فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

سبک نصب

هنگام انتخاب سینک روکار ایلیا استیل اولین تصمیم شامل انتخاب سبک نصب است که تأثیر قابل توجهی بر محدوده پروژه شما خواهد داشت. سه سبک اصلی سینک آشپزخانه وجود دارد: نصب بالا، زیر سوار و انتگرال. سینک در بالا که گاهی اوقات به عنوان سینک خود حاشیه شناخته می شود، معمولاً مقرون به صرفه ترین گزینه است و نصب آن نسبتاً آسان است. برای تعویض سینک زیر سوار، احتمالاً باید کانتر را تعویض کنید، مگر اینکه سینک جدید دقیقاً به همان اندازه باشد. و اگر یک سینک یکپارچه می‌خواهید، قطعاً باید کانتر را تعویض کنید زیرا میز و کاسه سینک از یک ماده ساخته شده‌اند که به صورت یک واحد ساخته شده‌اند.

 

سینک در بالا یا دراپ در بالا

خواه به عنوان سینک روشویی، فروکش یا خود حاشیه‌شونده شناخته شود، این سبکی است که دارای لبه‌ای است که در بالای سطح پیشخوان قرار می‌گیرد. نصاب سینک را در سوراخی که روی میز بریده شده است قرار می دهد یا می اندازد. فردی با مهارت متوسط ​​در لوله کشی می تواند به راحتی سینک در بالا را جایگزین کند. لوله کشی را جدا کنید، سینک و شیر آب قدیمی را بردارید، تعمیرات و اصلاحات لازم را انجام دهید، سینک جدید را با شیر آب بیندازید، درزبندی کنید و خطوط آب را دوباره وصل کنید و تخلیه کنید. کار معمولا یک تا چهار ساعت طول می کشد.

 

یک کانتر با سطح جامد را می‌توان با شده، هم رنگ یا یک رنگ مکمل سفارش داد. از آنجایی که رنگ تماماً از مواد عبور می کند، این سینک بدون حاشیه و بدون درز می تواند خراشیده شود، اما خراش ها به راحتی پاک می شوند.

 

زجاجیه چین

این سینک‌ها که از خاک رس قالب‌گیری شده در دمای بسیار بالا ساخته شده‌اند، معمولاً دارای طرح‌های زینتی و شکل‌های غیرعادی هستند. اکثر آنها سوراخ نصب ندارند، بنابراین شیر آب باید در کانتر نصب شود. تمیز کردن آن آسان است و تقریبا غیرممکن است که خراشیده شود یا لکه برود. با این حال، می تواند تراشه کند، بنابراین مراقب باشید که آن را با قابلمه یا تابه برخورد نکنید.

 

برنج و مس

سینک های ساخته شده از این مواد معمولاً برای استفاده در حمام هستند اما ممکن است به عنوان سینک ثانویه مناسب باشند. پس از هر بار استفاده باید آنها را خشک کرد تا از کدر شدن آنها جلوگیری شود.

 

سینک های آشپزخانه تخصصی

هنگام خرید سینک آشپزخانه، خارج از جعبه فکر کنید. امکاناتی که برای آشپزخانه شما قابل بررسی است عبارتند از:

 

سینک روکار ایلیا استیل های دکوراتیو. یک سینک فوق العاده زیبا می تواند گران باشد و تمیز نگه داشتن آن دشوار باشد. با این حال، ممکن است آن لمس خاصی را اضافه کند که یک آشپزخانه ساده را به یک قطعه گفتگو تبدیل می کند.

 

سینک های عتیقه. یک سینک عتیقه می تواند فضای دلپذیر یک خانه کشاورزی را به آشپزخانه بدهد. بسیاری از سینک های قدیمی از یک کاسه بزرگ و عمیق با یک آبچکان متصل تشکیل شده اند - چیدمانی که برخی افراد ترجیح می دهند - و معمولاً کاملاً محکم هستند.

 

سینک بار. سینک میله ای که در نزدیکی اجاق گاز یا در کنار تخته برش قرار دارد، می تواند برای تمیز کردن سبزیجات یا سایر مواد غذایی استفاده شود. اگر به اندازه کافی عمیق باشد که گلدان های بزرگ را در خود جای دهد بسیار مفید است.

چند نوع سینک مختلف وجود دارد و هر سبک سینک ایلیا استیل معمولاً برای انواع مختلف سینک مناسب تر است.

 

ما سبک ها و انواع مختلف را در زیر تقسیم کرده ایم:

 

سینک های Inset/Top Mount

ایده آل برای کسانی که میزهای لمینت یا چوبی دارند، سینک های داخلی طوری طراحی شده اند که از بالا به داخل نیمکت قرار می گیرند و لبه سینک روی میز قرار می گیرد. لطفاً برش روی نیمکت خود را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که سینک جدید شما به درستی جا می شود.

 

اینجا را کلیک کنید برای بالا کوه سینک

 

سینک های زیر کوه

ایده‌آل برای کسانی که نیمکت‌های سنگی/مرمری دارند یا برای کسانی که فضای محدودی دارند، سینک‌های زیر کوه در زیر میز آشپزخانه شما نصب می‌شوند و به نیمکت شما طراحی تمیز و بدون مزاحمتی می‌دهند. لطفاً توجه داشته باشید که اندازه گیری باید هنگام نصب سینک زیر نصب دقیق باشد، بنابراین لطفاً به برگه مشخصات مراجعه کنید.

 

برای Undermount Sinks اینجا را کلیک کنید

 

سینک های کوه فلاش

سینک‌های فلاش mount به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در یک نخلستان مخصوص برش‌خورده روی نیمکت شما قرار بگیرند. با این کار یک جریان یکپارچه بین نیمکت و سینک ایجاد می شود و وقتی به درستی نصب شود، هیچ لب سینک دست ساز ایلیا استیل بیرون زده نمی بینید. لطفاً توجه داشته باشید، اندازه‌گیری‌ها باید هنگام نصب سینک همواری دقیق باشد، بنابراین لطفاً به برگه مشخصات مراجعه کنید.

 

برای Flush Mount Sinks اینجا را کلیک کنید

 

وان لباسشویی

یک گزینه ایده آل برای لباسشویی یا آشپزخانه شما. وان لباسشویی در انواع بالا و زیر در دسترس هستند و یک راه حل ساده سینک ظرفشویی را برای کسانی که فضای محدودی دارند ارائه می دهند، اما هنوز به دنبال عمق و ظرفیتی هستند که وان لباسشویی ارائه می دهد. برای اطمینان از اینکه وان لباسشویی شما مناسب است، لطفاً توجه داشته باشید که لوله کشی آشپزخانه شما چقدر فضای زیر آن را می دهد.

 

برای وان لباسشویی اینجا را کلیک کنید

 

سینک و روی بسته ها ضربه بزنید

بسته‌های سینک و شیر که برای راحتی طراحی شده‌اند، برای دریافت محصولات مشابه برای نصب سینک جدید شما از یک سازنده ایده‌آل هستند. معمولاً به عنوان بخشی از بسته، چند چیز اضافی دریافت می‌کنید، بسته‌های سینک و شیر یک روش مقرون‌به‌صرفه برای ارتقای سینک آشپزخانه و شیر در یک معامله آسان است.

 

برای بسته‌های سینک و ضربه بزنید اینجا را کلیک کنید

 

منبع

https://www.hunker.com/13719358/kitchen-sink-buying-guide


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی