حاصل کنید که اندازه کانال با اتصال کانال در هود برابر است. همیشه مشخصات سازنده را با دقت بخوانید.

تهویه نشده، بدون کانال یا چرخش مجدد

این سه عبارت قابل تعویض هستند. منظور آنها این است که هوا از طریق یک فیلتر زغال چوب کشیده می شود تا مواد محرک را به دام بیندازد و دوباره به آشپزخانه سرازیر شود. با استفاده از این گزینه، مهم است که فیلترهای خود را هر چند ماه یکبار تعویض کنید تا از عملکرد موثر هود اطمینان حاصل کنید. این گزینه نیازی به کانال کشی ندارد.


 

قابل تبدیل

اینها هود بیمکث ی هستند که امکان کانالی یا غیر مجرای را دارند. برای بهترین نتیجه تهویه، کانال را به بیرون بکشید.

نکته

اگر هوای بیرون را دارید، ایده خوبی است که یک دمپر پشتی نصب کنید تا از نشت هوا از طریق کانال کشی به داخل خانه جلوگیری شود. برخی از هود بیمکث  محدوده از قبل مجهز به دمپرهای پشتی هستند، بنابراین قبل از خرید حتماً مشخصات سازنده را بررسی کنید.

انواع هود بیمکث  رنج

هود مشکی روی اجاق گاز.

انواع مختلفی از هود بیمکث  طیفی وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد.


 

هود زیر کابینتی

اینها به قسمت زیرین کابینت بالاتر از محدوده شما متصل می شوند و اگر به جای کابینت به دیوار نصب شوند، می توان آنها را پایه دیواری نامید. هود بیمکث  زیر کابینتی دارای سبک ها و قدرت های مختلفی هستند و می توانند کانالی یا غیر مجرای باشند.


 

هود دیواری

این هودها از نظر ظاهری شبیه هود بیمکث  زیر کابینتی هستند با این تفاوت که به جای کابینت های بالا به دیوار نصب می شوند.


 

هود بیمکث  دودکش

هود بیمکث  دودکش می توانند روی دیوار بالاتر از محدوده شما یا سقف بالای جزیره نصب شوند، اما دارای دودکش هستند که از دیوار تا سقف بالا می رود. اگر کابینت های بالاتر از محدوده دارید، باید آنها را بردارید تا این نوع هود به درستی جا بیفتد و کار کند.


 

هود بیمکث  جزیره

هود بیمکث  جزیره ای از سقف بر فراز جزیره آویزان می شوند و بهترین راه برای تهویه هوا در هنگام داشتن اجاق گاز جزیره ای هستند. بسیاری از سبک ها مانند سایبان های شیشه ای، فلزی منحنی و هود بیمکث  سبک سنتی موجود هستند.


 

هود بیمکث  رو به پایین

این هودها در اجاق گاز پنهان می شوند و هنگام استفاده برای کشیدن بخار و دود به صورت افقی در سراسر محدوده ظاهر می شوند. آنها یک انتخاب محبوب برای جزایر هستند زیرا نیازی به نصب سنتی ندارند که ممکن است خطوط دید را مسدود کند.


 

درج هود محدوده

پاور پک ها یا اینسرت ها هود بیمکث ی هستند که مخفی هستند. آنها در کابینت بالای اجاق گاز تعبیه شده اند تا یک رویکرد سفارشی برای هواگیری داشته باشند. گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین با یک متخصص صحبت کنید تا بفهمید کدام یک با کابینت شما بهتر کار می کند.


 

هود بیمکث  حرفه ای

هود بیمکث  حرفه ای شبیه هود بیمکث  زیر کابینتی هستند، اما بزرگتر، ظاهر حرفه ای تر و قدرت بیشتری نسبت به مدل های معمولی زیر کابینت دارند. اینها برای افرادی که زیاد آشپزی می کنند و ظاهر هود بزرگتری را ترجیح می دهند عالی هستند. آنها می توانند مجرای یا غیر مجرای باشند و در سبک های مختلفی برای پشتیبانی از انتخاب اگزوز ارائه می شوند.


 

هود بیمکث  محدوده سفارشی

ظاهر و تجربه خود را با هود بیمکث  محدوده سفارشی شخصی کنید. از روکش و رنگ گرفته تا کارایی، می‌توانید آشپزخانه خود را با هود مناسب برای سطح آشپزخانه یا محدوده خود بسازید.


 

مایکروویوهای بیش از حد

مایکروویو بیش از حد یک محافظ فضای آشپزخانه است که معمولاً به جای یا همراه با فن هود سنتی استفاده می شود. هنگام استفاده به جای هود، برای بهترین نتیجه تهویه، به جای چرخش هوا، مجرای آن را به بیرون هدایت کنید. یاد بگیرید که چگونه یک مایکروویو بیش از حد را جایگزین کنید.

 

هود بیمکث  محدوده مغازه

اجاق‌های آشپزخانه را بخرید

منبع

https://www.lowes.com/n/buying-guide/range-hood-buying-guide

 

هود و فیلتر مخفی توکار

هود مخفی توکار بیمکث دیواری شپزخانه رویایی خود را رزرو کنید

اجازه دهید آشپزی شما در حالی که از هوای تازه لذت می برید، از کانون توجه لذت ببرد


 

از عطرهای خوشمزه آشپزی لذت ببرید و در عین حال مطمئن شوید که از قسمت اجاق گاز عبور نمی کند. هود و فیلترهای مخفی توکار کارآمد فضای آشپزخانه را تازه و تمیز نگه می دارد. هودهای مخفی توکار ما به شما مزیت دوگانه هوای تمیز و نور خوب را می دهند. هود مخفی توکار HARMONISK دارای ظاهری زیبا و موتور مخفی توکار قدرتمند است. و نمای بیرونی شیشه ای و فولادی با خطوط خطی کمی گرد، افزودنی زیبا برای هر آشپزخانه ای است. هود مخفی توکار LUFTIG دارای طراحی دودکشی با ویژگی های مخفی توکار و نورپردازی عالی است.

 

هوای تازه را در آشپزخانه خود بدون توجه به آنچه می پزید تمیز کنید

دودکش هایی که به شما امکان می دهد از آزادی خلاقیت در آشپزخانه خود لذت ببرید. این دودکش‌های آشپزخانه تضمین می‌کنند که محیط آشپزی شما تهویه باقی می‌ماند، در حالی که بعد از جلسه سرآشپز، آشپزخانه شما بوی تازه می‌دهد.

 

در انتخاب ما از هودهای اجاق گاز، سبک ها و طرح های مختلفی را خواهید یافت. برای دریافت نکات سریع در مورد نحوه انتخاب هود مناسب برای آشپزخانه خود، ادامه مطلب را بخوانید.

 

کدام هود اجاق گاز را انتخاب کنم؟

هود های اجاق گاز در انواع دیواری، سقفی و توکار عرضه می شوند. اینکه کدام یک را انتخاب کنید به چیدمان آشپزخانه و سبکی که ترجیح می دهید بستگی دارد.

 

هود اجاق گاز دیواری

اگر اجاق گاز خود را در جایی در امتداد دیوار آشپزخانه قرار دهید، هود دیواری مناسب است.

 

به غیر از تهویه، هود مخفی توکار نیز بخش مهمی از فضای داخلی آشپزخانه شما خواهد بود. یک مدل با شیشه منحنی جلوه ای سبک و مطبوع ایجاد می کند. یک مدل با خطوط تمیز و صاف برای یک آشپزخانه مدرن و مینیمال عالی است. اگر سلیقه سنتی تری داشته باشید، مدلی با طراحی نرم و گردتر عالی خواهد بود.

 

هود اجاق گاز توکار

با یک هود توکار، یک محیط آشپزخانه مرتب و مرتب خواهید داشت. هود اجاق گاز به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از محیط آشپزخانه شما در پشت درب های آشپزخانه یا کابینت قرار می گیرد. درهای کابینت را انتخاب کنید که با بقیه آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد و ظاهری یکپارچه و یکدست ایجاد کند.

 

هود مخفی توکار برای جزایر آشپزخانه

آیا قصد دارید یک جزیره آشپزخانه ایجاد کنید؟ با جزیره آشپزخانه، با قرار دادن فعالیت های آشپزی بیشتر در مرکز اتاق، پویایی جدیدی در آشپزخانه خواهید داشت. برای این نوع چیدمان، ما یکی از هودهای سقفی خود را توصیه می کنیم. گزینه دیگر FÖRDELAKTIG است - یک اجاق گاز القایی با هود مخفی توکار داخلی.

 

اگر به دنبال تکمیل هود مخفی توکار کننده جدید خود با اجاق گاز القایی هستید، منتخب اجاق گازهای القایی ما را در اینجا خواهید یافت.

چه میزان مخفی توکار نیاز دارم؟

اگر هود اجاق گاز شما میزان مخفی توکار کافی برای اندازه آشپزخانه شما ندارد، مدت زمان بیشتری طول می کشد تا بوی آشپزی پاک شود. بنابراین توصیه می کنیم یک هود اجاق گاز با سرعت مخفی توکار انتخاب کنید که هوای آشپزخانه شما را حدود 10 بار در ساعت فیلتر کند.

 

چه مقدار هوا را هود اجاق گاز در ساعت پردازش می کند با m³/h تعریف می شود. برای دریافت نشانه، با اندازه گیری حجم آشپزخانه خود (طول x عرض x ارتفاع) شروع کنید. سپس میزان مخفی توکار را بر حجم آشپزخانه خود تقسیم کنید. نتیجه نشان می دهد که هود اجاق گاز چند بار در ساعت می تواند هوای آشپزخانه شما را فیلتر کند.

 

تمیز کردن و نگهداری هود اجاق گاز شما

روش و دفعات تمیز کردن و نگهداری هود شما در دفترچه راهنمای سازنده مشخص شده است. شما باید به این دستورالعمل ها احترام بگذارید و فیلترها را همانطور که برای هود خود مشخص شده است تغییر دهید یا تمیز کنید تا به طور موثر کار کند. نمای بیرونی اکثر هودهای اجاق گاز را می توان با یک پارچه مرطوب و مواد شوینده ملایم تمیز کرد.

 

فیلتر زغالی در صورت استفاده در مدل هود شما قابل شستشو یا بازسازی نیست. فیلتر زغالی باید بعد از هر چهار ماه استفاده و اگر استفاده زیاد بوده است، تعویض شود. فیلترهای گریس باید به طور مرتب تمیز شوند تا از تجمع چربی که خطر آتش سوزی بالقوه است جلوگیری شود. فیلترهای چربی را می توان در ماشین ظرفشویی شست و باید هر دو ماه از کارکرد و اگر استفاده زیاد بوده است، تمیز شود. قبل از برداشتن فیلتر باید مراقب باشید که آن را با دست خود نگه دارید.

 

تفاوت بین کانال کشی و حالت گردش مجدد

هودهای اجاقی که به کانالی متصل می شوند که به آنها اجازه می دهد هوا را از آشپزخانه خارج کنند، هود کانالی نامیده می شوند. آنها باید به یک لوله یا مجرای متصل شوند که هوا را به بیرون منتقل می کند. هودهای کانالی معمولاً بر روی دیواری که دارای کانال است نصب می شوند.

 

هودهای بدون کانال بر روی حالت چرخش کار می کنند که هوا را از آشپزخانه به بیرون خارج نمی کند. هودهای بدون کانال پس از فیلتر کردن، همان هوای آشپزخانه را فیلتر کرده و به گردش در می آورند. هودهای بدون کانال اغلب از فیلتر کربن فعال یا زغال چوب استفاده می کنند که بوها و دود را قبل از چرخش مجدد هوا از بین می برد. تعویض این فیلتر طبق توصیه های سازنده بسیار مهم است تا بهترین عملکرد را از هود اجاق گاز چرخشی بدون کانال داشته باشید. دودکشی که می تواند در دو حالت کانال کشی یا گردش مجدد نصب شود، دودکش قابل تبدیل نامیده می شود.

ارتفاع صحیح برای نصب هود اجاق گاز

یک هود اجاق گاز باید در ارتفاع بهینه نصب شود تا به اندازه کافی دود اجاق گاز روی صفحه شما را مکش کند. اما نباید آنقدر نزدیک باشند که هود و اجاق گاز در عملکرد یکدیگر اختلال ایجاد کنند. سازندگان هود اجاق گاز ارتفاعی را که هود آنها باید در آن نصب شود را مشخص می کنند. حداقل ارتفاع برای نصب هود معمولاً 700 میلی متر بالای اجاق گاز و 500 میلی متر بالای اجاق برقی است. سازندگان اجاق گاز همچنین ارتفاعی را که می توان بالای آن دودکش نصب کرد مشخص می کنند. کاربر باید دفترچه راهنمای هود و اجاق گاز را مطالعه کند تا ارتفاع نصب بهینه را تعیین کند. شعله برهنه اجاق گاز هرگز نباید به هود اجاق گاز برسد.

 

سطوح صدای دودکش

مهم است که دودکش یا هود اجاقی را انتخاب کنید که کمترین صدا را ایجاد کند. یک هود اجاق گاز آرام تر تضمین می کند که زمان شما در اجاق گاز آرام است. هرچه درجه دسی بل هود کمتر باشد، ساکت تر است.

 

تست هود اجاق گاز

برای بررسی اینکه آیا هود اجاق گاز شما کار می کند، کافی است یک اسکناس یا تکه کاغذ را نزدیک ورودی هود اجاق گاز بگیرید و ببینید که آیا به سمت هود کشیده شده است یا خیر. یادداشت را محکم نگه دارید و مراقب باشید این کار را هنگام آشپزی یا زمانی که اجاق گاز در حال استفاده است انجام ندهید.

 

مزایای هود اجاق گاز

هود اجاق گاز رطوبت اضافی، بوی آشپزی و در صورت وجود دود را از فضای آشپزخانه حذف می کند. هوا را تازه و تمیز نگه می دارد و همچنین از رشد کپک در آشپزخانه به دلیل رطوبت بیش از حد هوا جلوگیری می کند.

منبع

https://www.ikea.com/in/en/cat/extractor-hoods-filters-20819/

 

با طیف وسیعی از مدل هود بیمکث ما آشنا شوید انتخاب هود بیمکث قیمت ما با توجه به طیف گسترده ای از بودجه ها و نیازهای آشپزخانه، شامل جدیدترین مدل ها از همه برندهای پیشرو، از جمله هود اجاق گاز بلینگ و طیف وسیعی از مدل هود بیمکث اجاق گاز نف است. هود با ترکیب سبک با تکنولوژی، طیف وسیعی از هودهای آشپزخانه ما یک نفس تازه در هر آشپزخانه ای است. یک هود دودکش دار یا هود سایبانی را انتخاب کنید تا بوها را از بین ببرید و در حین پخت و پز بخار و چربی را استخراج کنید. برای تاثیرگذاری فوری، با یک هود طراح برجسته بیانیه ای ارائه دهید، یا اگر ظاهری ظریف تر را ترجیح می دهید، یک هود یکپارچه با احتیاط را انتخاب کنید. راهنمای ما در مورد هودهای استخراج فکر می کنید هود اجاق گاز فقط برای از بین بردن بوی آشپزخانه وجود دارد؟ در حالی که پاک کردن هوای آشپزخانه شما وظیفه اصلی آنها است، آنها همچنین اجاق گاز شما را روشن می کنند تا به شما در آشپزی راحت تر کمک کنند. آنها همچنین می توانند یک بیانیه طراحی جسورانه ایجاد کنند و عملکرد و سبک را به طور بی عیب و نقصی ترکیب کنند. به همین دلیل است که طیف وسیعی از هودهای استخراج ما به هر سبک آشپزخانه پاسخ می دهد - فضای تمیزتر و دلپذیرتری را در فضای شما ایجاد می کند. هودهای صفحه به طور ایده آل برای یک آشپزخانه مدرن مناسب هستند و دارای طراحی براق، شیک و فناوری پیشرفته برای استخراج موثر چربی و بو از آشپزخانه شما هستند. صفحه نمایش یک راه زیبا برای پنهان کردن موتور قدرتمند و سخت است که به تمیز نگه داشتن هوای آشپزخانه شما کمک می کند. انتخاب ما از هودهای صفحه نمایش شامل گزینه های شیشه سفید، شیشه سیاه و استیل ضد زنگ است تا به شما کمک کند هود آشپزخانه خود را با زیبایی کلی خود مطابقت دهید. هودهای آشپزخانه دودکش به دلیل تطبیق پذیری خود - با هر دو سبک کلاسیک و مدرن در دسترس، یک انتخاب محبوب باقی می مانند. روکش فولاد ضد زنگ نه تنها با دکوراسیون صنعتی به خوبی کار می کند، بلکه در اکثر سبک های آشپزخانه به نظر می رسد. این نوع هود برای آشپزخانه های بزرگتر نیز مناسب است. اگر جزیره آشپزخانه شما جایی است که آشپزی خود را انجام می دهید، پس انتخاب هودهای جزیره ای ما را بررسی کنید. این نوع هود به سقف متصل می شود - بنابراین می توان آن را هوشمندانه در بالای منطقه آماده سازی غذا قرار داد. ما انواع هودهای جزیره ای داریم، از سبک دودکشی گرفته تا طرح های مدرن تر که بیانیه طراحی جسورانه ای را ایجاد می کنند. اگر سبک ظریف‌تری را ترجیح می‌دهید، ما هودهای یکپارچه اجاق گاز را پیشنهاد می‌کنیم که در صورت عدم استفاده پنهان می‌شوند. هودهای یکپارچه می توانند به طور یکپارچه با کابینت شما ترکیب شوند، یا به داخل میز کار شما بچرخند - به سادگی یک دکمه را فشار دهید تا آن را از روی میز کار بلند کرده و فعال کنید. https://www.magnet.co.uk/appliances/hoods/ جستجوی خود را برای یافتن هودی با سطح سر و صدای دلخواه خود، از 60+ دسی‌بل تا مدل هود بیمکث آرام با رتبه‌بندی کمتر از 45 دسی‌بل، اصلاح کنید. همچنین می‌توانید از طیف وسیعی از اندازه‌ها انتخاب کنید، که امکان ادغام دقیق را در آشپزخانه شما فراهم می‌کند. و از آنجا که می دانیم ظاهر یکی دیگر از موارد مهم در طراحی آشپزخانه رویایی شما است، طیف ما شامل تعداد زیادی هود شیک است که مطابق با هر سلیقه ای است. اگر به دنبال چیزی خاص هستید، ما مدل هود بیمکثی داریم که مرکز برجسته ای را برای شیک ترین آشپزخانه ها ارائه می دهند. هود اجاق‌پز Elica Celestial Island دارای خطوط ظریف، مجسمه‌ای و کیفیت ساخت فوق‌العاده است، در حالی که زیمنس LF159RF50B خیره‌کننده عملکرد استخراج استثنایی را با ظاهر طراحان ترکیب می‌کند - ترکیبی عالی از فرم و عملکرد. یک هود موثر و یکپارچه برای آشپزی جزء حیاتی هر آشپزخانه ای است که تضمین می کند که محیط آشپزی به خوبی تهویه می شود و همیشه از بخارات ناخواسته پاک می شود. هود مناسب به شما امکان می دهد از آشپزی بدون مانع و آزادی خلاقیت در آشپزخانه خود لذت ببرید - امروز طیف گسترده ما را کشف کنید. هود اجاق گاز یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه شماست. با این حال، هنگام انتخاب سبک اغلب نادیده گرفته می شود. در حالی که سایر ایده‌های طراحی مانند کمد آشپزخانه، میز کار و سینک ظرفشویی شما تأثیر قابل توجهی بر روی سطح کلی شما دارند، هود اجاق گازی که انتخاب می‌کنید نیز تأثیر بسزایی دارد. یک هود آشپزخانه شیک را انتخاب کنید تا در بالای اجاق گاز خود قرار بگیرید. پنکه گیر آشپزخانه شما مسئول حذف دود و بو از خانه شما است، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند عالی به نظر برسد! یک هود اجاق گاز شیشه ای منحنی را برای یک روکش فوق مدرن انتخاب کنید، یا یک هود اجاق گاز دودکش دار را برای یک مورد دلخواه انتخاب کنید. فن های استخراج داخلی یک راه عالی برای افزودن عملکرد یکپارچه به آشپزخانه شما هستند و گزینه های سیاه و استیل زیادی برای کاوش در اینجا وجود دارد. شرکت مادر FUJIOH سنگاپور Fuji Industrial Co., Ltd تولید هود اجاق گاز را در سال 1973 آغاز کرد. از آن زمان به بعد، به یکی از قابل اعتمادترین لوازم امروزی تبدیل شده است. این مدل هود بیمکث آشپزخانه با فناوری های ثبت شده ژاپنی ساخته شده اند که نحوه پخت و پز و تمیز کردن آشپزخانه را ساده می کند. آنها در سنگاپور از طریق نمایندگی های ما در دسترس هستند. طیف محصولات را کاوش کنید و مناسب ترین هود اجاق گاز را برای نیازهای آشپزی روزمره خود بیابید. انتخاب هود مناسب برای آشپزخانه هود آشپزخانه راهی سریع و آسان برای خلاص شدن از شر بوی و چربی آشپزی است. اما همه مدل هود بیمکث اجاق گاز یکسان کار نمی کنند. برای شما مهم است که دستگاه مناسب را بر اساس فعالیت های آشپزی روزمره و اندازه آشپزخانه خود انتخاب کنید. اگر می خواهید ظاهر آشپزخانه سنتی را حفظ کنید و فضایی برای آن داشته باشید، یک هود دودکش دار بالای اجاق گاز خود نصب کنید. آشپزخانه کوچکتر یا سقف پایین تر؟ شما ممکن است جایگزینی باریک یا شیب دار را انتخاب کنید که بدون اشغال فضای زیاد کار را انجام دهد.

 

https://www.currys.co.uk/appliances/cooking/hoods

با طیف وسیعی از هود بیمکث مخفی ما آشنا شوید انتخاب مدل هود بیمکث ما با توجه به طیف گسترده ای از بودجه ها و نیازهای آشپزخانه، شامل جدیدترین مدل ها از همه برندهای پیشرو، از جمله هود اجاق گاز بلینگ و طیف وسیعی از مدل هود بیمکث اجاق گاز نف است. جستجوی خود را برای یافتن هودی با سطح سر و صدای دلخواه خود، از 60+ دسی‌بل تا مدل هود بیمکث آرام با رتبه‌بندی کمتر از 45 دسی‌بل، اصلاح کنید. همچنین می‌توانید از طیف وسیعی از اندازه‌ها انتخاب کنید، که امکان ادغام دقیق را در آشپزخانه شما فراهم می‌کند. و از آنجا که می دانیم ظاهر یکی دیگر از موارد مهم در طراحی آشپزخانه رویایی شما است، طیف ما شامل تعداد زیادی هود شیک است که مطابق با هر سلیقه ای است. اگر به دنبال چیزی خاص هستید، ما مدل هود بیمکثی داریم که مرکز برجسته ای را برای شیک ترین آشپزخانه ها ارائه می دهند. هود اجاق‌پز Elica Celestial Island دارای خطوط ظریف، مجسمه‌ای و کیفیت ساخت فوق‌العاده است، در حالی که زیمنس LF159RF50B خیره‌کننده عملکرد استخراج استثنایی را با ظاهر طراحان ترکیب می‌کند - ترکیبی عالی از فرم و عملکرد. یک هود موثر و یکپارچه برای آشپزی جزء حیاتی هر آشپزخانه ای است که تضمین می کند که محیط آشپزی به خوبی تهویه می شود و همیشه از بخارات ناخواسته پاک می شود. هود مناسب به شما امکان می دهد از آشپزی بدون مانع و آزادی خلاقیت در آشپزخانه خود لذت ببرید - امروز طیف گسترده ما را کشف کنید. هود اجاق گاز یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه شماست. با این حال، هنگام انتخاب سبک اغلب نادیده گرفته می شود. در حالی که سایر ایده‌های طراحی مانند کمد آشپزخانه، میز کار و سینک ظرفشویی شما تأثیر قابل توجهی بر روی سطح کلی شما دارند، هود اجاق گازی که انتخاب می‌کنید نیز تأثیر بسزایی دارد. یک هود آشپزخانه شیک را انتخاب کنید تا در بالای اجاق گاز خود قرار بگیرید. پنکه گیر آشپزخانه شما مسئول حذف دود و بو از خانه شما است، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند عالی به نظر برسد! یک هود اجاق گاز شیشه ای منحنی را برای یک روکش فوق مدرن انتخاب کنید، یا یک هود اجاق گاز دودکش دار را برای یک مورد دلخواه انتخاب کنید. فن های استخراج داخلی یک راه عالی برای افزودن عملکرد یکپارچه به آشپزخانه شما هستند و گزینه های سیاه و استیل زیادی برای کاوش در اینجا وجود دارد. شرکت مادر FUJIOH سنگاپور Fuji Industrial Co., Ltd تولید هود اجاق گاز را در سال 1973 آغاز کرد. از آن زمان به بعد، به یکی از قابل اعتمادترین لوازم امروزی تبدیل شده است. این مدل هود بیمکث آشپزخانه با فناوری های ثبت شده ژاپنی ساخته شده اند که نحوه پخت و پز و تمیز کردن آشپزخانه را ساده می کند. آنها در سنگاپور از طریق نمایندگی های ما در دسترس هستند. طیف محصولات را کاوش کنید و مناسب ترین هود اجاق گاز را برای نیازهای آشپزی روزمره خود بیابید. انتخاب هود مناسب برای آشپزخانه هود آشپزخانه راهی سریع و آسان برای خلاص شدن از شر بوی و چربی آشپزی است. اما همه مدل هود بیمکث اجاق گاز یکسان کار نمی کنند. برای شما مهم است که دستگاه مناسب را بر اساس فعالیت های آشپزی روزمره و اندازه آشپزخانه خود انتخاب کنید. اگر می خواهید ظاهر آشپزخانه سنتی را حفظ کنید و فضایی برای آن داشته باشید، یک هود دودکش دار بالای اجاق گاز خود نصب کنید. آشپزخانه کوچکتر یا سقف پایین تر؟ شما ممکن است جایگزینی باریک یا شیب دار را انتخاب کنید که بدون اشغال فضای زیاد کار را انجام دهد.

 

 

https://www.currys.co.uk/appliances/cooking/hoods