فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

راهنمای خرید سینک آشپزخانه

خود را در آشپزخانه خود تصور کنید. شاید در حال درست کردن شام هستید، شاید به دنبال یک میان وعده نیمه شب هستید. حتی ممکن است در حال آماده کردن برانچ باشید. این احتمال وجود دارد که در مرحله ای از سفر خود، از سینک دست ساز ایلیا استیل قیمت خود استفاده کنید.

اندازه و پیکربندی سینک

سینک های آشپزخانه امروزه در اشکال و اندازه های مختلف با انواع ویژگی های طراحی و لوازم جانبی عرضه می شوند. در حالی که ممکن است درگیر شدن در همه این گزینه ها آسان (و سرگرم کننده!) باشد، مهم است که چند سوال کلیدی را در ذهن داشته باشید: چگونه از سینک خود استفاده می کنید؟ ماشین ظرفشویی دارید یا ماشین ظرفشویی هستید؟ هر چند وقت یکبار (اگر همیشه) از قابلمه و تابه های بزرگ استفاده می کنید؟ یک ارزیابی واقع بینانه از کاری که با سینک خود انجام می دهید به شما کمک می کند تا اندازه، پیکربندی و جنس آن را به بهترین نحو تعیین کنید.

 

سینک ظرفشویی تک کاسه ای بزرگ کاسه تک کاسه سینک آشپزخانه دو کاسه سینک ظرفشویی سه کاسه آشپزخانه سینک سه کاسه

یکی از واضح ترین گزینه هایی که در مورد آن تصمیم خواهید گرفت، تعداد و اندازه کاسه های سینک شما است. در اینجا، مهم است که به عادات ظرفشویی خود و انواع چیزهایی که خواهید شست فکر کنید. اگرچه این در نهایت به ترجیحات شخصی بستگی دارد، بسیاری از کسانی که ظروف خود را با دست می‌شویند، طراحی دو کاسه را راحت‌تر می‌دانند، زیرا به آنها فضایی برای خیساندن و شستشو و فضایی دیگر برای آبکشی یا خشک کردن می‌دهد. طرفداران زباله‌ریزها نیز ممکن است دو کاسه را ترجیح دهند که یکی کوچکتر از دیگری باشد. سینک های سه کاسه ای نیز در دسترس هستند که یک حوض معمولاً برای دفع کننده و دیگری برای تهیه غذا در نظر گرفته می شود. اندازه هر کاسه برای سینک ظرفشویی دو یا سه کاسه می تواند متفاوت باشد، به طوری که برخی از سینک ها همه کاسه ها را یک اندازه دارند و برخی دیگر با یک کاسه بزرگ و یکی کوچک، یا دو سینک بزرگ و یکی کوچک در مورد سینک های سه کاسه ای.

 

متأسفانه، طرح های کاسه دوتایی و سه گانه می تواند برای ورقه های پخت بزرگتر، قابلمه ها و تابه ها ناخوشایند باشد. کسانی که مرتباً از ظروف بزرگ‌تر استفاده می‌کنند ممکن است با یک سینک تک کاسه‌ای بزرگ که فضای کافی را برای تمیز کردن راحت قطعات بزرگ فراهم می‌کند، بهتر مورد استفاده قرار گیرند. کسانی که هنوز خواهان راحتی یک سینک ظرفشویی دو کاسه ای هستند، می توانند به سادگی از یک ظرف پلاستیکی در حین شستن استفاده کنند، و در صورت لزوم، یک لگن بزرگ را به دو تبدیل کنند. سینک های آماده را هم فراموش نکنیم! یک سینک کوچکتر که در جای دیگری از آشپزخانه برای آماده سازی غذا و تمیز کردن سریع قرار داده می شود، می تواند بسیار ارزشمند باشد، به خصوص در آشپزخانه های بزرگتر که ممکن است در بیش از یک منطقه کار کنید.

 از خود بپرسید: آیا از استفاده از آن لذت می برید؟ خیلی عمیق است یا خیلی کم عمق؟ آیا دوست دارید یک کاسه تک و بزرگ داشته باشید؟ یا آرزوی راحتی آشنای سینک ظرفشویی دو کاسه را دارید؟ آیا به سینک خود نگاه می کنید و لبخند آمازون سینک  می زنید یا آه می کشید؟ چه در حال بازسازی باشید یا فقط به یک سینک جدید نیاز داشته باشید، گزینه های امروز بسیار زیاد است. هدف ما از این راهنما این است که به شما کمک کنیم وضعیت را روشن کنید و سینک مناسبی را پیدا کنید: سینکی که شما و خانواده‌تان می‌توانید از آن استفاده کنید، سوء استفاده کنید و گهگاه با تحسین به آن نگاه کنید

نگرانی اصلی شما هنگام خرید سینک ایلیا استیل  جدید، نوع نصب، اندازه و پیکربندی سینک و موادی است که از آن تشکیل شده است. راهنمای خریدار ما یک نمای کلی از این گزینه ها را ارائه می دهد و شما را در مسیر سینک آشپزخانه ایده آل خود قرار می دهد - و در نتیجه، آشپزخانه عالی شما!

 

ملاحظات نصب

چهار گزینه اصلی برای نصب سینک آشپزخانه وجود دارد:

رها کردن

سینک های کشویی (همچنین به نام های خود حاشیه دار یا نصب در بالا نیز شناخته می شوند) با اکثر مواد پیشخوان کار می کنند و ساده ترین آنها برای نصب هستند و به طور بالقوه در هزینه های نصب صرفه جویی می کنند. این به این دلیل است که تنها چیزی که واقعاً مورد نیاز است یک برش با اندازه مناسب در پیشخوان و یک درزگیر است. این سینک ها دارای لبه ای هستند که روی سطح پیشخوان قرار می گیرد و وزن سینک را تحمل می کند. بسته به جنس و طرح، لبه ممکن است تنها چند میلی‌متر از میز یا نزدیک‌تر به یک اینچ بلند شود. این نه تنها جریان پیشخوان را قطع می کند، بلکه به این معنی است که زباله های روی کانتر را نمی توان به راحتی در سینک ایلیا استیل قیمت جارو کرد، همانطور که در مورد سینک های زیر سوار می شود. آب و کثیفی ممکن است بین لبه و میز محبوس شود (یا در اطراف آن جمع شود)، که برای برخی یک عیب بزرگ است. با این حال، با نصب مناسب و تمیز کردن منظم، این نباید مشکل زیادی ایجاد کند.

 

زیر کوه

سینک های زیر کانتر با استفاده از گیره، براکت یا چسب در زیر پیشخوان نصب می شوند. از آنجایی که وزن سینک (و همه چیز در آن) از قسمت زیرین پیشخوان آویزان می شود، نصب صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است. به شدت توصیه می شود که سینک های زیر سوار به طور حرفه ای نصب شوند تا از پشتیبانی مناسب اطمینان حاصل شود. با توجه به سطح پشتیبانی مورد نیاز برای این سینک ایلیا استیل نمایندگی تهران ها، برای کانترهای لمینت یا کاشی که یکپارچگی مواد پیشخوان جامد را ندارند، توصیه نمی شود. سینک‌های زیر سوار می‌توانند گران‌تر از نمونه‌های مشابه خود باشند و با نصب حرفه‌ای، هزینه نهایی بالاتری را به همراه داشته باشند. اگر تصمیم به استفاده از سینک زیر سوار دارید، توجه داشته باشید که سینک معمولاً لبه شیر ندارد و شیرها و سایر لوازم جانبی باید روی میز یا روی دیوار نصب شوند که احتمالاً هزینه های نصب را افزایش می دهد.

 

یک نکته مهم در مورد سینک های زیر سوار، میزان "آشکار" مورد نظر شما است. این به مقدار لبه سینک است که پس از نصب قابل مشاهده است. نمایش مثبت به این معنی است که برش بزرگتر از سینک است: لبه سینک در زیر میز قابل مشاهده است. یک آشکارسازی منفی برعکس است: برش کوچکتر است و یک پیشخوان در اطراف سینک باقی می ماند. صفحه نمایش صفر دارای لبه سینک و کانتر است که یک قطره مستقیم از پیشخوان به داخل سینک می دهد. آشکارسازی کاملاً به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما نیاز به برنامه ریزی بیشتر و در صورت عدم آشکارسازی، ظرافت اضافی در نصب دارد.

لبه تخت

سینک های لبه تخت اغلب برای نصب های کاشی کاری شده استفاده می شوند، زمانی که می خواهید سینک شما با قسمت بالای میز همسطح باشد. سینک در بالای لایه تثبیت کننده میز نصب می شود که معمولاً تخته سیمانی است که مستقیماً روی پایه تخته سه لا وصل می شود. سینک روی لایه تثبیت کننده تنظیم می شود تا با ارتفاع ضخامت کاشی تمام شده برای نصب همسطح با میز کار مطابقت داشته باشد. یا می توان سینک را طوری تنظیم کرد که 1/4 کاشی گرد بر روی لبه اطراف سینک بیفتد.

 

سینک های لبه تخت نصب شده بر روی میزهای کاشی توسط بسیاری به عنوان جایگزینی برای قیمت بالاتر پیشخوان های گرانیت، کوارتز یا سنگ صابون ترجیح داده می شوند. سینک های لبه تخت کاشی کاری شده به کاربر این امکان را می دهد که بتواند زباله ها را از پیشخوان مستقیماً و بدون هیچ زحمتی پاک کند و گزینه های طراحی و رنگ ها نامحدود است. سینک های لبه تخت نیز معمولاً به عنوان سینک های زیر سوار یا برای روکش های لمینت مانند Formica® در صورت استفاده با لبه سینک فلزی استفاده می شوند.

 

پیش بند جلو

سینک های جلو بند (همچنین به عنوان سینک های مزرعه ای شناخته می شوند) در سال های اخیر دوباره احیا شده اند و به لطف مدل های جدیدتر استیل و سنگی، اکنون در آشپزخانه های مدرن و سنتی یافت می شوند. سینک های جلو بند امروزی که در اصل یک حوض بزرگ و عمیق بودند، در طرح های دو کاسه ای نیز موجود هستند. آنها با بسیاری از انواع کانترها به خوبی کار می کنند، مشروط بر اینکه کابینت پایه به درستی برای عمق سینک اصلاح شده باشد و برای تحمل وزن کامل آن تقویت شده باشد (مدل های نسوز و سنگ مخصوصاً می توانند بسیار سنگین باشند). پیش بند جلو به داخل کابینت می لغزد و از زیر آن پشتیبانی می شود. در اینجا نیز نصب حرفه ای به شدت توصیه می شود.

 

فراتر از جذابیت وینتیج، یکی از اصلی ترین مزایای سینک پیش بند جلو، کمبود فضای پیشخوان در جلوی سینک است. بسته به قد شما و پیشخوان شما، این ممکن است تجربه استفاده راحت تری از سینک را فراهم کند زیرا برای دست زدن به سینک نیازی به خم شدن ندارید. هنگام انتخاب هر سینک، به یاد داشته باشید که عمق کاسه سینک را نیز در نظر بگیرید. عمق کاسه ها ممکن است 10 اینچ یا بیشتر باشد، که می تواند برای برخی کمردرد باشد.

 

منبع

 

https://www.plumbingsupply.com/kitchen-sink-buying-guide.html

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی