فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

سینک های آشپزخانه از جنس استنلس استیل: 5 نکته که باید در نظر بگیرید در بازار برای قیمت سینک ایلیا استیل ضد زنگ؟ به چک لیست ما مراجعه کنید، که شامل اطمینان از گیج مناسب برای قرار دادن تخلیه است.فولاد ضد زنگ یک انتخاب واضح برای سینک آشپزخانه است زیرا به سرعت تمیز می شود و ظاهر حرفه ای عالی دارد. اما هنگامی که سوالات کلیدی طراحی را پشت سر گذاشتید - یک کاسه یا دوبل، زیر سوار یا بیش از حد - می خواهید تصمیم خرید خود را بر اساس سایر عوامل نه چندان واضح که بر کیفیت و ارزش تأثیر می گذارند، قرار دهید. بنابراین ما کارشناسان را برای راهنمایی در مورد خرید بهترین سینک استیل ضد زنگ برای نیازهای شما بررسی کردیم. چک لیست پنج نقطه ای ما را بخوانید، که شامل اطمینان از اندازه گیری مناسب برای قرار دادن تخلیه است. فلز آن را اندازه گیری کنید

شما نوع قوی و بی‌صدا را می‌خواهید، که مشخصه‌ی پایین‌ترین و در نتیجه بهترین گیج‌ها است. نیازی به از دست دادن خواب بیش از 16 در مقابل 18 نیست، اما زمانی که به گیج 22 می رسید، فلز بیشتر مستعد فرورفتگی و لرزش است و کمتر قادر به کنترل زباله گرد است. دریچه‌های گیج بالا می‌توانند به خصوص در اطراف لبه‌ها نازک باشند، و آنها را برای تحمل وزن سنگین‌تر یک شیر آب با کیفیت، مجهز نمی‌کند.

ساخت حوض های با عمق شش اینچ ارزان است، اما آب می خورند و نمی توانند چیز زیادی را در خود نگه دارند. از سوی دیگر، یک سینک 9 یا 10 اینچی، مقدار زیادی را در خود جای می‌دهد - وقتی فضای روی میز محدود است، یک مزیت بزرگ است. به خاطر داشته باشید که یک زیرپایه یک اینچ یا خیلی پایین‌تر ختم می‌شود که می‌تواند به کمر شما فشار بیاورد - در این مرحله ممکن است سرمایه‌گذاری در قفسه حوضه را در نظر بگیرید. شکل هم مهمه با گوشه های مربعی، اضلاع صاف و کف صاف حجم بیشتری به دست می آورید، اما زوایای نرم اجازه تمیز کردن آسان و زهکشی خوب را می دهد. به دنبال پوشش زیرین یا پد برای عایق صدا باشید

به دنبال پوشش‌ها و لنت‌های لاستیکی باشید که صدای جاری شدن آب و کوبیدن ظروف نقره را از بین می‌برند و همچنین تراکم را در کابینت پایه کاهش می‌دهند. اگر صدای سینک مانند یک درام فولادی باشد، یا سبک وزن است یا برهنه - یا هر دو. درجه را بدانید

فولاد ضد زنگ برای انعکاس محتویات آن رتبه بندی می شود. شما سری 300 یا حدود 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل را برای مقاومت بهینه در برابر خوردگی و لکه می خواهید. سینک باید روکش ساتن براقی نیز داشته باشد که در طول زمان پتینه بهتری نسبت به فولاد ضد زنگ با روکش مات ایجاد می کند. نکته: اگر سینک آهنربا نگه می دارد سری 300 نیست. محل تخلیه: طراحی خارج از مرکز یا مرکز برخی از سینک ها دارای مجموعه های تخلیه و سبد هستند و برخی دیگر ندارند. مکان و طراحی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. به سمت عقب به معنای فضای قابل استفاده بیشتر در کابینت پایه و زهکشی بهتر در هنگام انباشته شدن ظروف در سینک است. یک زهکش عقب به چپ یا راست - همانطور که در اینجا مشاهده می شود - هنوز بهتر است.

:

منبع:

https://www.thisoldhouse.com/kitchens/21017466/5-tips-on-shopping-for-a-stainless-steel-sink

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی