فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

راهنمای خرید سینک آشپزخانه | 11 نکته مهم که باید در نظر بگیرید

توسط تیم M2B / آشپزخانه و غذاخوری، سینک آشپزخانه / نظر بدهید

راهنمای خرید آشپزخانه سینک ایلیا استیل

پیدا کردن نمایندگی ایلیا استیل تهران  آشپزخانه مناسب برای صاحب خانه بسیار مهم است، زیرا می تواند خلق و خوی آنها را در حین انجام کارسینک ظرفشویی تک کاسه ای فضای زیادی را برای انجام سریع یک کار در اختیار شما قرار می دهد. با این حال، کمتر احتمال دارد که بتوانید چندین کار را به طور همزمان در آشپزخانه خود با آن انجام دهید. برای مثال، ممکن است مجبور شوید ابتدا همه ظروف خود را قبل از اینکه آنها را روی سینک ظرفشویی خود خشک کنید، بشویید.

 

کاسه دوبل

سینک های آشپزخانه دو کاسه ای به دلیل تقسیم شدن به دو قسمت فضای کمتری دارند. این کار برای انجام کارهای بیشتری به طور همزمان در آشپزخانه شما در مقدار کمتر انجام می شود. به عنوان مثال، می توانید ظروف کثیف را در یک کاسه بشویید در حالی که ظروف تمیز شده را در ظرف دیگر خشک نگه دارید.

 

[ در یک نکته: آیا می خواهید تفاوت بین سینک آشپزخانه یک و دو کاسه را بدانید؟ برای یافتن پاسخ اینجا را کلیک کنید. ]

 

کاسه سه گانه


 

در آمازون ببینید

سینک ظرفشویی سه کاسه ای شوق جدید برای خانواده های گرسنه زمان است. با آن می توانید تنها با اضافه کردن آب، تمام ظروف خود را بشویید، آبکشی کرده و آبکش کنید. نه تنها باعث صرفه جویی در فضا می شود، بلکه شست و شوی ظروف را کارآمدتر می کند.

 

دیگر ساعت ها پشت سینک ایستاده و پشت به اتاق خانواده نمانید. به شما اجازه می دهد زمان بیشتری را با آنها یا خودتان بگذرانید!

 

مطالعه پیشنهادی: سینک آشپزخانه در مقابل. سینک دستشویی

 

نصب و راه اندازی

های خانگی در آشپزخانه تعیین کند.

 

با این حال، با وجود ویژگی‌های بسیار زیادی که هر برند ارائه می‌دهد، اولویت‌بندی این که هنگام خرید سینک ایلیا استیل ظرفشویی مناسب با فضای داخلی آشپزخانه به چه چیزی توجه کنیم، دشوار می‌شود.

 

این مقاله به شما کمک می کند اولویت های خود را به عنوان راهنمای خرید سینک آشپزخانه روشن کنید و خرید سینک آشپزخانه را آسان تر کنید.

 

فاکتورهایی که هنگام خرید سینک آشپزخانه باید به آنها توجه کرد

با بسیاری از گزینه های مختلف برای انتخاب، ممکن است لازم باشد چندین فاکتور را قبل از تصمیم گیری نهایی خود بسنجید. چه اندازه ای نیاز دارم؟ آیا این چیزی است که من قصد نصب آن را دارم یا می خواهم شخص دیگری آن را برای من نصب کند؟ از چه ماده ای باید ساخته شود؟

 

هنگام شروع به‌عنوان مبتدی برای خرید سینک آشپزخانه جدید، یازده فاکتور ضروری را پیدا کردیم که باید قبل از خرید از آنها مطلع شوید. وجود دارد،

 

نوع سینک

اندازه و شکل سینک ایلیا استیل

سینک لگن

نصب و راه اندازی

مواد

تجهیزات جانبی

اندازه کابینت

سبک

نام تجاری

هزینه

نگهداری

بیایید آنها را با جزئیات بشناسیم

انتخاب سینک آشپزخانه مناسب می تواند گیج کننده باشد. بنابراین، در اینجا 11 فاکتور اساسی وجود دارد که باید بدانید تا یک ایده روشن داشته باشید.



 

در آمازون ببینید

نوع سینک

بر اساس نیازها و وظایف خاص در یک آشپزخانه، انواع مختلفی از سینک وجود دارد. برخی از موارد قابل توجه هستند

 

سینک ایستگاه کاری

سینک مزرعه

سینک ظرفشویی

میله/سینک آماده سازی

سینک آشپزخانه ایستگاه کاری

سینک های ایستگاه کاری تک واحدی و جمع و جور هستند. اینها برای انجام چندین کار به طور همزمان و بدون وقفه ساخته شده اند.

 

علاوه بر این، سینک های ایستگاه کاری به دلیل ارائه انبوهی از لوازم جانبی که بهره وری شما را بهبود می بخشد، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. عموماً برای ساخت این سینک ها از فولاد ضد زنگ استفاده می شود و قسمت زیادی از کابینت را می پوشاند.

 

سینک آشپزخانه فارم

 

در آمازون ببینید

سینک های مزرعه بزرگ با یک طرف جلویی آشکار هستند. اینها به این شکل برای جذابیت زیبایی طراحی شده اند. این سینک ها در مواد متعددی مانند فولاد ضد زنگ، سنگ، مس و خاک نسوز تولید می شوند. با این حال، در مقایسه با سینک آشپزخانه استاندارد، این سینک ها گران تر هستند.

 

سینک ظرفشویی آشپزخانه

قیمت سینک ایلیا استیل های تخته تخلیه به عنوان جایگزینی برای داشتن سینک یا لگن جداگانه برای اهداف تخلیه کار می کنند. اینها با پیش بند اضافه شده در یک یا هر دو طرف طراحی شده اند. و این زاویه برای تخلیه آب از ظروف به طور مستقیم به چاله است. تخته های تخلیه عمدتا از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و اندازه آنها نسبتا کوچکتر است.

 

میله/سینک آماده سازی

مقاله ما در مورد بهترین سینک میله ای به طور کامل درباره میله و سینک آماده سازی بحث می کند و برخی از بهترین محصولات موجود در حال حاضر را ذکر می کند. سینک بار یا Prep برای انجام کارهای ثانویه در آشپزخانه هستند. این سینک ها در تجهیزات نظافتی تخصص دارند و از نظر اندازه کوچکتر هستند.

 

اندازه و شکل سینک

اندازه های رایج سینک های آشپزخانه حدود 30 اینچ است، اما محدوده آن بین 20 تا 35 اینچ است.

 

دانستن عمق سینک آشپزخانه ضروری است، زیرا به شما این ایده را می دهد که چه تعداد لوازم جانبی می توانید در آن استفاده کنید و نمایندگی سینک ایلیا استیل شما چقدر راحت می تواند آب و باقیمانده آن را تخلیه کند.

 

شکل سینک های آشپزخانه یا لبه تیز یا بیضی است. تمیز کردن سینک های لبه تیز نیاز به تلاش بیشتری دارد زیرا ممکن است باقیمانده ها به گوشه ها بچسبند. سینک های بیضی شکل برای تمیز کردن راحت تر هستند. با این حال، هر دو نوع به روش متمایز خود شیک هستند.

 

سینک لگن

برای تقسیم کردن کارهای آشپزخانه، لگن سینک به کارتان می آید. لگن سینک آشپزخانه به طور عمده به سه نوع تقسیم می شود:

 

سینک ظرفشویی تک لگن ای سینک آشپزخانه

سینک آشپزخانه دو لگن

سینک ظرفشویی سه لگن

لگن تک

 

منبع :

https://www.morningtobed.com/kitchen-sink-buying-guide/


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی