فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

تمیز کردن فرآلتون یک کار نامرتب و ناخوشایند است، بنابراین فری که وعده داده شده است خودش را تمیز کند، یک چشم انداز وسوسه انگیز است. چندین گزینه در دسترس است:

فر‌های دیواری انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند که در محدوده‌ای نخواهید یافت. آنها را می توان تقریباً روی هر دیواری در آشپزخانه شما و در هر ارتفاعی نصب کرد، بنابراین لازم نیست برای قرار دادن کباب در حفره خم شوید.

 

اکثر فر های دیواری برقی هستند و این چیزی است که ما آزمایش می کنیم. در ارزیابی‌های ما از محدوده‌ها، به طور کلی متوجه می‌شویم که فر‌های برقی کمی بهتر از گاز، به ویژه در کباب کردن، عمل می‌کنند. بعلاوه، برای نصب آن نیازی به سرویس گاز یا پروپان در خانه خود ندارید – یک برقکار می تواند خط برق را به هر جایی از آشپزخانه شما راه اندازی کند، معمولاً با چند صد دلار.

 

اگر در حال خرید فر گاز دیواری هستید یک نکته را باید در نظر داشته باشید: در حال حاضر کمبود لوازم خانگی در سراسر کشور وجود دارد. با این حال، همه لوازم خانگی به طور یکسان تحت تأثیر کمبود و سفارشات برگشتی قرار نگرفته اند. ممکن است متوجه شوید که برای ایمن کردن فر های دیواری به جای فر گاز، زمان آسان تری دارید، زیرا فرهای دیواری محبوب تر هستند.

 تمیز کردن پیرولیتیک گرانترین گزینه. فر های پیرولیتیک دارای برنامه خاصی هستند که حفره را تا حدود 500 درجه سانتیگراد فوق العاده گرم می کند و مواد ریخته شده را می سوزاند تا زمانی که تنها یک خاکستر ریز باقی بماند که می توانید آن را پاک کنید. آسترهای کاتالیزوری اینها را می توان در طرفین، پشت و گاهی اوقات سقف فر یافت. آنها سطح ویژه ای دارند که پاشیده شدن و ریختن چربی را جذب می کند و وقتی در دمای بیش از 200 درجه سانتیگراد پخت می کنید، به تدریج کثیف را از بین می برد. تمیز کردن با بخار کمتر رایج است. این معمولاً شامل اضافه کردن مقداری آب به یک شیب کوچک در پایه فر است که سپس بخار ایجاد می کند تا لکه های سوخته را از بین ببرد. تمیز کردن نانو برخی از برندها مانند بکو، ویژگی های تمیز کننده اضافی خود را ارائه می دهند. در این حالت، شیشه درب فر دارای روکشی است که برای دفع کثیفی طراحی شده است. مینای دندان که به راحتی تمیز می شود ابتدایی ترین گزینه است. اینها به سادگی سطوح مینای دندان را پاک کنید. فرهای پیرولیتیک به طور فزاینده ای محبوب می شوند و می توانند بسیار مؤثر باشند. بهترین ها در شیشه ای را هم تمیز می کنند. برخی از مدل‌ها بسته به میزان کثیفی فر شما، چرخه‌های تمیز کردن کوتاه‌تر یا طولانی‌تر را انتخاب می‌کنند. البته به خاطر داشته باشید که باید قفسه ها را بردارید و با دست تمیز کنید. 279 پوند قیمت ارزان‌ترین فر پیرولیتیک با بهترین خرید ما در حالی که فر‌های دارای ویژگی خود تمیز شوندگی عموماً هزینه بیشتری خواهند داشت، اما به مرور زمان در مصرف روغن آرنج و هزینه‌ای که برای محصولات تمیزکننده فر صرف می‌شود، صرفه‌جویی می‌کنند. همچنین، اخیرا شاهد کاهش قیمت‌های کوره‌های پیرولیتیک بوده‌ایم، زیرا آنها به جریان اصلی تبدیل شده‌اند. با این وجود، برای داشتن زندگی آسان، مجبور نیستید به خود تمیز شونده بپردازید - برخی از فر‌ها ویژگی‌های خود تمیز شونده فانتزی ندارند، اما در آزمایش‌های ما تمیز کردن آنها آسان است. ما همچنین متوجه شدیم که همه فر‌های پیرولیتیک ارزش پرداختی ندارند، بنابراین قبل از خرید، بررسی‌های فر داخلی ما را بررسی کنید. برای نکاتی در مورد تمیز کردن دستی فر، نحوه تمیز کردن فر را ببینید.

 

بهترین مارک فر توکار چیست؟ برخی از مارک های فر به دلیل خوب بودن برای یک کار خاص یا به ویژه قابل اعتماد بودن شهرت دارند. به عنوان مثال، فر‌های نف یکی از ویژگی‌های معمولی در چادر The Great British Bake Off هستند که آن‌ها را به انتخابی محبوب در میان نانوایان مشتاق تبدیل کرده است. اما آیا شهرت آنها شایسته است؟ علاوه بر انتخاب فری که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد و اصول اولیه را به خوبی انجام دهد، ارزش این را دارد که بررسی کنید که برندی که انتخاب می‌کنید سابقه خوبی برای این نوع محصول از نظر قابلیت اطمینان و رضایت مشتری داشته باشد. لیست ما از بهترین مارک های فر گاز نشان می دهد که کدام مارک ها سال ها بدون مشکل باقی می مانند آیا می توان فر را تعمیر کرد؟

 

فر گاز می‌تواند هزینه‌ای پرهزینه داشته باشد، بنابراین گاهی اوقات به جای خرید یک فر جدید، ارزش تعمیر آن را دارد. گاهی اوقات، شما می توانید این کار را خودتان انجام دهید، به عنوان مثال، یک چراغ را جایگزین کنید. اما در بیشتر موارد، تماس با یک متخصص کار درستی است و مطمئناً برای هر کاری برقی یا کاری که نیاز به برچیدن دارد. برای پیدا کردن یک مهندس فر محلی، به کدام یک بروید؟ معامله گران معتمد که دارای لیستی از شرکت هایی است که ما تایید کرده ایم. خرده فروشان بزرگتر مانند جان لوئیس و کریس ضمانت - معمولاً دو سال - را برای خرید فر ارائه می دهند. اگر فر شما هنوز در گارانتی است، تعمیر باید رایگان باشد یا باید یک محصول جایگزین به شما پیشنهاد دهند. در این مورد باید با خرده فروش تماس بگیرید و آنها مشکل را ارزیابی خواهند کرد. اگر محصول معیوبی خریده اید، راهنمای ما را در مورد نحوه بازپرداخت، تعمیر یا تعویض بخوانید.

آیا باید فر صفحه نمایش، بازسازی شده یا دست دوم بخرم؟ گاهی اوقات، یک فر با نمایشگر قبلی را می بینید که با قیمت پایین ارائه می شود. هر تفاوتی بین آن و مدل جدید باید سطحی و زیبایی شناختی باشد. شما همچنین همان گارانتی مدل جدید را دریافت خواهید کرد. فر بازسازی شده معمولاً فری است که به دلیل معیوب بودن یا عدم تمایل خریدار قبلی به سازنده بازگردانده شده است. این نیز باید یک شرط مطمئن باشد. خرید فر های دست دوم امکان پذیر است - سایت های زیادی مانند eBay و Gumtree را با آنها می توانید پیدا کنید. اگر این مسیر را طی می کنید، احتیاط کنید. شما مدرکی می خواهید که نشان دهد فر گاز مورد بررسی قرار گرفته است. اگر اینطور نیست، قبل از استفاده باید خودتان آن را آزمایش کنید. اکثر فر‌های برقی مدرن نیاز به سیم‌کشی سخت دارند، اما اگر فر‌هایی هستند که می‌توان آن‌ها را با استفاده از اتصال 13 آمپر به برق وصل کرد، باید آزمایش PAT نیز انجام شود (تست ایمنی الکتریکی برای وسایل قابل حمل). اگر دست دوم می‌خرید، سعی کنید از فروشنده‌ای استفاده کنید که ضمانت‌نامه ارائه می‌دهد، زیرا در صورت وجود هرگونه مشکل ایمنی یا مشکلی در لوازم الکترونیکی، این کار شما را در جایگاه خوبی قرار می‌دهد. چه گارانتی داشته باشید چه نداشته باشید، مطمئن شوید که فر خود را توسط یک متخصص نصب کرده اید. همچنین فراموش نکنید که گارانتی خود را برای اطمینان از معتبر بودن آن ثبت کنید. علاوه بر این، قبل از اینکه وارد شوید و خرید کنید، ارزش بررسی این را دارد که آیا محصولی فراخوان شده است یا خیر. برای اطلاعات بیشتر ابتدا به ایمنی برق مراجعه کنید.

چگونه یک فر قدیمی را دور بیندازم یا بازیافت کنم؟ این روزها، هیچ بهانه ای برای کالاهای الکتریکی برای رفتن به محل دفن زباله وجود ندارد، اما طبق گزارش Recycle Now، حدود دو سوم آن هنوز در آنجا به پایان می رسد. این اتلاف منابع ارزشمند و همچنین ذخیره مشکلات زیست محیطی برای آینده است. خرده فروشان بزرگ مانند کریس و جان لوئیس، هنگامی که فر یا فر گاز جدید را از آنها خریداری می کنید، فر قدیمی شما را با هزینه ای ناچیز برمی دارند. آنها موظفند آنها را به طور مسئولانه تحت شرایط دستورالعمل زباله های الکتریکی و الکترونیکی (WEEE) دفع کنند. از طرف دیگر، می توانید فر قدیمی خود را به یک مرکز بازیافت محلی ببرید. برای جستجوی نزدیکترین مرکز بازیافت خود که لوازم الکتریکی را می پذیرد، به Recycle Now بروید. اکثر شوراها نیز با پرداخت هزینه دریافت می کنند و برخی فروشگاه ها نیز کالاهای برقی قدیمی را می پذیرند. اگر مشکلی در فر شما وجود ندارد، آن را به یک موسسه خیریه اهدا کنید - خیلی ها می آیند و آن را تحویل می گیرند. شما همچنین امکان فروش خصوصی را دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر، از راهنمای ما در مورد نحوه بازیافت وسایل الکتریکی دیدن کنید.

 

منبع

 

https://kitchen2020.niloblog.com/p/1/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D8%AA%D9%88%D9%86.html

 

https://www.which.co.uk/reviews/built-in-ovens/article/how-to-buy-the-best-built-in-oven-aPwGQ2n80RDX

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی