فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

راهنمای خرید سینک آشپزخانه

شما احتمالاً بیش از هر وسیله یا وسیله دیگری در خانه خود از سینک خود استفاده می کنید، بنابراین باید عملکرد مورد نیاز و سبک مورد نظر خود را داشته باشید. خبر خوب این است که سینک‌ ایلیا استیل نمایندگی تهران  در سبک‌ها و متریال‌های مختلفی عرضه می‌شوند که کاملاً با سبک - و سبک زندگی شما - مطابقت دارند.

اندازه

راهنمای خرید سینک ظرفشویی

در این راهنمای خرید سینک آشپزخانه، نحوه انتخاب ظاهر و مدل مناسب برای هر سبک داخلی را بررسی می کنیم. چه به‌عنوان وسیله‌ای چشم‌گیر و چه به‌عنوان افزودنی کاملاً کاربردی، انتخاب نوع مناسب برای بستن یک اتاق حیاتی است. ما همچنین مواردی را که شما و حرفه ای شما باید قبل از انتخاب سینک و نصب آن در نظر بگیرید، پوشش می دهیم.

مواد مختلف چیست؟

Chilcomb_Russet_CAMEO

سرامیک

سرامیک از نظر ظاهری کلاسیک دارای طراحی بی انتها است که به هر ناحیه تمیز کردنی یک لمس دست ساز اضافه می کند. ساخته شده از خاک نسوز درجه یک، پایدار هستند و به راحتی در برابر لکه ها و خراش ها مقاومت می کنند. به لطف ساختار صاف و بدون متخلخل، یک گزینه بهداشتی است که برای تمیز کردن یا هنگام تهیه غذا بسیار مهم است.

 

سینک های سرامیکی آشپزخانه را کاوش کنید

سینک ظرفشویی تک کاسه ای کامپوزیت لامونا بلک گرانیت و شیر لامونا کالاجو

کامپوزیت گرانیت

کامپوزیت های گرانیت از ترکیب سنگی با کیفیت بالا برای ایجاد حسی لوکس و ساختاری سخت استفاده می کنند. این کاسه ها اغلب از نظر ظاهری مات هستند، ظاهری معاصر ارائه می دهند که آنها را به یک افزودنی عالی برای فضای داخلی مدرن تبدیل می کند. آنها همچنین در برابر خراش، لکه و حرارت مقاوم هستند و تضمین می کند که برای سال های آینده یک ویژگی طولانی مدت خواهند بود.

 

سینک های آشپزخانه کامپوزیت گرانیتی را مشاهده کنید

SNK2148_WhiteStandardCompactCompositeSingleBowl_CAMEO

کامپوزیت

وسایل کامپوزیتی که با ترکیبی قوی از کوارتز و اکریلیک ساخته شده‌اند، می‌توانند دمای بالا را تحمل کنند، که برای علاقه‌مندان به آشپزی و فضاهایی که دائماً استفاده می‌کنند عالی است. این مدل ها بسیار بادوام و مقاوم در برابر لکه ها، خراش ها، تراشه ها، ترک ها و آسیب های شیمیایی هستند، این مدل ها جایگزین مقرون به صرفه ای برای سبک های کامپوزیت گرانیتی هستند.

 

سینک های کامپوزیت آشپزخانه را کشف کنید

هاکلی سوپر مت وایت - Lamona Sink & Tap

فولاد ضد زنگ

این روکش دارای طیف وسیع تری از سبک ها، از کلاسیک تا مدرن است، به همین دلیل است که مورد علاقه صاحبان خانه است. روکش نقره ای همه کاره است زیرا ظاهری خنثی دارد، که جفت شدن آن را با سایر یراق آلات برای ظاهری منسجم آسان می کند. طراحی و ساخت ساده آن را برای افرادی که بودجه کمی دارند عالی می کند.

 

سینک های آشپزخانه از جنس استنلس استیل را ببینید

 

سینک بزرگتر بهتر است؟

پاسخ کوتاه این است: بستگی به نحوه استفاده شما از سینک دارد.

انتخاب سینک با اندازه گیری کابینت پایه سینک شما شروع می شود. مهم نیست چه سینکی را انتخاب می کنید، باید مطمئن شوید که در کابینت شما قرار می گیرد. سینک‌های پهن‌تر ظروف بیشتری را در خود جای می‌دهند - اما بر فضای قابل استفاده پیشخوان شما نیز تأثیر می‌گذارند که در آشپزخانه‌های کوچک‌تر بسیار مهم است. برخی از سینک ها فراتر از لبه کانتر گسترش می یابند و به شما این امکان را می دهند که از یک سینک‌ ایلیا استیل بزرگتر بدون از بین بردن فضای قابل استفاده پیشخوان لذت ببرید.

 

عمق سینک کلید دیگری است که نشان می دهد چگونه واقعاً نیازهای شما را برآورده می کند.

عمق 6 اینچ

 

یک کاسه سینک 6-1/2 اینچی کمتر نگه می دارد اما فضای کابینت بیشتری را در زیر ایجاد می کند و دسترسی راحت تری به ظروف ایجاد می کند. برای نصب‌های منطبق با ADA، 6 اینچ حداکثر عمق برای پایه‌های زیرپایی و 6-1/2 اینچ حداکثر عمق برای یک سینک فروکش است.

 

8 اینچ عمق

عمق 8 اینچ

در ایالات متحده، گزینه ای که به طور فزاینده ای رایج می شود، یک سینک کمی عمیق تر است. عمق 8 اینچی اجازه می دهد تا اقلام بیشتر و بزرگتری مانند گلدان های بزرگ، گلدان های گل یا وان حمام کودک را در اختیار داشته باشید.

 

9 یا 10 اینچ عمق

عمق 9 یا 10 اینچ

 

یک کاسه با عمق 9 یا 10 اینچ می تواند حاوی گلدان های بلندتر، انبوه ظروف بزرگتر و آب پاشیده بیشتر باشد، اما فضای زیر کابینت را کاهش می دهد. رسیدن به یک سینک‌ ایلیا استیل عمیق‌تر نیز می‌تواند به خم شدن بیشتر نیاز داشته باشد.

شکل

کدام پیکربندی با نیازهای شما مطابقت دارد؟

آیا تابه های پخت بزرگ را می شویید؟ با ظروف زیاد سر و کار دارید؟ از سینک خود برای خیلی چیزها به طور همزمان استفاده کنید سینک استیل آمازون  یا آن را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید؟ شما می خواهید که شکل آن منعکس کننده سبک زندگی شخصی شما در سینک باشد.

آیا می دانستید؟

 

سینک هایی با گوشه های محکم و کف صاف اغلب فضای قابل استفاده بیشتری را در کاسه فراهم می کنند. آنها معمولاً بیشتر از سینک‌هایی با گوشه‌های پهن نگه می‌دارند و مواردی مانند لیوان‌های شراب کمتر واژگون می‌شوند و می‌شکنند.

کاسه تکی

 

یک سینک ظرفشویی یک فضای بدون وقفه را ارائه می دهد و به راحتی بزرگ ترین اقلام را در خود نگه می دارد - مانند تابه های بزرگ، کاسه های سرو یا تابه های ورقه ای.

 

دو کاسه

کاسه دوتایی

 

سینک ظرفشویی دو کاسه راه حلی عالی برای جداسازی کارها است. بر اساس نحوه استفاده از سینک خود، می توانید دو کاسه در یک اندازه یا دو کاسه با اندازه های مختلف داشته باشید.

 

تقسیم آبی

کاسه دوتایی با Aqua Divide™

 

Aqua Divide یک دیوار مرکزی کم است که به سینک امکان می دهد هم به عنوان یک کاسه دوتایی که در آن از کاسه ها به طور مستقل استفاده می کنید استفاده کنید و هم می توانید سینک را با آب پر کنید و از آن به عنوان یک کاسه استفاده کنید.

3. ساختار

ساختار

سینک چگونه با کانتر ادغام می شود؟

کشف کنید که چگونه متریال میز و سبک نصب با هم کار می کنند.

 

 

 

سبک های نصب سینک زیر کوه

سه گزینه اساسی وجود دارد که چگونه یک لبه سینک زیر سوار می تواند با لبه میز هم تراز شود.

کشویی

 

یک سینک ظرفشویی (همچنین به عنوان پایه بالا شناخته می شود) در کانتر پایین می آید. شمارنده سینک را پشتیبانی می کند.

 

سینک های کشویی به راحتی نصب می شوند و اگر در حال تعویض سینک هستید اما نه میز، راه حل ساده ای هستند. آنها لبه‌ای دارند که جارو کردن خرده‌ها و آب را مستقیماً در سینک سخت‌تر می‌کند، اگرچه برخی از تولیدکنندگان لبه را به حداقل رسانده‌اند و طرح Slim Rim® را ارائه می‌دهند.

 

زیر کوه

زیر کوه

 

سینک های زیر کانتر با سخت افزار خاصی به قسمت زیرین کانتر وصل می شوند و یک انتقال بدون درز ایجاد می کنند.

 

این به شما این امکان را می دهد که آب و ضایعات غذا را مستقیماً در سینک جارو کنید، که اگر غذا را زیاد آماده کنید یا ظروف را روی پیشخوان بچینید راحت است. شایان ذکر است که برخی از مواد پیشخوان نمی توانند وزن یک سینک زیر سوار را تحمل کنند.

 

دو پایه

دو پایه

 

این سینک‌ها طراحی همه‌کاره‌ای با لبه‌ای صاف دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در بالای پیشخوان به‌عنوان دریچه‌ای یا زیر پیشخوان به‌عنوان یک پایه نصب شوند.

 

خانه مزرعه

خانه مزرعه

 

گزینه چهارم یک سینک به سبک خانه‌های مزرعه (یا پیش‌بند جلویی) است که جلوی آن نمایان است که گاهی اوقات فراتر از لبه جلویی پیشخوان اطراف برای فضای کاسه‌ای بسیار بزرگ گسترش می‌یابد.

ماده

سینک شما از چه چیزی باید ساخته شود؟

جنس و روکش سینک شما انتخاب های شخصی بر اساس سبک منحصر به فرد شما هستند. اما تفاوت های عملکردی مهمی نیز وجود دارد.

فولاد ضد زنگ

 

فولاد ضد زنگ یک کلاسیک جاودانه است که همچنین می تواند احساس فوق مدرن داشته باشد. بادوام است، به راحتی تمیز و ضدعفونی می شود - و حتی می توان آن را بازیافت کرد. برخی از روکش‌های سینک‌ دست ساز ایلیا استیل استیل ضد زنگ، خراش را می‌بخشند، جایی که خراش‌ها با گذشت زمان با روکش ترکیب می‌شوند.

 

کوارتز

کوارتز

 

کامپوزیت کوارتز یک ماده بسیار سخت است که دوام قوی، به علاوه ظاهر و احساس ارگانیک را ارائه می دهد. مقاوم در برابر حرارت است، به طور طبیعی ساکت‌تر است و در طیف رنگ‌های خارق‌العاده‌ای برای تکمیل سطوح گرانیتی و یا افزودن رنگی به آشپزخانه شما ارائه می‌شود.

 

خاک نسوز

خاک نسوز

 

خاک نسوز مقاوم در برابر لکه می تواند ظاهر خانه مزرعه ای سنتی را با سطحی مات یا براق به آشپزخانه شما ببخشد. سینک ها در دمای بالا پخته می شوند تا سطحی بدون متخلخل و بسیار بادوام داشته باشند.

استحکام - قدرت

سینک ظرفشویی شما چقدر باید محکم باشد؟

سینک باید برای نحوه استفاده از آن به اندازه کافی قوی باشد. استحکام آن به مواد ساخته شده و همچنین کیفیت مواد بستگی دارد. ضخامت سینک استیل ضد زنگ با گیج اندازه گیری می شود.

 

هرچه گیج کمتر باشد، فلز ضخیم تر است. سینک های نسوز و کوارتز بسیار قوی هستند. خاک نسوز برای دوام طولانی مدت در دمای بالا پخته می شود، در حالی که سینک های کوارتز از ماسه کوارتز طبیعی، سخت ترین جزء گرانیت، قالب گیری می شوند.

گیج 16: ضخیم تر

 

سینک با گیج پایین انتخابی هوشمندانه برای حداقل صدا و فرورفتگی است. به این معنی که سینک شما برای سال‌های آینده قوی، صاف و بی‌صدا می‌ماند. سرآشپزها و غذاخوری ها اغلب سینک محکم تری را ترجیح می دهند، زیرا قرار است عمل زیادی را به خود ببیند.

 

گیج 18

گیج 18: استاندارد

 

ضخامت استاندارد برای اکثر سینک های فلزی آمریکایی گیج 18 است. بادوام است و به راحتی از دفع زباله پشتیبانی می کند. همچنین نسبت به سینک‌های نازک‌تر ساکت‌تر است، که وقتی چیزهای فلزی دیگر را در آن می‌ریزید از آن لذت خواهید برد.

 

وقتی صحبت از سینک‌های ضد زنگ و نصب در زیر می‌شود، برای دوام از سینک‌هایی با گیج ۱۸ یا پایین‌تر استفاده کنید.

22 گیج

گیج 20-22: نازک تر

 

سینک‌های گیج بالاتر گزینه‌ای کم‌هزینه هستند، اما بیشتر در معرض فرورفتگی و فرورفتگی هستند و هنگامی که گلدان‌ها به آن‌ها برخورد می‌کنند، صدای بلندتری دارند. سینک‌های نازک‌تر نیز می‌توانند ارتعاش زیادی داشته باشند و در نتیجه برای حمایت از دفع زباله مشکل دارند.

 

 اگر ظاهر تمیز سینک های زیر سوار را دوست دارید، به سینک گیج 16 یا 18 ارتقا دهید، زیرا تعویض  نمایندگی سینک ایلیا استیل های زیر سوار بسیار سخت است، اگر اصلاً می توانید شخصی را برای تعویض آنها پیدا کنید.

صدا

سینک شما حجم دارد، اما آیا باید بلند باشد؟

صدای سینک آشپزخانه اولین چیزی نیست که خریداران به آن فکر می کنند، اما اگر می خواهید زمان زیادی را در سینک ظرفشویی یا نزدیک آن بگذرانید، باید این کار را انجام دهید. برخی از انتخاب های کلیدی وجود دارد که به وضوح نشان می دهد که سینک اصلاً نباید بلند باشد.

 

مسائل مادی

موادی مانند کوارتز و خاک نسوز به طور طبیعی سر و صدای کمتری دارند و در سینک های فولادی ضد زنگ یا سایر سینک های فلزی، گیج ضخیم تر معمولاً به معنای زمان آرام تر در سینک است.

 

... عایق نیز همینطور

بسیاری از تولیدکنندگان سینک این را در نظر نمی‌گیرند، اما لنت‌های ضد صدا روی سینک‌های فولادی ضد زنگ تا حد زیادی به خفه کردن صدای آب جاری و ظروف نقره‌ای کمک می‌کنند.

آیا می دانستید؟

 

دفع زباله می تواند پر سر و صدا باشد. انتخاب یک سینک گیج ضخیم تر با پدهای خاموش کننده صدا می تواند به خفه کردن نویز در هنگام استفاده کمک کند.

 

منبع 

 

https://www.elkay.com/us/en/support-and-resources/learning-center/sink-guide.html


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی