فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

محدوده قیمت
قیمت اولیه برای یک اجاق معمولی می تواند تا 415 دلار باشد، که به شما یک اجاق گاز همرفت فر برقی آلتون  داخلی را بدون هیچ یک از زنگ ها و سوت ها می دهد. یک اجاق برقی استاندارد پیرولیتیک با ویژگی های کباب کردن بین 900 تا 1500 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و قیمت ها بر اساس اندازه، مارک و قابلیت ها افزایش می یابد. برای پریمیوم ترین و پرکاربردترین مدل ها، انتظار پرداخت 10000 دلار و بالاتر را دارید.

الزامات نصب
نصب برخی از اجاق ها توسط برقکار مجاز الزامی است. Good Guys Home Services این تخصص را دارد که فر شما را نصب کند و آن را برای شما راه اندازی کند. ما حتی همه زباله‌ها را تمیز می‌کنیم و می‌بریم، بنابراین شما مجبور نیستید. خدمات نصب کوره Good Guys Home Services شامل نصب، نمایش و تمیز کردن است. ما همچنین نصب و حذف را پیشنهاد می کنیم، به این معنی که نه تنها اجاق گاز جدیدتان را نصب می کنیم و به شما نشان می دهیم که چگونه از اجاق گاز جدیدتان استفاده کنید، بلکه اجاق قدیمی شما را نیز پس از خروج می گیریم. به علاوه، تمام خدمات خانه Good Guys تحت ضمانت 12 ماهه قرار دارند.

درباره خدمات نصب فر ما بیشتر بدانید

 

بیایید فر جدید شما را نصب کنیم
آیا سنت های خوبی می شناسید؟ ما انجام می دهیم! Good Guys Home Services می تواند یک برقکار فر برقی آلتون کاملاً دارای مجوز را برای راه اندازی و راه اندازی اجاق جدید شما بفرستد. هنگامی که فر شما نصب شد، حتی می توانند فر قدیمی شما را بردارند و همه زباله ها را با خود ببرند. همه کارها دارای گواهینامه و ضمانت هستند، بنابراین شما می توانید با دانستن اینکه همه چیز مراقبت شده است، استراحت کنید.

بعلاوه، شما همچنین می توانید هزینه خدمات خود را با LatitudePay پرداخت کنید - 10 پرداخت هفتگی. هیچ علاقه ای وجود ندارد. در اینجا درباره LatitudePay بیشتر بدانید.

 

آشپزخانه قلب خانه است و وسایل آشپزی که انتخاب می کنید ممکن است تنها ضربان قلب باشند. فر برقی آلتون برداشتن تمام مواد مورد علاقه خود و رساندن آنها از خواربارفروشی به میز نیاز به انتخاب اجاق های دیواری، اجاق گاز، اجاق گاز و سایر وسایل آشپزی دارد که به شما در تهیه غذاهای مورد علاقه کمک می کند. فر و سایر وسایل آشپزی تقریباً هر روز استفاده می شوند و می توانند بخش قابل توجهی از بودجه بازسازی آشپزخانه شما را تشکیل دهند. ما این راهنمای خرید را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم انتخاب مناسبی برای فضای خود و نحوه آشپزی خود داشته باشید.

آشپزخانه قلب خانه است و وسایل آشپزی که انتخاب می کنید ممکن است تنها ضربان قلب باشند. فر برقی آلتون برداشتن تمام مواد مورد علاقه خود و رساندن آنها از خواربارفروشی به میز نیاز به انتخاب اجاق های دیواری، اجاق گاز، اجاق گاز و سایر وسایل آشپزی دارد که به شما در تهیه غذاهای مورد علاقه کمک می کند. فر و سایر وسایل آشپزی تقریباً هر روز استفاده می شوند و می توانند بخش قابل توجهی از بودجه بازسازی آشپزخانه شما را تشکیل دهند. ما این راهنمای خرید را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم انتخاب مناسبی برای فضای خود و نحوه آشپزی خود داشته باشید.

لوازم ضروری آشپزخانه
وقتی صحبت از ایجاد یک آشپزخانه کاربردی می شود، چند وسیله ضروری برای پخت و پز وجود دارد. درک تفاوت بین این لوازم به شما کمک می کند انتخاب کنید کدام یک جزء جدایی ناپذیر طراحی آشپزخانه شما خواهند بود.

انواع فر برقی 

اجاق گازی یا اجاق دیواری، محفظه‌ای است که در آن غذا گرم، پخته یا برشته می‌شود. فرها نیز بخشی از مجموعه ای هستند که شامل اجاق گاز است. اجاق های دیواری لوازمی جداگانه و بدون اجاق گاز هستند.

 

اجاق‌ها سطوح افقی پخت و پز هستند که از شعله‌هایی استفاده می‌کنند که به شما فر توکار آلتون امکان می‌دهند اقلام را در قابلمه‌ها و تابه‌ها تفت داده، تفت دهید و بپزید. آنها اغلب در کابینت و میزهای پایینی یا حتی جزیره آشپزخانه تعبیه می شوند. اجاق‌های اجاق گاز را می‌توان در محدوده‌ای قرار داد که اجاق‌های اجاق گاز را با اجاق‌های پایین‌تر ترکیب می‌کند. بسته به نوع اجاقی که خریداری می کنید، می توان آنها را از شیشه، سرامیک و مواد دیگر ساخت.

 انواع فر توکار 

 

این مجموعه یک دستگاه پخت و پز است که شامل اجاق گاز و اجاق گاز در یک واحد است. آنها می توانند به صورت مستقل یا مستقل ساخته شوند، و محدوده های حرفه ای می توانند بسیار بزرگ باشند تا مجموعه ای از ویژگی های پخت و پز تخصصی را در خود جای دهند.

هود برد

کشوهای گرم کننده یک افزودنی مناسب برای آشپزخانه شما هستند زیرا ظروف شما را در دمای گرم نگه می دارند تا زمانی که برای سرو آماده شوند. این به شما کمک می کند چندین غذا را سرو کنید، همه در دمای ایده آل. برخی از کشوهای گرم کننده حتی می توانند اقلام را به آرامی بپزند.

خرید لوازم آشپزی بر اساس نوع سوخت
قبل از اینکه بتوانید خرید بهترین وسایل آشپزی برای خانه خود را آغاز کنید، ابتدا باید تعیین کنید که خانه شما از چه نوع سوختی برای تامین انرژی این وسایل استفاده می کند. در حالی که قیمت دقیق برق و گاز می تواند بر اساس محل زندگی شما متفاوت باشد، فر توکار آلتون به طور کلی استفاده از وسایل گازسوز ارزان تر از استفاده از وسایل برقی برای مدت زمان مشابه است.

اگر از خانه دیگری لوازم می آورید، کیت های تبدیل گاز به برق در دسترس هستند. اگر می خواهید یک وسیله برقی را به گاز تبدیل کنید، باید با یک برقکار حرفه ای تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب بین وسایل گازسوز و برقی، راهنمای خرید ما را بررسی کنید.

لوازم برقی پخت و پز

اجاق های دیواری، اجاق هایی هستند که جدا از اجاق گاز هستند که برای تعبیه در کابینت طراحی شده اند. آنها را می توان بالاتر از یک محدوده نصب کرد، که آنها را به یک انتخاب محبوب، به ویژه در فضاهای مطابق با ADA تبدیل می کند.

 متعارف در مقابل کوره های دیواری همرفتی
کوره های دیواری به یکی از دو دسته تقسیم می شوند: همرفتی در مقابل معمولی. درک تفاوت بین اجاق‌های همرفتی و معمولی و اجاق‌های دیواری به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید کدام یک بهترین انتخاب را برای آشپزخانه شما دارد.

معمولی: فرهای معمولی دارای عناصر گرمایش کویل سنتی برای پخت و کباب کردن غذاهای مورد علاقه شما هستند.
همرفت: اجاق‌های همرفت از فن‌هایی استفاده می‌کنند تا هوای گرم را درون محفظه فر توکار آلتون جابجا کنند تا پخت و پز سریع‌تر و یکنواخت‌تر انجام شود. بسیاری از اجاق‌های همرفت به شما این امکان را می‌دهند که به طور معمول پخت کنید یا ویژگی همرفت را روشن کنید.
پیکربندی فر دیواری
هنگامی که تصمیم گرفتید یک اجاق گاز دیواری را در آشپزخانه خود به نمایش بگذارید، سه پیکربندی اساسی برای انتخاب وجود دارد، از جمله:

 

منبع 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی