فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

انواع مختلف هود مخفی  چیست؟

مشاهده همه هودهای اجاق گاز

این هود یک گزینه عالی برای جزایر یا مناطق با پلان باز است، این هود مخفی توکار بیمکث بوها ر نکات مهمی که قبل از خرید هود باید بدانید.

امروزه با توجه به نوع معماری منازل و رواج آپارتمان ها، هود به یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه تبدیل شده است. تهویه مطبوع، هدایت بوی روغن، بوی غذا، دود و چربی به خارج از محیط آشپزخانه مهمترین وظیفه هود است. علاوه بر این کاربردها، هود نیز نقش بسیار مهمی در دکوراسیون آشپزخانه دارد.

تنوع مدل های موجود در بازار باعث سردرگمی بیشتر ما در انتخاب و خرید هود شده است. بنابراین قبل از خرید هود آشپزخانه باید نکات مهم را بدانیم. این نکات به ما در تصمیم گیری نهایی و انتخاب بهترین نوع هود کمک می کند. مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید هود باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

متناسب با محیط آشپزخانه و اندازه کابینت است.

نوع هود مورد نیاز شما تا حد زیادی به محل نصب آن در آشپزخانه بستگی دارد. هودها انواع مختلفی دارند که هر کدام طراحی و عملکرد متفاوتی دارند. از انواع هود آشپزخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هود زیر کابینتی:

قدیمی ترین و رایج ترین مدل هود آشپزخانه که از گذشته تا به امروز مورد استفاده انواع آشپزخانه ها بوده است. این هود مد بالای اجاق گاز و زیر کابینت نصب می شود. هودهای زیر کابینتی در مدل های تمام استیل یا شیشه ای در بازار موجود می باشند.

هود شومینه ای:

یکی از مدل های مدرن و جدید است که بالای اجاق گازی که کابینت ندارد نصب می شود. اگر در بالای اجاق کابینت باشد، این مدل هود مناسب نیست. هود شومینه ای روی دیوار نصب شده و خروجی هوای آن به بیرون منتقل می شود.

هود جزیره:

اگر اجاق گاز روی کابینت جزیره ای (در وسط آشپزخانه) قرار دارد، هود جزیره ای بهترین گزینه برای آن است. امروزه استفاده از این مدل هود در طراحی خانه های جدید مدرن و لوکس رواج یافته است.

کاپوت مخفی:

این مدل هود به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در داخل کابینت قرار می گیرد، بدون اینکه قابل مشاهده باشد.

ا بدون اشغال فضای ارزشمند از بین می برد. می‌تواند تا سقف همسطح بنشیند، و مدل‌های Lamona ما همچنین می‌توانند برای تطبیق‌پذیری بیشتر، فرورفته یا قسمتی فرو رفته باشند. این دستگاه را می توان برای تطبیق با هر طرح مشخصی چرخش یا کانال کشی کرد.

اگر به یک وسیله چشم نواز که در آشپزخانه شما متمایز باشد علاقه دارید، هودهای دودکشی طراحی شده انتخاب مناسبی خواهند بود.

جزیره هود

از طرف دیگر، اگر یک هود دارید که در یک واحد جزیره ای تعبیه شده است و می توانید اطراف هود را مشاهده کنید، یک هود جزیره ای بهترین گزینه برای شما خواهد بود که به گونه ای طراحی شده است که بتوان آنها را به صورت زاویه دار دید.

 

هود یکپارچه

اگر نمی خواهید هود خود را در معرض دید قرار دهید، یک هود یکپارچه گزینه خوبی است زیرا به هود اجازه می دهد در آشپزخانه شما پشت پانل در پنهان شود، که در حین استفاده بیرون کشیده می شود.

 

سایبان هود

از طرف دیگر، می توانید هود سایبانی را انتخاب کنید که برای قرار گرفتن در زیر یک واحد آشپزخانه سایبانی طراحی شده است.

 

هود رو به پایین

همچنین می توان از هودهای Downdraft استفاده کرد. آنها از روی میز کار بلند می شوند و بنابراین برای به حداکثر رساندن فضا عالی هستند.

 

هود تلسکوپی

از طرف دیگر، می‌توانید یک هود تلسکوپی را انتخاب کنید که در زیر کابینت آشپزخانه بالای اجاق گاز قرار بگیرد و در صورت نیاز آن را بیرون بکشید.

دستگاه های سقف کش را ببینید

نزولی

استخراج کننده های رو به پایین که به طور محتاطانه در یک پیشخوان کار پنهان شده اند، یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند رویکردی مینیمالیستی داشته باشند. آنها به صورت چرخشی یا دارای تهویه موجود هستند، با فشار یک دکمه از سطح بیرون می آیند و پس از استفاده بازمی گردند تا ظاهری بدون درهم و برهم داشته باشند.

هودهای اجاق گاز DOWNDRAFT را کشف کنید

دودکش

این نوع استخراج کننده با داشتن یک ستون بلند که ظاهر سینه دودکش را تکرار می کند، ظاهری کلاسیک دارد که همه کاره است و برای انواع دکورها مناسب است. این دستگاه برای نصب روی دیوار در بالای اجاق گاز طراحی شده است و در هر دو نوع تهویه و چرخش مجدد عرضه می شود.

هودهای اجاق گاز دودکش را کاوش کنید

یکپارچه

هودهای یکپارچه که در یک واحد دیواری و پشت درب کمد تعبیه شده اند، ایجاد طرحی مطابق با بقیه اتاق را آسان می کند. درب را می توان برای کار با دستگاه باز کرد و در صورت عدم استفاده برای ظاهری مرتب آن را بسته. دارای یک نوع تهویه چرخشی است که در حین نصب انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد.

هودهای اجاق گاز یکپارچه را پیدا کنید

گرینویچ براق گرافیت اجرا برگشت

سایبان

با سبک جمع و جور، هودهای سایبان یک گزینه عالی برای صرفه جویی در فضا برای خانه هایی با طرح های کوچکتر هستند. در یک گزینه چرخشی موجود است، آنها در کنار یا فقط زیر واحدهای دیوار قرار می گیرند و راهی ارزان برای دستیابی به ظاهری یکنواخت در انواع سبک های کمد هستند - برای املاک اجاره ای عالی است.

هودهای کانوپی اجاق گاز را مرور کنید

استخراج کننده معمولی Lamona Deluxe (کرم براق قراردادی)

لبه پیش امده کلاه

یکی دیگر از گزینه های کاربردی در صورت کمبود فضای دیوار، دستگاه گیره دارای ساختاری باریک است، به این معنی که می توان آن را در زیر کمد نصب کرد تا ظاهری محتاطانه داشته باشد. این استخراج کننده ها یک انتخاب مقرون به صرفه برای کسانی هستند که بودجه کمتری دارند، و می توان آنها را برای هر طرحی بازگردانی یا کانالی کرد.

مشاهده هودهای اجاق گاز

 

خارجی

هودهای خارجی یا دارای تهویه، دود و چربی را از یک اتاق از طریق لوله ای که به بیرون منتهی می شود خارج می کند. به همین دلیل، آنها باید در نزدیکی یک دیوار بیرونی قرار گیرند و کانال کشی باید در سقف یا در امتداد دیوار با پوشش پنهان شود.

هودهای اجاق گاز خارجی را کاوش کنید

Balham White Extractors 1 RT_CMYK

چرخش مجدد

هودهای چرخشی هوا را با عبور دادن آن از یک فیلتر بازیافت می کنند و سپس هوای تمیز را دوباره به اتاق باز می گرداند. این سیستم به این معنی است که آنها را می توان بر روی هر دیوار داخلی قرار داد و به صاحبان خانه در هنگام برنامه ریزی چیدمان انعطاف پذیری بیشتری ارائه می دهد.

هودهای اجاق گاز با چرخش مجدد را پیدا کنید

مشکی

مشکی جسور و پیچیده برای دکوراسیون داخلی و تجهیزات آشپزی به طور یکسان محبوب است. می توان از آن در طرح های تیره تر برای ظاهری با کیفیت استفاده کرد، هودهای مشکی را می توان برای مطابقت با سایر ویژگی ها برای یک چیدمان هماهنگ استفاده کرد.

هودهای اجاق گاز مشکی را مرور کنید

عکس ست اصلی Tewkesbury Sage Green

فولاد ضد زنگ

هودهای فولادی ضد زنگ گزینه ای جاودانه هستند که می توانند روندهای در حال تغییر را پوشش دهند. به لطف ویژگی‌های تمیز کردن آسان، فولاد ضد زنگ توسط سرآشپزهای حرفه‌ای ترجیح داده می‌شود، در حالی که ظاهر فلزی آن به این معنی است که به خوبی به طرح‌های مهندسی شده کمک می‌کند.

هودهای اجاق گاز از جنس استنلس استیل را ببینید

اجاق گاز 4 مشعل لامونا و استخراج کننده معمولی لامونا

سفید

اگر می خواهید یک طرح آرام را تقویت کنید یا ویژگی های تیره تر را متعادل کنید، یک دستگاه استخراج سفید را انتخاب کنید. این رنگ روشن می تواند با تجهیزات مستقل برای ظاهری منسجم کار کند، در حالی که سایه تازه می تواند اتاق را روشن کند - برای فضاهای کوچک عالی است.

هودهای اجاق گاز سفید را کشف کنید

استخراج

سرعت استخراج تعیین می کند که هوا با چه سرعتی در یک اتاق تازه می شود و یک مدل استاندارد باید هوا را حدود 10 بار در ساعت تغییر دهد. فضاهای بزرگتر به سرعت استخراج بالاتری نیاز دارند، در حالی که نرخ های پایین تر در مناطق کوچکتر بهتر عمل می کنند.

 

آشپزخانه تکان دهنده خاکستری تخته سنگ با سینک به سبک جزیره ای و نوار صبحانه آویزان. قفسه باز و آجرکاری سفید اکسپوز.

رتبه بندی نویز

اگر فضایی با پلان باز دارید، خانواده ای جوان دارید یا دوست دارید سرگرم شوید، یک هود اجاق گاز آرام را در نظر بگیرید. برای تعیین میزان بی صدا بودن یک دستگاه، می توانید رتبه دسی بل را بررسی کنید، جایی که هر چه این عدد کمتر باشد، ساکت تر خواهد بود.

 

دستگاه دودکش لامونا استیل ضد زنگ

کیت کانال کشی

کیت مجرای شما باید با روش استخراج دستگاه شما سازگار باشد تا بتواند کار کند. یک سازنده می تواند راهنمایی کند که به کدام کیت نیاز دارید و انبار محلی شما نیز می تواند کمک کند. گزینه های دارای تهویه و چرخش مجدد و همچنین تعداد زیادی مارک های خانگی برای آرامش بیشتر وجود دارد.

 

کیت های کانال کشی را کشف کنید

استخراج کننده خاکستری براق Clerkenwell 1 RT2_PDS

فیلترها

فیلترهای گریس برای هر نوع تهویه مورد نیاز هستند، زیرا برای داشتن فضایی تمیزتر، چربی موجود در هوا را به دام می اندازند. اینها باید به طور مرتب شسته شوند تا عملکرد خوبی داشته باشند. فیلترهای کربن فقط برای استخراج کننده های چرخشی مورد نیاز هستند، زیرا برای اتاقی تازه تر، کربن را از هوا استخراج می کنند و هر 18 ماه یکبار باید تعویض شوند.

 

فیلترهای هود اجاق گاز را کاوش کنید

راهنمای خرید هود استخراج کننده

هودهای اکسترکتور به عنوان یک مکمل مهم برای آشپزخانه همه کار می کنند. آنها نه تنها چربی، بخار و بو را از بین می‌برند و تجربه لذت‌بخش‌تری از آشپزی را ایجاد می‌کنند، بلکه یک عنصر جذاب به آشپزخانه اضافه می‌کنند. بسته به اینکه به دنبال یک دستگاه مجزا یا یک قطعه مرکزی برای آشپزخانه خود هستید، سبک ها می توانند بسیار متفاوت باشند.

 

پخت و پز در حین استفاده از هود اجاق گاز می تواند مفید باشد، زیرا اکثر آنها دارای چراغ های داخلی هستند و دید بیشتر را امکان پذیر می کنند. همچنین، اغلب می‌توانید لوازم جانبی منطبق برای هودها، مانند قفسه‌ها، قفسه‌های ظرف یا قفسه‌ها را خریداری کنید.

 

یکی از ویژگی‌های مهمی که باید در نظر گرفت، نرخ استخراج است. هرچه این نرخ بیشتر باشد، هود اجاق گاز کارآمدتر خواهد بود. این در متر مکعب در ساعت اندازه گیری می شود. میزان استخراج مورد نیاز به اندازه آشپزخانه بستگی دارد. بنابراین هر چه آشپزخانه بزرگتر باشد، میزان استخراج باید بیشتر باشد.

 

 

 

هنگام نصب هود استخراج، مهم است که در نظر داشته باشید که آیا هوا را با استفاده از فیلتر بازگردانید یا مجرای خارج کنید. کانال کشی گاهی اوقات می تواند روش ترجیحی باشد زیرا باعث می شود تمام هوای اضافی فیلتر شود. با این حال، در برخی از خواص، شما نمی توانید مجرای آن را خارج کنید، بنابراین گردش مجدد با استفاده از فیلتر کربن یا زغال چوب جایگزین است. اگر فضای کافی در آشپزخانه خود ندارید، این یک روش عالی است، اما می‌تواند منجر به گردش هوای کمتری شود، زیرا فیلترها می‌توانند مقداری از جریان هوا را محدود کنند. علاوه بر این، فیلترها نیاز به تعویض دارند. این بستگی به استفاده دارد، اما تقریباً هر شش ماه یکبار باید تعویض شوند.

 

هنگام تصمیم گیری در مورد هود اجاق گاز، باید میزان صدای تولید شده توسط آنها را در نظر گرفت. این در دسی بل اندازه گیری می شود. این سطح نویز بسته به نوع کانالی که استفاده می شود و تنظیم هود در آن زمان می تواند متفاوت باشد.

 

منبع

https://www.glotech.co.uk/guides/extractor-hoods-buying-guide/

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی