فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

مایکروویو
چه در حال تهیه پاپ کورن برای یک فیلم خانگی یا گرم کردن باقیمانده غذا هستید، مایکروویو داتیس مطمئناً یکی از پرکاربردترین وسایل در آشپزخانه شما خواهد بود. در حالی که از نظر فنی در دسته اجاق قرار نمی‌گیرند، اغلب به‌عنوان روشی جایگزین برای پختن غذا یا گرم کردن باقی‌مانده‌ها، در کنار اجاق‌های دیواری نصب می‌شوند.

انواع مایکروویو
سه نوع اصلی از مایکروویوها در دسترس شما هستند، از جمله مایکروویوهای بیش از حد، مایکروویوهای داخلی، مایکروویوهای کشویی و مایکروویوهای رومیزی. درک تمایز بین این انواع مختلف مایکروویو به شما کمک می کند تا بهترین را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

 

 

مایکروویوهای رومیزی: اینها معمولاً مقرون به صرفه ترین گزینه ها هستند، اما فضای با ارزشی را اشغال می کنند. این واحدها در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و واحدهای قابل حملی هستند که در صورت عدم استفاده می‌توانید آن‌ها را در کمد نگهداری کنید. مزیت اصلی مایکروویوهای رومیزی این است که به راحتی می توان آنها را از یک ملک به ملک دیگر منتقل کرد. اگر اجاره می کنید، نیازی به تغییر در خود آشپزخانه نیز ندارند.
مایکروویوهای بیش از حد: این مایکروویوها مستقیماً در محدوده شما نصب می شوند و اغلب دارای تهویه داخلی هستند که به آنها اجازه می دهد تا به عنوان هود برد دو برابر شوند.
مایکروویوهای داخلی: مایکروویوهای داخلی برای نصب در طراحی کابینت شما طراحی شده اند. مایکروفر داتیس آنها اغلب بالای فر دیواری یا در کابینت یک جزیره آشپزخانه نصب می شوند.
مایکروویو کشویی: یکی از مبتکرانه ترین گزینه ها برای مایکروویو، مایکروویو کشویی است. این مایکروویو در کابینت پایینی شما نصب می شود و یک کشوی کشویی به جای درب چرخشی ارائه می دهد. این باعث می‌شود که برای افرادی که روی صندلی چرخدار نشسته‌اند یا آن‌قدر قد ندارند که بتوانند با خیال راحت به یک مایکروویو معمولی بالاتر از برد یا داخلی بروند، گزینه‌ای در دسترس‌تر باشد. یک مایکروویو کشوی معمولاً فضای داخلی بزرگتری نسبت به سایر انواع مایکروویو ارائه می دهد.
ویژگی های مایکروویو
وقتی صحبت از مایکروویو می شود، مدل های مختلف می توانند ویژگی های بسیار متفاوتی را ارائه دهند. محدود کردن جستجوی شما برای بهترین مایکروویو برای خانه شما اغلب به انتخاب یکی از ویژگی های مناسب ختم می شود. هنگام خرید، حتما در نظر بگیرید:

ظرفیت: ابعاد خارجی مایکروویو به اطمینان از تناسب عالی در کابینت شما کمک می کند، اما ابعاد داخلی مایکروویو ظرفیت را تعیین می کند. ظرفیت داخلی به شما کمک می کند تا بدانید مایکروویو چه اندازه ظروف را در خود جای می دهد.
وات: وات به میزان توان خروجی برای مایکروویو اشاره دارد. هرچه وات بیشتر باشد، عملکرد دستگاه بهتر است. دقت کنید که مایکروویوهایی با توان 800 وات یا بیشتر انتخاب کنید.
تنظیمات از پیش تعیین شده: اکثر مایکروویوها گزینه های از پیش تنظیم شده ای را ارائه می دهند که پختن اقلام را در دمای ایده آل و برای مدت زمان ایده آل آسان می کند. به دنبال تنظیمات پیش‌فرض باشید که گرم کردن مواردی را که دوست دارید در مایکروویو خود بپزید، از نوشیدنی‌های داغ گرفته تا پاپ کورن، آسان کند.

 

وسایل آشپزی به استفاده در داخل خانه محدود نمی شود. امروزه طیف وسیعی از وسایل آشپزی به طور خاص طراحی شده اند تا بخشی از آشپزخانه در فضای باز شما باشند. وسایل آشپزی در فضای باز به گونه ای طراحی شده اند که در برابر عناصر مقاوم باشند و می توانند افزودنی عالی برای اتاق های بیرونی شما باشند. کباب پز، سیگاری، و اجاق پیتزا از جمله محبوب ترین وسایل آشپزی هستند که به آشپزخانه های فضای باز اضافه می شوند. یک آشپزخانه فضای باز مجهز می تواند تقریباً با هر چیزی که در یک آشپزخانه داخلی پیدا می کنید مجهز شود، همه چیز به شما و تصمیم آشپزی شما بستگی دارد.

 

منبع:

https://www.build.com/oven-buying-guide/a16355

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی