فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

7 نکته ای که باید هنگام خرید یک هود در نظر بگیرید

هود دیواری مدل PLJW 109

بنر تبلیغاتی نوار کناری - بدون لوگو

بنر تبلیغاتی معاملات فعلی - بدون لوگو

آیا به خرید هود مخفی بیمکث مخصوص آشپزخانه خود فکر می کنید؟ از اندازه هود، CFM و کانال‌کشی گرفته تا عادات آشپزی و ترجیحات شخصی شما، موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد.

 

تمام پاسخ های مورد نیاز خود را در اینجا خواهید یافت. در اینجا هفت مورد از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید یک هود در نظر گرفته شود آورده شده است.

 

فهرست مطالب

1. آشپزخانه خود را بشناسید

PLJW 185

محدوده آشپزخانه شما کجاست؟

نوع هود مورد نیاز شما تا حد زیادی به محل نصب آشپزخانه شما بستگی دارد.

 

در مورد نوع هود مورد نیاز شما چندین گزینه دارید. بله، زمانی که آن را بررسی می کنیم، ممکن است بسیار ابتدایی به نظر برسد، اما در اینجا می رویم.

 

اگر برد شما به دیوار است، یک هود مخصوص نصب روی دیوار می خواهید. اگر زیر کابینت است، یک هود زیر کابینتی می خواهید.

 

محدوده در جزیره آشپزخانه نیز محبوب هستند. برای این ها، شما یک هود جزیره ای می خواهید.

 

اگر کابینت سفارشی یا هود سفارشی در محدوده خود دارید، به یک درج هود مخصوص محدوده می‌خواهید.

 

در نهایت، اگر محدوده آشپزخانه شما بیرون است، یک هود فضای باز می خواهید.

 

شما همچنین هودهای حرفه ای و هودهای صنعتگر دارید. هودهای حرفه ای فن های آشپزخانه ای هستند که 900 CFM یا بیشتر را جابجا می کنند، در حالی که هودهای حرفه ای به صورت سفارشی برای آشپزخانه شما ساخته می شوند. اکثر مدل های سفارشی و حرفه ای هود دیواری و جزیره ای هستند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف هود که می توانید انتخاب کنید، اینجا را کلیک کنید.

 

ارتفاع سقف شما چقدر است؟

بسته به ارتفاع سقف، ممکن است به یک هود مخصوص دودکش نیاز داشته باشید. پسوند دودکش یک وسیله جانبی اضافی برای هود شما است که مجرای شما را می پوشاند.

 

اکثر هودهای دیواری و جزیره ای دارای دودکش های ساخته شده برای سقف های استاندارد 8 و 9 هستند. اما، اگر سقف بلندی دارید، احتمالاً به یک دودکش نیاز خواهید داشت.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پسوند دودکش، این راهنما را بررسی کنید.

 

آیا فضایی برای نصب کاپوت دارید؟

بهترین روش این است که هود داخلی خود را بین 28 تا 36 اینچ دورتر از اجاق گاز نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که اتاقی در آشپزخانه خود دارید که مطابق با این نیاز باشد.

 

برای یک آشپزخانه در فضای باز، به اتاقی نیاز دارید که هود خود را بین 36 تا 42 اینچ از سطح اجاق گاز نصب کنید. این تضمین می کند که هود شما می تواند گریس و دود سنگینی که از گریل شما می آید را به طور موثر تخلیه کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نصب هود برد خود، راهنمای نصب هود برد ما را بررسی کنید.

 

آیا این هود برای آشپزخانه داخلی یا خارجی است؟

هودهای حرفه ای در فضای باز از مواد بادوام، مقاوم در برابر آب و هوا و مقاوم در برابر لکه ساخته شده اند. این هودها می توانند عناصر و گرمای شدید کوره فولادی ضد زنگ شما را کنترل کنند. بنابراین، اگر در حال بازسازی یا ساخت یک آشپزخانه در فضای باز هستید، پیدا کردن هود با مواد مناسب مهم است.

 

هودهای فضای باز Proline با فولاد ضد زنگ بادوام 304 ساخته شده اند. مقاوم در برابر حرارت و مقاوم در برابر آب و هوا است، بنابراین می تواند سال ها در فضای باز دوام بیاورد. هودهای داخلی ما دارای فولاد ضد زنگ 430 هستند که برای آشپزخانه های فضای باز مناسب نیستند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هودهای فضای باز، مقاله ما را بررسی کنید "چرا به هود فضای باز نیاز دارم؟"

یا، اگر علاقه مند به مرور برخی از بهترین هودهای فضای باز ما هستید، اینجا را کلیک کنید.

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی