فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه سینک گرانیتی

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد.

فروشگاه آنلاین سینک گرانیتی تخصصی ترین سایت در زمینه معرفی ، فروش و بازاریابی آنلاین انواع سینک گرانیتی ایرانی و خارجی فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. با توجه به استقبال بینظیر کاربران از سایت، مشاوره خرید و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان فروش، تامین و ارسال به موقع سفارشات مشتریان تصمیم بر آن گرفته شد که محصولاتی نظیر هود، سینک، اجاق گاز، فر و مایکروفر را هم به گروه کالایی فروشگاه اضافه کنیم.

طبقه بندی موضوعی

هود بیمکث مورب مدل B 2020 U

 
قیمت و خرید اینترنتی هود آشپزخانه بیمکث
 
 

شما از آن گروه افراد هستید که جهت رفع خستگی در هنگام  رسیدگی به امور منزل به موسیقی گوش می دهید؟ این مطلب به معرفی کالایی می پردازد که در کنار از بین بردن بوی بد در محیط، آشپزی را با لذت بیشتری همراه خواهد کرد. هود مدل 2020 دارای MP4 و همچنین پورت USB بوده و قابلیت پخش موسیقی دارد. این کالا دارای سایز 90 سانتی متری است و در صورتی که قصد خرید اجاق گاز هماهنگ با آن را دارید، می توانید آن را با سایز 90 سانتی متر و یا کوچکتر انتخاب کنید. طراحی کالا نیز بسیار منحصر به فرد و مدرن است.

 

قیمت هود تلویزون دار بیمکث

 

نمای ظاهری مدل 2020 از ترکیب زیبای استیل و شیشه تشکیل شده است. صفحه اصلی هود شامل سه بخش است که بخش اول شیشه ی سکوریت شده مشکی رنگ و مستطیل شکلی است  که بقیه اجزا بر روی آن قرار دارند. بخش دوم یک صفحه برجسته از جنس استیل است که در قسمت فوقانی برآمده تر بوده و بر روی قسمت برجسته یک صفحه نمایشگر بزرگ و دو لامپ تعبیه شده است و بخش سوم درب هود ساخته شده از شیشه ی مشکی و فیلترهایی که در زیر آن قرار گرفته اند، موجود است. لوله خروجی نیز جهت ایجاد هماهنگی در نمای کل دستگاه از جنس استیل ساخته شده است.

در قسمت پایین قیمت هود مخفی بیمکث نمایشگر هود، صفحه کلید نصب شده که دارای کلیدهای الکترونیکی جهت تنظیم دستگاه است. دو لامپ ساخته شده با تکنولوژی SMD با توان مصرفی 2 وات (کم مصرف) نیز نور را به صورت متمرکز بر صفحه اجاق می تابانند.

میزان صدای هود در دور کند تقریبا 52 دسی بل و در دور تند حدودا 68 دسی بل است. این اعداد نشانگر کم صدا بودن کالا هستند.

دور موتور این کالا در چهار حالت قابل تغییر بوده یا به عبارت دیگر چهار دور است همچنین قدرت مکش آن 600 متر مکعب بر ساعت و میزان مصرف انرژی هود 200 وات است. در صورتی که کلیه ارقام را کنار یکدیگر قرار دهیم محصولی پر قدرت و با مکش بالا خواهیم داشت.

در زیر درب هود دو فیلتر آلومینیومی قرار گرفته که دوام بالایی نسبت به سایر فیلترها دارند و پیشنهاد ما این است که جهت کارایی بهتر هود ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد.

دستگاه دارای ریموت کنترل جهت پخش موسیقی و کنترل آن از فاصله دور است.

 

با خرید این هود متفاوت از خدمات پس از فروش در سراسر کشور و 24 ماه گارانتی بهره مند خواهید شد.

هود بیمکث یکی از مدرن ترین کارخانه جات در زمینه تولید لوازم منزل در کشور است و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و طراحی کالاهایی مطابق سلیقه ی بانوان ایرانی موفق به کسب عنوان تولید کننده برتر در سه سال و نیز گواهینامه کنترل کیفیت ایزو 9001 شده است.

https://www.amazon.com/range-hoods/b?node=3741441

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی