فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی


نحوه انتخاب سینک آشپزخانه

از زهکشی گرفته تا حوضچه، پیدا کردن بهترین سینک پرنیان آشپزخانه با این راهنمای سریع به اصول اولیه آسان تر شده است.

در رنگ‌ها و مواد مختلف موجود است، سینک آشپزخانه متناسب با هر سبک زندگی و دکوراسیونی وجود دارد. ما نکاتی را برای یافتن سبک، اندازه و پیکربندی مناسب برای مطابقت با بهترین سینک آشپزخانه برای فضای شما گرد هم آورده ایم.

بهترین اندازه سینک آشپزخانه را پیدا کنید

بررسی اندازه سینک آشپزخانه برای چیزی بیشتر از این که بفهمیم سینک ظرفشویی مناسب است یا نه، ضروری است. هم اندازه کانتر و هم کاربرد اصلی سینک را در نظر داشته باشید. اگر آشپزی زیادی انجام می‌دهید و برای شستن قابلمه‌ها و تابه‌های بزرگ‌تر به فضایی نیاز دارید، یک سینک بزرگ‌تر با لگن‌های عمیق‌تر مفید خواهد بود و ممکن است ارزش تلاش برای ارتقا را داشته باشد. با این حال، یک سینک بزرگ در یک فضای کانتر کوچک می تواند مشکلاتی را هم در حین نصب و هم به طور کلی از تمیز نگه داشتن سینک آشپزخانه تا تعمیر سینک پرنیان و نگهداری ایجاد کند.

با اندازه سینکی که در حال حاضر نصب شده شروع کنید. ممکن است قبل از انجام اندازه گیری ها به برداشتن سینک کمک کند. اندازه سینک را برای عرض و طول، از لبه به لبه، و عمق حوض اندازه گیری کنید. به محل لوله کشی زیر سینک، به ویژه محل تخلیه سینک آشپزخانه توجه کنید.

اندازه گیری ضروری دیگر عمق کانتر است که از لبه پشتی تا جلوی میز اندازه گیری می شود. عرض سینک باید به طور ایمن و در مرکز کابینت قرار گیرد، از جمله فضایی برای برآمدگی لبه سینک. از این جزئیات آگاه باشید، زیرا سبک های مختلف سینک، بیش از اندازه حوضه، فضای بیشتری را روی میز اشغال می کند.

به عنوان مثال، بیشتر سینک‌های آشپزخانه قطره‌ای لبه‌ای ½ اینچی دارند، بنابراین یک پشتی که روی لبه پشتی یک میز لمینت تعبیه شده است، می‌تواند با برآمدگی لبه سینک ظرفشویی پرنیان آشپزخانه تداخل ایجاد کند. سینک آشپزخانه خانه‌های مزرعه به یک کابینت سفارشی برای قرار دادن پانل جلویی پیش‌بند نیاز دارد، که همچنین محل قرارگیری سینک در امتداد میز را تغییر می‌دهد. مهم است که مطمئن شوید فضایی برای سینک و چند اینچ اضافی وجود دارد.

نکات اضافی در مورد نحوه انتخاب اندازه مناسب سینک آشپزخانه عبارتند از:

سینک را برای راحتی و دسترسی به لبه جلویی پیشخوان نزدیک‌تر کنید.

عمق حوضه و محل تخلیه می تواند بر میزان فضای موجود در زیر سینک برای مواردی مانند دفع زباله و سیستم های تصفیه آب تأثیر بگذارد.

اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در دو طرف سینک برای تهیه غذا، به خصوص در یک مکان گوشه، دارید.

هنگام بررسی نحوه تعویض سینک آشپزخانه، سینک جدید باید در کابینت موجود قرار گیرد و با محل لوله کشی مطابقت داشته باشد. اگر محل زهکشی متفاوتی را با سینک جدید انتخاب کنید، لوله کشی باید برای جا دادن آن تنظیم شود و ممکن است به کمک یک لوله کش نیاز داشته باشد. همیشه می توان سینک ظرفشویی با ابعاد متفاوتی نسبت به کابینت یا کانتر که در حال حاضر اجازه می دهد انتخاب کرد، فقط برای تنظیم کابینت پیشخوان و لوله کشی در صورت نیاز برنامه ریزی کنید.

انواع نصب سینک آشپزخانه

اولین نکته در هنگام جستجوی یک سینک آشپزخانه جدید باید ظاهر یا سبک آن باشد که از نظر نوع نصب آسان تر است. حوزه انتخاب‌ها را محدود می‌کند و باعث می‌شود فرآیند کمتر طاقت‌فرسا باشد.

سینک های قطره ای

سینک های آشپزخانه کشویی (یا سینک های لبه دار در بالا) در یک سوراخ بر روی میز قرار می گیرند و راحت ترین آنها برای نصب هستند. سینک پرنیان های کشویی در بالای کابینت پیشخوان قرار می گیرند و دارای لبه های برآمده و گرد هستند که به حفظ آب و زباله ها در داخل سینک کمک می کند.

سینک مزرعه

حوض های عمیق و عریض سینک آشپزخانه خانه مزرعه که به عنوان سینک های پیش بند نیز شناخته می شوند، برای شستن قابلمه ها و تابه های بزرگ مناسب هستند. قسمت جلویی سینک جایگزین لبه جلویی کابینت کانتر می شود و یک پانل تزئینی از طرح خود سینک ایجاد می کند. سینک‌های مزرعه‌ای با افزودن جذابیت شیک روستایی، در اندازه‌ها و متریال‌های مختلف موجود هستند. برخی از مدل ها در فولاد ضد زنگ برای ظاهری مدرن تر در دسترس هستند.

سینک نصب فلاش

اینها سینک های آشپزخانه کشویی هستند که کمی داخل پیشخوان نصب می شوند تا با سطح میز هم سطح شوند. آنها به جای یک لبه گرد، یک لبه صاف و رویه صاف دارند که اجازه می دهد آن را در برابر لبه پیشخوان نصب کند. اینها یک سبک رایج برای سینک های آشپزخانه نیز هستند زیرا با طراحی میز آشپزخانه ترکیب می شوند.

سینک های یکپارچه

سینک های یکپارچه به شکل کانتر در می آیند و ظاهری پیوسته به طراحی آشپزخانه ایجاد می کنند. سینک از همان موادی که میز کانتر جامد ساخته شده است، یک دایره یا جیب برای سینک ایجاد می کند و به سبک بقیه پیشخوان ناپدید می شود.

سینک های زیر کوه

سینک های زیر پایه در زیر کانتر نصب می شوند و سطحی صاف ایجاد می کنند و تمیز کردن محل کار را آسان می کنند. دیوار سینک باید به گونه ای نصب شود که در مقابل لبه تمام شده میز قرار گیرد تا یک افت بدون درز از پیشخوان به داخل سینک ایجاد کند.

سینک بار

نوع منحصر به فرد دیگر سینک سینک نواری یا سینک آماده سازی است. این‌ها می‌توانند سبک‌های نصب سینک آشپزخانه به صورت کرکره‌ای، زیر سوار یا مزرعه باشند، اما به دلیل تفاوت‌هایی که در هدف دارند، به عنوان نوع نصب خود متمایز می‌شوند.

سینک بار اغلب به عنوان مکمل سینک آشپزخانه، برای نوشیدنی و سرگرمی استفاده می شود، نه برای فرسودگی منظم سینک ظرفشویی پر از ظروف کثیف که نیاز به خیس شدن و شستن دارند. سینک آماده سازی کوچکتر است، معمولاً باریکتر و کم عمقتر از سینک آشپزخانه است و معمولاً در جزیره آشپزخانه یا یک منطقه آماده سازی مانند نوار مرطوب یا به عنوان سینک آشپزخانه یافت می شود.

گزینه های مواد سینک آشپزخانه

مواد مناسب دوام و ظاهر سینک شما را تعیین می کند. وقتی زمان تمیز کردن سینک آشپزخانه فرا می رسد، مواد سینک اهمیت ویژه ای پیدا می کند، زیرا می خواهید روکشی داشته باشید که بتواند در برابر شستشو و مواد شیمیایی بالقوه ساینده مورد استفاده در تمیز نگه داشتن آشپزخانه مقاومت کند. هنگام انتخاب ماده ای که سینک شما از آن ساخته شده است، هم زیبایی شناسی و هم الزامات نگهداری را در نظر بگیرید.

منبع

https://www.build.com/how-to-choose-a-kitchen-sink/a29

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
هم میهن ارجمند! درود فراوان!
با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
"وب بر شاخسار سخن "
هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/
http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی