فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

راهنمای خرید هود اجاق گاز
شما آن اجاق گاز جدید و آن اجاق گاز آتشین جدید را نیز دارید، هود بیمکث مشکی اکنون یک هود اجاق گاز براق برای تکمیل چیدمان عالی آشپزخانه خود می خواهید. اما، مانند بسیاری از چیزها، انتخاب های زیادی وجود دارد و پیدا کردن گزینه مناسب می تواند دشوار باشد. این راهنما به شما کمک می‌کند تا با همه هودهای اجاق‌پز کنار بیایید، بنابراین می‌توانید هنگام انتخاب کمی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

هود اجاق گاز چه کار می کند؟
هود اجاق گاز یک فن برقی است که بالای صفحه شما قرار می گیرد و وظیفه دارد بوی بد آشپزی، چربی و رطوبت را از آشپزخانه شما پاک کند. هنگام خرید هود جدید باید به چند نکته توجه کنید، از اندازه و نقاط نصب گرفته تا روش استخراج و منطقه داغ. ویدیوی مفید ما همه چیزهایی را که باید توجه داشته باشید به شما نشان می دهد.

ساخته شده در
هودهای توکار کوچک، جمع و جور و مناسب برای آشپزخانه های کوچکتر هستند. آنها معمولاً در پشت کابینت دیواری آشپزخانه تعبیه می شوند تا زمانی که از آنها استفاده نمی کنید، بتوان آن ها را کنار گذاشت. با این حال، این بدان معنی است که اگر اجاق گاز یا آشپزخانه بزرگتری دارید، آنها انتخاب ایده آلی نیستند، زیرا نمی توانند به سرعت هوا را پاک کنند.

هود اجاق گاز
لبه پیش امده کلاه
هود اجاق گاز برای آشپزخانه های کوچکتر ایده آل است. آنها یکی از ارزان‌ترین انواع هودهای آشپزی هستند و به راحتی با زاویه مناسب روی دیوار آشپزخانه شما قرار می‌گیرند تا ظاهری مرتب و مرتب داشته باشند.

هود اجاق گاز سایبان
سایبان
مشابه هودهای توکار و روکش، هودهای سایبان یا تلسکوپی، اگر فضای محدودی دارید مناسب هستند. برخی از مدل ها حتی دارای بخش تلسکوپی قابل افزایش است که می تواند اجاق گازهای بزرگتر را پوشش دهد.

هود دودکش
دودکش
هودهای دودکشی به آشپزخانه شما ظاهر سنتی می دهند. اندازه آنها متفاوت است، بنابراین شما می توانید بدون توجه به اندازه آن، مناسب آشپزخانه خود را بدست آورید. برای بهترین نتیجه، همیشه اطمینان حاصل کنید که هودی که خریداری می کنید هم اندازه یا بزرگتر از صفحه اجاق گاز شما باشد

 

هودهای سقفی
این هودهای زیبا همتراز با سقف شما قرار می گیرند، به این معنی که اگر ظاهر تمیزی حداقلی را ترجیح می دهید، کاملاً مناسب هستند. در اندازه های مختلف، مشکلی برای یافتن مناسب آشپزخانه خود نخواهید داشت.

هود اجاق گاز جزیره
جزیره
اگر اجاق گاز شما در جزیره آشپزخانه نصب شده باشد، هودهای جزیره ای مناسب هستند. این اجاق گازهای سطح بالا از سقف بالای صفحه شما آویزان می شوند تا ظاهری شیک و چشمگیر داشته باشند. آنها معمولاً بسیار بزرگ نیز هستند، به این معنی که می‌توانند آن آشپزخانه‌های بزرگ را کاملاً بدون دود و بو نگه دارند.

هود اجاق گاز رو به پایین
نزولی
آیا آن ظاهر مینیمال را برای آشپزخانه خود می خواهید؟ سپس یک هود استخراج رو به پایین ممکن است برای شما مناسب باشد. یکی از مدل‌های گران‌تر، این هودها در صورت عدم استفاده در زیر میز کار شما پنهان می‌شوند و در صورت تماس با فشار یک دکمه بالا می‌آیند. آینده اینجاست.

اجاق گاز تهویه شده با هود داخلی
تهویه هوا
اجاق گاز تهویه هوا یک اجاق گاز القایی یا سرامیکی است که در وسط آن یک فن استخراج کننده تعبیه شده است. اگر به فکر قرار دادن آن در جزیره آشپزخانه هستید، این نوع اجاق گاز عالی است، زیرا نیازی به هود استخراج در بالای آن ندارید.

دانستن این نکته مفید است که به دلیل وجود فن استخراج داخلی، نمی‌توانید یک اجاق گاز تهویه را بالای فر نصب کنید، زیرا به فضایی در زیر پیشخوان نیاز دارید تا همه تکه‌ها و تکه‌ها بروند.

منبع

 

https://sinkgraniti.com/product-category/kitchen-hood/hood-bimax/

 

https://ao.com/help-and-advice/guides-and-advice/buying-guides/cooker-hood

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی