فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

می‌توانید غذاهای کم‌آبی، شور و غیر سیرکننده‌تان را در خانه بگذارید – اجاق‌ گاز تک شعله رومیزی امروزی سطح کاملاً جدیدی از لذیذ را به ماجراجویی‌های کمپینگ و بیس کمپینگ با ماشین شما می‌آورند. برخلاف کوله پشتی، نیازی به جست و جوی پینترست برای یافتن راه حل برای جبران اجاق های پایین تر نیست، زیرا می توانید انتظار خروجی ثابت سوخت، شعله های آتش قوی و کنترل های دم کردن عالی را از بهترین پیشنهادها داشته باشید.

اندازه اجاق گاز های تک شعله رومیزی از مدل های کوچک رومیزی گرفته تا غول های مستقل برای گروه های بزرگ متفاوت است. برای کسانی که برای اولین بار می‌خواهند اطلاعات پس‌زمینه‌ای داشته باشند، ارزش آن را دارد که جدول مقایسه ما را بررسی کرده و ضمن محدود کردن جستجوی خود، توصیه‌هایی برای خرید داشته باشند. در زیر، اجاق‌های کمپینگ مورد علاقه ما را برای سال 2021 پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال گزینه‌های سبک‌تر و کوچک‌تر با کوله‌پشتی هستید، مقاله ما را در مورد بهترین اجاق‌های کوله‌پشتی ببینید.

 

 یکی از محبوب‌ترین و اثبات‌شده‌ترین طرح‌ها در دنیای اجاق‌ تک شعله است که ترکیبی از قدرت پخت، راحتی و قابلیت اطمینان برتر را ارائه می‌دهد. از نظر خروجی، دو شعله بزرگ دریافت می‌کنید که گرمای زیادی را (هر کدام 20000 BTU) پمپ می‌کنند، اما همچنین برای پخت غذاهای متنوع‌تر و پیچیده‌تر، کنترل دم کردن عالی دارند. ویژگی‌های کاربردی از جمله دسته حمل راحت و درب قفل، سپرهای جانبی برای جلوگیری از وزش باد، رنده پخت با پوشش نیکل و وزن مناسب 12 پوندی را اضافه کنید، و طراحی فوق‌العاده‌ای خوب و توانا خواهید داشت.

 

علاوه بر اورست استاندارد، کمپ سرآشپز یک مدل ارتقا یافته 2X نیز می سازد. با 43 دلار بیشتر، Everest 2X بهبودهای متوسطی را در مقاومت و دوام در برابر باد، همراه با ظاهر و احساس کمی مدرن به شما ارائه می دهد. با این حال، با توجه به شباهت‌ها در خروجی و عملکرد کلی، اکثر کمپینگ‌ها این تفاوت‌های جزئی را ارزش جهش قیمت را ندارند. هر دو اجاق گاز اورست کمی سنگین‌تر و حجیم‌تر از برخی دیگر از رقبا هستند -

به‌ویژه زمانی که در مقابل طرح‌های ساده‌ای مانند کوویا Slim Twin در زیر قرار می‌گیرند - اگرچه هنوز نسبتاً جمع‌وجور هستند و حمل و نقل آن‌ها آسان است. به طور کلی، ما فکر می‌کنیم که اورست بهترین گزینه برای سال 2021 است، مگر اینکه برای پخت و پز برای یک گروه بزرگ به یک ساخت مستقل یا یک مشعل سوم نیاز داشته باشید. در زمان انتشار در چند خرده فروش بزرگ دوباره موجود است.

 

منبع :
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی