فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

هود بیمکث شومینه ای مدل B2012U مشکی  

 

قیمت و خرید اینترنتی هود شومینه ای بیمکث

 

        

در هنگام خرید کالاهای اساسی منزل، وجود تنوع می تواند ما را به سمت انتخاب کالایی که بیشتر مورد پسندمان است، هدایت کند. امروز قصد معرفی هودی را به شما داریم که پس از تایید طرح آن، می توانید شکل ظاهری را متناسب با دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید.                   

هود مخفی بیمکث شومینه ای مدل 2012، دارای سایزبندی 90،80،60 سانتی متری است که با وجود چنین تنوعی در سایز، این مدل توانایی قرار گیری بر روی کلیه اجاق گازهای موجود در بازار را دارد. در رابطه با شکل ظاهری نیز اگر در دکوراسیون آشپزخانه خود هود تیره رنگ جلوه بیشتری دارد،  پیشنهاد می کنیم که بدنه مشکی چرمی با شیشه ی سکوریت شده را خریداری نمایید.

  در قسمت جلویی این هودصفحه کلید آن با کلیدهای الکترونیکی قرار داشته و بالای کلیدها صفحه ی نمایشگر دیجیتالی نصب شده است که در هنگام روشن بودن دستگاه به شما روشن وخاموشی آن، میزان مکش هوا، روشنایی هود، فعال بودن سنسور دود و گاز و زمان را نشان می دهد.

دولامپ SMD  تعبیه شده بالای فیلترها، کم مصرف بوده و به شما جهت دید هود مخفی بیمکث بیشتر در هنگام طبخ غذا کمک می کند.  این مدل با داشتن دامنه صوتی 66 الی 72 دسی بل  از دسته هودهای کم صدا موجود در بازار به شمار می رود.

 

قیمت هود 2012 بیمکث و خرید اینترنتی

 

در رابطه با مشخصات فنی هود شومینه ای 2012 می توان به موتور پر قدرت با مصرف 200 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت  یا  به عبارتی تعداد دور موتور 4 دور، را دارا ست. همانگونه که انتظار می رود با وجود موتور پر قدرت این هود، انتظار مکش بالا امری مسلم بوده و 600 متر مکعب بر ساعت است.

دو فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی این هود قرار گرفته اند که قابلیت جذب چربی را به خود داشته و مانع داخل شدن آنها به مسیر هواکش هود می شوند. همچنین می توان جهت کارایی بیشتر فیلتر ها را شست و یا در صورت نیاز تعویض کرد.

بدنه هود نیز قابل تغییر است و در آن حق انتخاب دارید که از جنس استیل یا فولاد باشد.

این هود دارای سنسور تشخیص دود و گاز است که به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم همواره اتومات آن را فعال کنید و از این مزیت جهت آسایش خیال خود بهره مند شوید.

از لوازم همراه این مدل در هنگام خرید می توان به ریموت کنترل اشاره کرد که به هود مخفی بیمکث شما امکان تنظیم دستگاه از راه دور را نیز می دهد.  

همچنین هود شومینه ای مدل 2012 دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

  از نام این هود  می توان دریافت که بیمکث شرکت سازنده آن است. این شرکت یکی از تولیدکنندگان نام آشنای ایرانی بوده که با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در کنار خلاقیت طراحان بومی، کالاهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند.

 

فیلتر الومینومی بیمکث برای هود بیمکث

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی